- Sailas
- OP
- 473 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
Sailas
- Mesaje scrise: 473
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salut baieti.
De curand am achizitionat un CD50 Phone pentru al meu Opel Astra H si la scurt timp dupa asta am aflat ca nu e chiar asa simplu de montat si facut sa functioneze corect.
In primul rand trebuie sa facem rost de toate componentele , si anume :
Unitate CD50 Phone - Microfon - antena plafon - cablaj antena - cablaj microfon - OP-COM sau TECH2 ( la capitolul acesta putem lua legatura cu cineva care se ocupa cu diagnoza si programari ).
Dupa ce avem toate astea ne apucam de treaba:
1 - Microfonul - se monteaza sus in spatele plafonierei ( spre parbriz ) , tragem usor de capacelul acela in jos pana il scoatem - acolo se monteaza microfonul. Pentru cablaj , daca nu avem cablul original se folosesc doua fire si anume cel ALB pentru Mic + si cel negru pentru Mic GND. Cel maro NU se foloseste, este doar un ecranaj. De aici firele trebuie trase pana in mufa X31 a CD50 Phone-ului in locurile indicate cu MIC + si MIC GND ( eu am folosit pentru mufa pinii de alimentare a unui Flopy ( da ... cititoru ala mic de dischete care se foloseau acum 10 ani ).
2 - O sa aveti surprinderea ca dupa montaj sa observati ca ramane martorul de airbag aprins. Treaba asta se rezolva usor tragand un fir din mufa X31 ( cea din spatele casetofonului ) pana in mufa XC17 de la unitatea de Airbag ( din scaunul soferului este cea din dreapta - adica cea de langa scaunul pasagerului ) in pinul 30.
3 - Antena de pe plafon care contine si un modul GSM - se desface usor plafonul ( nu va pot spune cum si in ce fel deoarece eu am legat la el o antena GSM primita de la un amic cu un adaptor pentru mufa FAKRA , este plata si subtire , nu deranjeaza stand lipita pe bord la baza parbrizului ) - se desurubeaza antena veche - se monteaza cea noua - si se trage cablul aferent pana in spate la RCD prin pragul dreapta al masinii.
4 - O data montate si cablate cele mai sus mentionate cu ajutorul OP-COM-ului ne conectam la unitatea veche si ii dezactivam protectia cu codul de pe CAR PASS.
5 - Inlocuim RCD-ul , cu ajutorul a doi electrozi indoiti corespunzator si introdusi in cele 4 gauri de pe fata acestuia se scoate cel vechi si se inlocuieste cu CD50 Phone.
6 - Tot cu OP-COM repetam procedura de la punctul 4 numai ca de data aceasta NU vom dezactiva protectia ci o vom ACTIVA cu codul de la CD50 Phone ( nu va mai merge cel de pe CAR PASS ). Inainte de activarea protectiei este bine sa scanati CD50 Phone-le pentru eventuale erori , posibil sa aiba nevoie de anumite setari la Program LowSpeed CAN-BUS Config ( mai pe scurt trebuie selectat acolo ce si ce nu aveti echipat pe masina ) abea dupa aceea activati protectia RCD-ului.
Tin sa precizez ca CD50 Phone functioneaza doar cu display de tip GID sau CID.
Sper ca m-am exprimat pe intelesul tuturor si daca mai aveti alte intrebari va stau la dispozitie.
De curand am achizitionat un CD50 Phone pentru al meu Opel Astra H si la scurt timp dupa asta am aflat ca nu e chiar asa simplu de montat si facut sa functioneze corect.
In primul rand trebuie sa facem rost de toate componentele , si anume :
Unitate CD50 Phone - Microfon - antena plafon - cablaj antena - cablaj microfon - OP-COM sau TECH2 ( la capitolul acesta putem lua legatura cu cineva care se ocupa cu diagnoza si programari ).
Dupa ce avem toate astea ne apucam de treaba:
1 - Microfonul - se monteaza sus in spatele plafonierei ( spre parbriz ) , tragem usor de capacelul acela in jos pana il scoatem - acolo se monteaza microfonul. Pentru cablaj , daca nu avem cablul original se folosesc doua fire si anume cel ALB pentru Mic + si cel negru pentru Mic GND. Cel maro NU se foloseste, este doar un ecranaj. De aici firele trebuie trase pana in mufa X31 a CD50 Phone-ului in locurile indicate cu MIC + si MIC GND ( eu am folosit pentru mufa pinii de alimentare a unui Flopy ( da ... cititoru ala mic de dischete care se foloseau acum 10 ani ).
2 - O sa aveti surprinderea ca dupa montaj sa observati ca ramane martorul de airbag aprins. Treaba asta se rezolva usor tragand un fir din mufa X31 ( cea din spatele casetofonului ) pana in mufa XC17 de la unitatea de Airbag ( din scaunul soferului este cea din dreapta - adica cea de langa scaunul pasagerului ) in pinul 30.
3 - Antena de pe plafon care contine si un modul GSM - se desface usor plafonul ( nu va pot spune cum si in ce fel deoarece eu am legat la el o antena GSM primita de la un amic cu un adaptor pentru mufa FAKRA , este plata si subtire , nu deranjeaza stand lipita pe bord la baza parbrizului ) - se desurubeaza antena veche - se monteaza cea noua - si se trage cablul aferent pana in spate la RCD prin pragul dreapta al masinii.
4 - O data montate si cablate cele mai sus mentionate cu ajutorul OP-COM-ului ne conectam la unitatea veche si ii dezactivam protectia cu codul de pe CAR PASS.
5 - Inlocuim RCD-ul , cu ajutorul a doi electrozi indoiti corespunzator si introdusi in cele 4 gauri de pe fata acestuia se scoate cel vechi si se inlocuieste cu CD50 Phone.
6 - Tot cu OP-COM repetam procedura de la punctul 4 numai ca de data aceasta NU vom dezactiva protectia ci o vom ACTIVA cu codul de la CD50 Phone ( nu va mai merge cel de pe CAR PASS ). Inainte de activarea protectiei este bine sa scanati CD50 Phone-le pentru eventuale erori , posibil sa aiba nevoie de anumite setari la Program LowSpeed CAN-BUS Config ( mai pe scurt trebuie selectat acolo ce si ce nu aveti echipat pe masina ) abea dupa aceea activati protectia RCD-ului.
Tin sa precizez ca CD50 Phone functioneaza doar cu display de tip GID sau CID.
Sper ca m-am exprimat pe intelesul tuturor si daca mai aveti alte intrebari va stau la dispozitie.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Sailas
- OP
- 473 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
Sailas
- Mesaje scrise: 473
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Sailas
- OP
- 473 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
Sailas
- Mesaje scrise: 473
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
Cdinu477
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2019
- Mesaj Privat