- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
kappa29
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Posibil sa nu-ti fi aerisit la service ambreiajul ca lumea,sa mai fi ramas vre-o bula de aer care a ...urcat intre timp.Daca se repeta,inseamna ca ai o etansare la ambreiaj imperfecta,fuguta tot la service sa-l verifice.Cam mult insa 15 km...Cert este ca nu e o problema noua,este doar din montajul grupului motor/cutie .Treaba minora.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
kappa29
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat
cei de la service mi-au spus ca ar fi ceva normal cu ambreiajul....acesta este pe lichid si densitatea lichidului respectiv la temperaturi mici se modifica,de aici si pedala mai "moale".odata cu incalzirea lichidului isi revine si pedala.E normal sau sunt pretexte?Si la voi se intampla la temperaturi mici?
am 118 000km.adusa in tara in 2012, ultima pe cartea service e la 77 600 km (feb 2012).
am 118 000km.adusa in tara in 2012, ultima pe cartea service e la 77 600 km (feb 2012).
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Nu exista asa ceva. Eu nu am intalnit fenomenul la nici o masina si de 10-12 ani am condus doar cu ambreiaj hidraulic. Omul nu poate simti asemenea diferenta la un sistem hidraulic decat daca vorbim de temperaturi de minus 30 de grade vs plus 50, poate nici asa. Lichidul nu isi schimba proprietatile in asemenea mod incat sa simti o diferenta evidenta.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Mari mesteri mecanicii astia! Adica ai indice de vascozitate ridicat la cald si coborat la rece! A dracului fizica asta ! Pedala tare ar insemna vascozitate mare,exact invers decat baga mesterii din top! N-am mai auzit de o asemenea explicatie,mai ales ca ambreiajul lucreaza cu lichidul de frana,care are o plaja intre -45 si +300 grade Celsius... Frana tot asa lucreaza,pedala moale la rece si tare la... cald?
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat