Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Se inventeaza niste campanii aberante despre drobul de sare care ar putea cadea in capul copilului,astfel gm isi arata "profunda preocupare" pt clienti,in timp ce problemele reale care au fost semnalate in mii de cazuri sunt ignorate cu nesimtire.
Mi-am luat teapa schimbind o culisa etrier,evident contra cost,e identica cu cea veche si evident trancaneste la fel.Noroc ca nu le-am schimbat pe toate patru.
Skip ads

  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
nu stiu ce cabluri ar putea sa deranjeze acel capac,dar prinderea lui este f. slaba si cel mai probabil ar putea zbura de acolo direct in electroventilator
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
cum sa zboare in ventilator ? the cover hit the fan, huh ?

in timpul mersului sigur nu are cum, curentul de aer e fix in sensul spre habitaclu , la fel si cand merge ventilatorul, care trage de afara nu din interior.
ca sa scoti capacul ala tre sa il ridici , ori cu capota pusa sigur nu are distanta necesara sa se ridice.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@bodo 2010

daca te uiti la poza pusa de colegul pe pagina anterioara o sa vezi si ce cabluri trec pe langa uite si explicatia din pdf

  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Este o actiune fara precedent. Isi bat joc de cei cu probleme reale si care asteapta o rezolvare din partea lor cu probleme gen: zgomot etrieri, zgomot pedala ambreiaj, etc...
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie: Neamt
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Daca te uiti direct sub capota nu in poza si vezi ceva suspect semnaleaza,mie unul cablurile mi se par pozitionate destul de departe de acel capac buclucas.
Dar ceva trebuie sa fie totusi,altfel nu faceau atita vilva,insa explicatiile lor mi se par ambigue sau poate sufla in iaurt dupa ce sau fript de citeva ori (vezi amenzile recente din STATE)
Oricum nu am auzit inca pe nimeni sa se plinga de aceasta problema
  • moho

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
E cam bataie de joc, dar eu unul deja m-am obisnuit cu atitudinea Opel, sa nu mai vorbesc de dealeri. Nu stiu ce anume fir ar putea roade pe acolo insa in nicio informare de la ei nu s-au exprimat asa. Ei zic ca se blocheaza electroventilatorul si ca in faza 2 vor pune ei un cablu "muuuult mai smecher" care, chipurile, chiar daca electroventilatorul se blocheaza (vezi doamne poate chiar de la capacul bateriei pe care il vor pune ei la loc) atunci acesta nu se va mai deteriora.
Daca-i intrebi habar n-au sa-ti zica de ce sa scoti capacul. Ba ca face condens, ba ca roade fire, ba ca zboara si face ca titirezul peste tot si si opreste fix in electroventilator.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Asta este motivul pentru care nu-mi voi mai lua Opel niciodata, datorita atitudinii de toata jena pe care o au fata de clienti. Masinile au un design ok, relativ fiabile, insa totul pana te lovesti de atitudinea lor, atunci iti piere cheful. Daca in Europa li se permite, vor continua in aceeasi nota, insa in SUA din ce-am vazut i-au tot amendat pentru diversele mizerii pe care le-au facut. Este ca la coada vacii, te plangi de o chestie, le demonstrezi ca asa este, iar ei continua in aceeasi nesimtire spunand ca este ok si vin cu rechemari de genul capacului de acumulator, care in anumite conditii (atent studiate) se poate desprinde, va sari in elicea de la electroventilator (impotriva fluxului de aer), care odata desprinsa va sectiona motorul si va produce pagube iremediabile.
  • florake

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2014

  • Mesaj Privat
s-a dat si la radio rechemarea pentru capac. a auzit sotia si mi-a spus imediat Smile de aici si alta dilema...... noi toti, cei care le avem sh, probabil din germania, cum ar trebui sa aflam despre aceste rechemari? (presupunand ca nu toti folosesc forumurile). se poate intampla sa fie si o problema chiar grava despre care multi posesori de masini relativ noi sa nu stie......
  • mludwig

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Te inregistrezi frumos pe myopelservice.ro si afli de acolo.
  • AdyJulian

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2013 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Trebuie sa ajungi si pe la un dealer sa te inregistrezi. Daca mai faci revizii pe la un service opel o sa te aiba in vedere si te suna de obicei.
  • mludwig

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Pentru vizualizarea campaniilor nu trebuia sa-mi validez contul la dealer. Poate daca VIN-ul e inregistrat deja de vechiul posesor nu te lasa, dar altfel ar trebui sa mearga.
  • iordantonio

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2010

  • Mesaj Privat
rechemarea pentru scos capacul (de altfel inutil), e pretext ptr. ventilator, cred ca trebuiau cabluri mai groase. Probleme reale sunt altele; zgomotul etrierilor, discurile slabe sau uite un defect de fabricatie, din care era sa-mi rup gatul, ramanand in mers fara pic de curent: contact electric slab
Web Page Name
  • mludwig

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2010

  • Mesaj Privat
S-a desfacut surubul ala?
  • iordantonio

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Nici vorba, era strans din fabrica strimb pe filet, s-au incalecat filetele si piulita s-a gripat la jumatatea cursei fara sa preseze papucul de curent facand un contact imperfect si asa ramaneam fara curent cam de doua trei ori pe an cand mi-era lumea mai draga; daca se oprea intr-o depasire , ceva, ala eram... (vezi linkul meu mai sus). De aia consider capacul de plastic o falsa problema...
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
M-au sunat si pe mine pentru capacul de la baterie. Duduia a tot insistat sa ma duc dar dupa ce am cerut mai multe detalii despre procedura s-a hotarat sa-mi spuna "se scoate doar capacul, dar trebuie sa veniti la noi ca avem nevoie de copie dupa CI si de semnatura pentru ca ar fi o lucrare facuta pe garantie si luam si noi niste banuti" Smile
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, stiu ca este prezenta o noua campanie pt astra j 2010-2011 dar nu reusesc sa aflu si ce seri intra la aceasta campanie, voua va rezulta ceva?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Campanie pentru ce?
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
-astra j gtc 2013/2014 COD 14N028 este referitor la bara spate

-astra j/insignia COD 10C046 este referitor la geamuri la functia anti-strivire

*********B1055991 *********B1060051
*********B8023030 *********B8023938
*********AG091656 *********BG041791

-astra j /gtc 2010/2011 COD 15C004 referitor la blocajul ventilatorului de pe radiator
(trebuie reprogramata centralina)

-astra j/gtc 2010/2011/2012 COD 14C073 posibil blocaj al ventilatorului de pe radiator,
dauna la modulul ventilatorului, pericol de foc
( controlare cablaj/reprogramare centralina)

asta e tot ce am reusit sa aflu, practic imi scade garantia la masina si am vrut sa vad daca mai am de facut ceva actualizari de soft, cel care se ocupa de masina mea e in concediu asa ca o sa mai trebuiasca sa astept cateva zile ca sa aflu mai multe
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Toate campaniile enumerate se refera la seriile de caroserie mentionate de tine, sau la seriile respective campania e doar pentru geamuri?
In myopel nu imi apare nici o campanie pentru a mea ...A805....
Chiar si azi am fost la service si nu mi-a zis nimeni nimic!
Eu, pana acum am facut urmatoarele campanii:
10-R-028 reprogramare BCM (descarcare baterie)
11-P-001 Radiator Fan Motor
11-R-002 Clutch, Brake and Accelerator Pedal Assembly
11-P-032 HVAC Blower Motor
12-P-015 Inlocuit vas expansiune
13-P-030 Update ECM
O sa intreb maine daca am vreo campanie, ca iar ma duc in service Sad .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR