- TeauClaudiu
- OP
- 12 mesaje
- din 31 Dec 2014
- Vectra 2001 Z16XE
- Dolj
TeauClaudiu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2014
- Mesaj Privat
de 3 saptamani am o problema cand pornesc masina relantinu nu sta are o fluctuatie o acelerez si se accelereaza in suturi cand plec imi merge in 3 si mi se aprinde cheku in bord nu mai imi trage si imi consuma f mult.....am fost la diferiti mecanici si m-au pus sa schimb (bobina de inductie,egr,filtru de benzina,bujiile) le-am schimbat si masina imi merge lafel de rau va rog sa ma ajutati nu ii mai dau de cap
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Posibil unul din injectoare defect sau infundat, sau regulatorul de presiune.
(Pune o surubelnita pe fiecare injector si asculta cu urechea vibratia iti vei da seama daca unul nu lucreaza bine va suna diferit fata de celelalte.)
Testing Fuel Injectors Fast
Dar ce erori iti da in bord, sau mecanici acestia repara numai din urechi.
Vezi ce erori are stocate.
Citire erori ECU fara interfata test -> pseudo-agrafa
Nu schimba nimic pana nu vedem si erorile.
(Pune o surubelnita pe fiecare injector si asculta cu urechea vibratia iti vei da seama daca unul nu lucreaza bine va suna diferit fata de celelalte.)
Testing Fuel Injectors Fast
Dar ce erori iti da in bord, sau mecanici acestia repara numai din urechi.
Vezi ce erori are stocate.
Citire erori ECU fara interfata test -> pseudo-agrafa
Nu schimba nimic pana nu vedem si erorile.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- TeauClaudiu
- OP
- 12 mesaje
- din 31 Dec 2014
- Vectra 2001 Z16XE
- Dolj
TeauClaudiu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2014
- Mesaj Privat
salut din nou am fost la un service sa vad erorile si mi sa spus c am eraore P0300 o cyl 1 missfire,multiple cyl missfire ,mi s-a spus sa schimb rampa de inductie ,sa schimb un injector sau senzoru dupa axa cu came astept raspunsuri.Daca se adevereste c nici astia nu au nimica poate sa fie din Ecu? deja am cumparat mai multe piese si nu mai am incredere in nici un mecanic fiecare cu varianta lui
- TeauClaudiu
- OP
- 12 mesaje
- din 31 Dec 2014
- Vectra 2001 Z16XE
- Dolj
TeauClaudiu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2014
- Mesaj Privat
T.ion a scris:Posibil unul din injectoare defect sau infundat, sau regulatorul de presiune.
(Pune o surubelnita pe fiecare injector si asculta cu urechea vibratia iti vei da seama daca unul nu lucreaza bine va suna diferit fata de celelalte.)
Testing Fuel Injectors Fast
Dar ce erori iti da in bord, sau mecanici acestia repara numai din urechi.
Vezi ce erori are stocate.
Citire erori ECU fara interfata test -> pseudo-agrafa
Nu schimba nimic pana nu vedem si erorile.
(Pune o surubelnita pe fiecare injector si asculta cu urechea vibratia iti vei da seama daca unul nu lucreaza bine va suna diferit fata de celelalte.)
Testing Fuel Injectors Fast
Dar ce erori iti da in bord, sau mecanici acestia repara numai din urechi.
Vezi ce erori are stocate.
Citire erori ECU fara interfata test -> pseudo-agrafa
Nu schimba nimic pana nu vedem si erorile.
salut erorile sunt P0300 cyl missfire
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
P0300 - Random/multiple Cylinders - Misfire Detected.
Nu stiu ce sa spun, pot fi multe cauze.
Vezi ce spune Dl.Dan sper sa nu fie din ECU.
Posibil sa fiu pe linga ignorati postare daca este asa.
Se pare ca ai fost numai la service-uri de doi bani si ai ramas si cu piesele, daca mergeai la unul bun si serios, isi luau piesele inapoi daca nu au rezolvat ceva cu ele.
Ultima modificare făcută de T.ion la Vin 23 Jan, 2015 2:21 pm, modificat de 4 ori în total
Nu stiu ce sa spun, pot fi multe cauze.
Vezi ce spune Dl.Dan sper sa nu fie din ECU.
mufa M x52 cred.
Y7.1 | Y7.2 | Y7.3 | Y7.4 injectoare.
Verifica si siguranta principala de 20A in ce stare este.
Pompa benzina K58 => releu pompa benzina => regulatorul de presiune => injectoare => bobina => bujii => admisie aer = Clapeta acceleratie => cabluri, fire, mufe, => ECU
Verifica mufele la ECU de oxidari, misca ompic de ele si vezi.
Y7.1 | Y7.2 | Y7.3 | Y7.4 injectoare.
Verifica si siguranta principala de 20A in ce stare este.
Pompa benzina K58 => releu pompa benzina => regulatorul de presiune => injectoare => bobina => bujii => admisie aer = Clapeta acceleratie => cabluri, fire, mufe, => ECU
Verifica mufele la ECU de oxidari, misca ompic de ele si vezi.
Posibil sa fiu pe linga ignorati postare daca este asa.
Se pare ca ai fost numai la service-uri de doi bani si ai ramas si cu piesele, daca mergeai la unul bun si serios, isi luau piesele inapoi daca nu au rezolvat ceva cu ele.
Ultima modificare făcută de T.ion la Vin 23 Jan, 2015 2:21 pm, modificat de 4 ori în total
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- TeauClaudiu
- OP
- 12 mesaje
- din 31 Dec 2014
- Vectra 2001 Z16XE
- Dolj
TeauClaudiu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2014
- Mesaj Privat
am facut astazi testul de compresie si a fost in regula totul,ar mai fi o problema care am omiso cate o data mi se inchide si clima dupa masina si nu mai merge parca as avea un scurt circuit ,dupa c am facut astazi testul de compresie masina mi-a mers super bine 10 km dupa am crezut c se rupe a revenit la simtomele care vi le-am spus am ajuns aks si am pus masina pe tester din nou acelasi cod de eroare P0300 nu mai stiu c sa fac
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- TeauClaudiu
- OP
- 12 mesaje
- din 31 Dec 2014
- Vectra 2001 Z16XE
- Dolj
TeauClaudiu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2014
- Mesaj Privat
- TeauClaudiu
- OP
- 12 mesaje
- din 31 Dec 2014
- Vectra 2001 Z16XE
- Dolj
TeauClaudiu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2014
- Mesaj Privat
salut din nou mi-ai spus sa ma uit la bornele de la baterie,am fost la un prieten si am pus bateria lui pe masina la mine masina mi-a mers super am mers 30 de min cu ea si nu mi=a mai facut nici o problema ,oare sa fi fost din baeteria mea ?o sa las bateria lu prietenu meu 2 zile sa vad daca mai merge asa ramane sa revin cu amanunte
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Bateria sau alternatorul doar a spus Dl.Dan | sa verifici bateria-bornele, si daca alternatorul incarca.
Masoara cu un multimetru pe borne si vezi.
Nepornita 12.4-12.6v... | 12.3v... se considera baterie descarcata.
Pornita 13.8-14.4v - cu mici fluctuatii nu prea mari.
Poti porni si consumatori faruri, clima, etc.
Acum ramane de vazut...
Sa ne spui ce ai masurat, pornita cu consumatori si fara consumatori.
A mea dupa gerul de la inceputul luni sa cam dus.
Masoara cu un multimetru pe borne si vezi.
Nepornita 12.4-12.6v... | 12.3v... se considera baterie descarcata.
Pornita 13.8-14.4v - cu mici fluctuatii nu prea mari.
Poti porni si consumatori faruri, clima, etc.
Acum ramane de vazut...
Sa ne spui ce ai masurat, pornita cu consumatori si fara consumatori.
A mea dupa gerul de la inceputul luni sa cam dus.
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
am gasit pe masini baterii care aveau 12 volti si ceva,masurata cu multimetru,dar cand puneai contactu scadea la 8-9 volti,
am pus testeru de baterii pe ele si aprea pe ecranu testerului baterie de inlocuit
deci degeaba ai tensiune electrica la bornele bateriei (volti)daca nu ai si intensitate(amperi)
electromotoarele de generatie noua(se gasesc si pe multe opeluri de prin 2000 pana astazi)nu mai au acel camp electromagnetic generat de bobine(statoru cum se gasea la dacii)ci au magneti permanenti si reductoare pentru a nu suprasolicita bateria la actionarea electromotorului,consuma mai putini amperi din baterie
calculatoru motorului nu,,,pleaca,,,daca tensiunea de intrare in el este mai mica de 9 volti
de aici sa ajuns la acele electromotoare care consuma mai putin la pornire,se stie ca atunci cand pui contactu calculatoarele masinii(nu al motorului)fac o scanare a senzorilor lor,calcu de airbag trebuie sa,,vada,, toate airbagurile in stare OK calcu de abs la fel,si asa mai departe depinde de cat de plina este masina de calculatoare,sunt masini care au pana la 30 de calculatoare in ele,(range rover) toate legate can pe fibra optica,deci gandestete ce amperaj trebuie sa aibe o biata baterie,ai sa razi dar range rover sport are baterie de 75 amperi
cand am luat masina in 2012 am pus testeru pe baterie si am vazut ca a aparut baterie de inlocuit,a mai mers pana in 31-12-2014,pornita zilnic,din cand in cand se aprindea martoru ABS si dupa cateva sute de metri se stingea,pe tester spunea ceva de tensiune mica la intrare,daca o lasam o saptamana ,redresoru ajungea langa ia,masurata acasa in dimineata de 31-12 arata 12,5 volti dau la electromotor si,,clanc-clanc,am luat de la servici baterie noua in aceeasi zi si pe aia veche o tin de sprijin la poarta,daca pun multimetru pe ia are 12 volti dar au cam plecat amperii din ia
vrei mai detaliat?
am pus testeru de baterii pe ele si aprea pe ecranu testerului baterie de inlocuit
deci degeaba ai tensiune electrica la bornele bateriei (volti)daca nu ai si intensitate(amperi)
electromotoarele de generatie noua(se gasesc si pe multe opeluri de prin 2000 pana astazi)nu mai au acel camp electromagnetic generat de bobine(statoru cum se gasea la dacii)ci au magneti permanenti si reductoare pentru a nu suprasolicita bateria la actionarea electromotorului,consuma mai putini amperi din baterie
calculatoru motorului nu,,,pleaca,,,daca tensiunea de intrare in el este mai mica de 9 volti
de aici sa ajuns la acele electromotoare care consuma mai putin la pornire,se stie ca atunci cand pui contactu calculatoarele masinii(nu al motorului)fac o scanare a senzorilor lor,calcu de airbag trebuie sa,,vada,, toate airbagurile in stare OK calcu de abs la fel,si asa mai departe depinde de cat de plina este masina de calculatoare,sunt masini care au pana la 30 de calculatoare in ele,(range rover) toate legate can pe fibra optica,deci gandestete ce amperaj trebuie sa aibe o biata baterie,ai sa razi dar range rover sport are baterie de 75 amperi
cand am luat masina in 2012 am pus testeru pe baterie si am vazut ca a aparut baterie de inlocuit,a mai mers pana in 31-12-2014,pornita zilnic,din cand in cand se aprindea martoru ABS si dupa cateva sute de metri se stingea,pe tester spunea ceva de tensiune mica la intrare,daca o lasam o saptamana ,redresoru ajungea langa ia,masurata acasa in dimineata de 31-12 arata 12,5 volti dau la electromotor si,,clanc-clanc,am luat de la servici baterie noua in aceeasi zi si pe aia veche o tin de sprijin la poarta,daca pun multimetru pe ia are 12 volti dar au cam plecat amperii din ia
vrei mai detaliat?
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- TeauClaudiu
- OP
- 12 mesaje
- din 31 Dec 2014
- Vectra 2001 Z16XE
- Dolj
TeauClaudiu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2014
- Mesaj Privat
Salut din nou am revenit cu amanunte dupa ieri am cumparat baterie noua am puso pe masina masina merge super bine sta la relantiu merge rotund totul este k dar am bservat o mika problema cand plek mai tare in treaba 1 mi se stinge bordu parka mi-ar face un scurt ceva si nu mai imi merge clima aveti idee?va multumesc