- hog33
- OP
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
HELP !Nu mai pot scoate cheia din contact, este o cutie automata AF 40 de 2.0 cdti 160 cp
Atunci cand opresc motorul cheia nu revine in pozitia de iesire, ramane un rand inainte, contactul pus etc
Scot cheia cu ajutorul batului de plastic din torpedo introdus sub contact, altfel nu iese.
Cutia indica pozitia parking......si totusi nu iese
Multumiri pentru ajutor
PS problema a survenit in urma imbracarii in piele a manetei de viteza adica a fost data jos si montata insa singura mufa care aprinde martorii treptelor de viteza, PRDN nu a fost atinsa.
WTF ?
cred ca am postat de doua ori...scuze
Atunci cand opresc motorul cheia nu revine in pozitia de iesire, ramane un rand inainte, contactul pus etc
Scot cheia cu ajutorul batului de plastic din torpedo introdus sub contact, altfel nu iese.
Cutia indica pozitia parking......si totusi nu iese
Multumiri pentru ajutor
PS problema a survenit in urma imbracarii in piele a manetei de viteza adica a fost data jos si montata insa singura mufa care aprinde martorii treptelor de viteza, PRDN nu a fost atinsa.
WTF ?
cred ca am postat de doua ori...scuze
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Dragos S.
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2014
- Mesaj Privat
- hog33
- OP
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- hog33
- OP
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Merci de sfat ALRE , m-ai ambitionat si am gasit problema.
Tocmai ce am imbracat in piele levierul de viteza (un profesionist in piele a facut-o) si cum piesele de acolo sunt de precizie foarte mare cursa butonului de pe levier nu se facea complet, lipseau 2 - 3mm din cauza grosimii pielii.
Exista un click electric care citeste acest buton ca sa poata da drumul cheii din contact in pozitia P
Astfel ma bucur ca am reusit si de faptul ca m-ai ambitionat un pic fara sa merg la service maine. Facusem deja programarea.
Salutari si luati aminte ! Schimbatorul este superb imbracat in piele ! S-au imbracat cele doua bucati separat astfel rama de nichel dintre aceste doua bucati sa se vada frumos. Partea cu butonul si capacul de deasupra.
Raman dator cu o poza !
este un copy paste
Tocmai ce am imbracat in piele levierul de viteza (un profesionist in piele a facut-o) si cum piesele de acolo sunt de precizie foarte mare cursa butonului de pe levier nu se facea complet, lipseau 2 - 3mm din cauza grosimii pielii.
Exista un click electric care citeste acest buton ca sa poata da drumul cheii din contact in pozitia P
Astfel ma bucur ca am reusit si de faptul ca m-ai ambitionat un pic fara sa merg la service maine. Facusem deja programarea.
Salutari si luati aminte ! Schimbatorul este superb imbracat in piele ! S-au imbracat cele doua bucati separat astfel rama de nichel dintre aceste doua bucati sa se vada frumos. Partea cu butonul si capacul de deasupra.
Raman dator cu o poza !
este un copy paste
- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
- hog33
- OP
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
https://www.flickr.com/photos/130050871@N08/
Iata cateva fotografii, sper sa mearga daca nu astept sugestii pe ce sa le postez sa le vedeti.
Iata cateva fotografii, sper sa mearga daca nu astept sugestii pe ce sa le postez sa le vedeti.
- hog33
- OP
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
stefanmatasaru a scris:hog33 asteptam poza..suntem mai multi interesati de operatiunea in cauza. sa vedem cum a iesit..
Atelierul este pe str. Nucului in zona statiei de metrou Mihai Bravu nr.52 .
. Nr. de tel.0737.447.101
http://www.4tuning.ro/auto-...autoclar-561.html 150 ron si 2 ore si o cafea.
Opel nu a fost in stare sa puna un schimbator de piele la o masina de 35.000 euro !
- hog33
- OP
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Ete nah , am patit si eu sa nu pot scoate cheia dupa ce opresc motorul ! Si nu e cazul lui Hog (schimbator original nemodificat), este in P (incercat si pornit-schimbat N,D, oprit...iar P), incercat deblocare cu betigasul din cutia de acte introdus in gaura de sub cheie. Marele noroc e ca s-a intimplat fix in service Opel, unde am dus-o pentru schimb discuri frina. Unii zic ca merge sprayat. Daca cumva trebuie schimbat tot butucul asta inseamna ca trebuie schimbate si cheile (lama cu profil) si butucul de la usa ? Sau se adapteaza/demonteaza mecanic cumva partea care primeste cheia ?
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- hog33
- OP
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Ciudat, doar in service Opel s-a intimplat sa nu mai pot scoate cheia din contact! Mecanicul mi-a dat solutia temporara care are legatura cu ce ati patit voi: dupa oprire motor apas putin maneta deja in P si pot scoate cheia. Zice ca trebuie resoftat ceva ca sa simta P corect si trebuie si ceva mecanic reglat. Cum am zis si la inceput, dupa ce am plecat din service nu am mai avut problema asta, adica iese cheia fara ajutor de la schimbator!
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
La fel patesc si eu de aprox 1 saptamana...
Problema e ca nu face tot timpul... adica pot avea si 5-10 porniri opriri, sa opresc motorul si sa scot cheia fara probleme, dar poate face si de 4-5 ori consecutiv.
Am citit ce s-a scris mai sus. Si la mine levierul este original, fara interventii.
Am patit sa stau si 5-10min in masina, incercand sa scot cheia.
E foarte neplacuta situatia. De cateva ori, am tot pornit motorul, mutat levierul din P in D si inapoi, chiar si de 3-4 ori si tot n-am reusit decat in ultima instanta sa invart cheia pana in capat sa o pot scoate.
Oricum maine sunt programat la revizie + distributie + alte verificari, si masina va ramane la ei toata ziua, sper sa rezolv si aceasta pb, pt ca devine f frustrant sa nu poti scoate cheia din contact...
Problema e ca nu face tot timpul... adica pot avea si 5-10 porniri opriri, sa opresc motorul si sa scot cheia fara probleme, dar poate face si de 4-5 ori consecutiv.
Am citit ce s-a scris mai sus. Si la mine levierul este original, fara interventii.
Am patit sa stau si 5-10min in masina, incercand sa scot cheia.
E foarte neplacuta situatia. De cateva ori, am tot pornit motorul, mutat levierul din P in D si inapoi, chiar si de 3-4 ori si tot n-am reusit decat in ultima instanta sa invart cheia pana in capat sa o pot scoate.
Oricum maine sunt programat la revizie + distributie + alte verificari, si masina va ramane la ei toata ziua, sper sa rezolv si aceasta pb, pt ca devine f frustrant sa nu poti scoate cheia din contact...
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Am fost si la revizie. S-a constatat problema, dar faca o solutie. Ziceau si ei ca s-ar putea sa agate ceva in mecanismul clapetei de pe schimbator, iar daca problema persista, maneta schimbatorului se inlocuieste DOAR cu tot ansamblul din consala, la pretul de aprox 1200lei.
Voi incerca pe viitor sa am mai multa grija la mutarea levierului in P, si sa ma asigur ca nu ramane blocata clapeta de pe maneta schimbatorului, prin cateva clickuri succesive.
Pe net am vazut manete schimbator, la preturi de 100-150lei, dar nu stiu cat sunt de "originale", iar pb s-ar putea sa persiste daca mecanismul nu e functional "perfect" sau "milimetric".
Alte idei, solutii?
Voi incerca pe viitor sa am mai multa grija la mutarea levierului in P, si sa ma asigur ca nu ramane blocata clapeta de pe maneta schimbatorului, prin cateva clickuri succesive.
Pe net am vazut manete schimbator, la preturi de 100-150lei, dar nu stiu cat sunt de "originale", iar pb s-ar putea sa persiste daca mecanismul nu e functional "perfect" sau "milimetric".
Alte idei, solutii?
Stelix
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2018
- Mesaj Privat
Salut, am pãțit aceeași la fel acum 1-2 ani. Am desfacut toata consola impreuna cu schimbatorul. Am schimbat in prima faza electromagnetul care elibereaza cheia din contact si de fapt era vorba de 1 mm lipsa la tija care actioneaza swich-ul. Am strâmbat un pic tablița swich-ului si totu a mers perfect, crezand ca problema a fost acel mm lipsa. Cu o luna in urma a inceput sa se blocheze din nou din ce in ce mai des. Dupa ce am stat alaltaieri 10 min ca sa pot scoate cheia, ieri am desfacut-o din nou, crezand ca mai stramb tãblița o data si am scapat. Surpriza, swichul era actionat, dar electromagnetul cand merge cand nu. M-am consultat cu mai mulți si am ajuns la concluzia ca bobina electromagnetului “obosește” datorita incalzirii in timp. Am uns un pic tija de la electromagnet si merge mai bine. Urmatorul pas este sa schimb electromagnetul. Cred ca poate apãrea problema si de la un schimator after market care nu mai ajunge sa acționeze swich-ul. Vã țin la curent.
- birlec
- **
- 109 mesaje
- din 15 Nov 2010
- Astra 2010 A16XER
- Bihor
birlec
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat