ion666
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ion666
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2015
- Mesaj Privat
ion666
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2015
- Mesaj Privat
ion666
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ion666
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2015
- Mesaj Privat
salutare corsarI1azi am fost cu masina la un electrician f bun ce credeti ca a depistyat mufa se la calculatorul abs axidata erau cativa pini rupti de la oxid a intrat apa in mufa nu stiu pe unde dar atentie cei care aveti opel corsa d pentru ca daca se oxideaza pini trebuie sa schimbati tot calculatorul abs si costa 17 milioane piesa asa ca mai umblati la mufa si mai dati cu spray de contacte ca astfel veti avea sorprize cumam avut si eu
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ion666
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2015
- Mesaj Privat
ion666
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2015
- Mesaj Privat
deci in concluzie stimati corsair verificati mufa de la care intra in unitatea central abs pentru ca voi in timp ce va bucurati de confortul masini acolo apa lucreaza si va creeaza problem serioase Corsa de nu e facuta cu simt se raspundere nu mai zic ca la 58000 km am discurile de frana tocite plus altele
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ady2dan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2015
- Mesaj Privat
Salutare. Am tot citit postaile si subiectele deschise dar nu reusesc sa identificproblema. Detin un Corsa D 1.2 ,2008 cu ABS-TC cumparata din Germania acum o luna de zile. Mai jos descriu problemele detectate de cum am procedat:
- ABS aprins, eroare zenzor dreapta fata, deci senzor defect;
- Inlocuit senzor ABS curata mufa, locasul in care sta, martor in continuare aprins;
- Mers la tester si apar 3 erori si anume : C0040 (senzor dreapta fata), U2100-C ( CAN-BUS defect comunicare) si U2105( Generatormalfunctionor can-bus cim message range/ performance);
- demontat senzorul si masurat rezistenta, 159Mohmi(destul de irelevnta masuratoarea fiind senzor hall si nu inductiv), ca idee
- masurat mufa in care se conecteaza senzorul si la punerea contactului la masina, tensiune crete pentru o secunda si scade la 0( am reusit sa vad undeva la 9.2 V, probabil detecteaa ca nu e senzorul si opreste alimentarea cu tensiune).
- tot ceea ce am facut acum ma duce spre calculator ABS.... pana ajung acolo mai aveti si alte idei ?
-alternatorul imi incarca cu 14,4-14,6V, materia e pe duca, are 6-7 ani. Am pus o baterie noua 10 min dar nu a disparut eroarea....
- ABS aprins, eroare zenzor dreapta fata, deci senzor defect;
- Inlocuit senzor ABS curata mufa, locasul in care sta, martor in continuare aprins;
- Mers la tester si apar 3 erori si anume : C0040 (senzor dreapta fata), U2100-C ( CAN-BUS defect comunicare) si U2105( Generatormalfunctionor can-bus cim message range/ performance);
- demontat senzorul si masurat rezistenta, 159Mohmi(destul de irelevnta masuratoarea fiind senzor hall si nu inductiv), ca idee
- masurat mufa in care se conecteaza senzorul si la punerea contactului la masina, tensiune crete pentru o secunda si scade la 0( am reusit sa vad undeva la 9.2 V, probabil detecteaa ca nu e senzorul si opreste alimentarea cu tensiune).
- tot ceea ce am facut acum ma duce spre calculator ABS.... pana ajung acolo mai aveti si alte idei ?
-alternatorul imi incarca cu 14,4-14,6V, materia e pe duca, are 6-7 ani. Am pus o baterie noua 10 min dar nu a disparut eroarea....