Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • emy_emi2001

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2015

  • Mesaj Privat
salut ! de ceva vreme am o problema si la cati mecanici am duso nicunul nu a putut sa-mi zica sigur problema(opel vectra motor 2200 dti an 2001)
simptome: nu porneste turbina ,fum albastru la pornire cand accelerez,nu se tureaza mai mult de 2000 de ture cand e rece motorul apoi merge pana la 3500 turatii cand e cald si pana se incalzeste oscileaza turatile dupa aceste probleme a picat si servo,pe testar apare eroare pompa de injectie insa nimeni nu e sigur de asta...am schimbat debitmetru si fara rezolvare ,,am schimbat si valva din imagine cu una second si la fel,,, turbina porneste daca astup
valva aia din imagine dar tot asa nu se tureaza peste 3500 ,,,sunt deja prea multe probleme nush daca pompa de injectie are treaba cu oprirea turbinei..astept raspunsuri daca ma puteti ajuta ms!



Skip ads

  • emy_emi2001

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2015

  • Mesaj Privat
am uitat sa spun da eroare la testar si senzorul de turatiii....
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
daca vii pe la medias cauta-ma iti dau nr de tel daca crezi ca vii si vedem de ea
am si senzor de turatie vibrochen ca sa putem proba
  • Florentiu80

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2014

  • Mesaj Privat
salut am si eu o problema cu astra G 2,2 DTI Y22DTR nu se tureaza mai mult de 2700 ture pe op-com da eroarea P1590 tensiunea prea mare am masurat tensiunea din electrovalva P1590 si este de 8,56 V am urmarit traseul firelor si duc in calculatorul de pe pompa de motorina sa intalnit cineva cu problema asta ?
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
mama ce topic tare..ati intrat unul peste altul...Banuiesc ca daca ai eroarea aia nici tija la turbina nu e trasa in timp ce motorul functioneaza..vezi sa nu ai probleme cu vacumul..
  • liviumcc

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2014

  • Mesaj Privat
emy_emi2001 a scris:salut ! de ceva vreme am o problema si la cati mecanici am duso nicunul nu a putut sa-mi zica sigur problema(opel vectra motor 2200 dti an 2001)
simptome: nu porneste turbina ,fum albastru la pornire cand accelerez,nu se tureaza mai mult de 2000 de ture cand e rece motorul apoi merge pana la 3500 turatii cand e cald si pana se incalzeste oscileaza turatile dupa aceste probleme a picat si servo,pe testar apare eroare pompa de injectie insa nimeni nu e sigur de asta...am schimbat debitmetru si fara rezolvare ,,am schimbat si valva din imagine cu una second si la fel,,, turbina porneste daca astup
valva aia din imagine dar tot asa nu se tureaza peste 3500 ,,,sunt deja prea multe probleme nush daca pompa de injectie are treaba cu oprirea turbinei..astept raspunsuri daca ma puteti ajuta ms!





cred ca mai mult ca sigur este senzorul de turatie..ti se aprinde in bord check engine ?
  • emy_emi2001

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2015

  • Mesaj Privat
pe testar da eroare de senzor turatie si pompa injectie (p1631 si 1590) au legatura astia cu oprirea turbinei? da este si check engine nonstop activat...
  • liviumcc

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Exact asa am avut si eu emy_emi2001...senzorul citeste turatiile si ii da comanda pompei de injectie..din cauza asta ti-a aparut pe tester si pompa de injectie...eu am schimbat senzorul si s-a rezolvat...si asa se manifesta si la mine : se aprindea check engine in bord, iar atunci intra motorul pe avarie si nu mai intra turbina....iar fumul albastru ar fi de la ulei...dar nu stiu sigur....
  • emy_emi2001

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2015

  • Mesaj Privat
am schimbat senzorul si tot asa face dar o sa ma uit mai atent la mufe si fire probabil nu face contact...
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Domnule (doamna) technician emy_emi2001,se scrie si se citeste TESTER nu testar !
Inlocuiti calculatorul pompei de injectie si astfel rezolvati problema. Nu incercati sa.l reparati.
  • emy_emi2001

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2015

  • Mesaj Privat
....
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:Domnule (doamna) technician emy_emi2001,se scrie si se citeste TESTER nu testar !
Inlocuiti calculatorul pompei de injectie si astfel rezolvati problema. Nu incercati sa.l reparati.

mama da de unde si pana unde asta cu calculatorul pompei..
pune turbina pe direct daca sti sa faci treaba asta si vezi pe urma cum merge..nu e nici un calculator motorul se tureaza pana la 3500 si nu se opreste asa din senin din cate ai spus..
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Din experienta , colegule Ciprinhio.... Eu zic sa urmaresti discutia pana la rezolvarea problemei.
Nu va merge "pe direct" pt ca turbina lui este cu geometrie variabila.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
colegu esti in necunostiinta de cauza...este 2200dti din 2001 este sigur cu geometrie variabila..inca nu este problema la acest model fara sa-i stiu rezolvarea pt ca detin acest model..
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ba sunt pe deplin constient de ceea ce spun. Asteapta si vei vedea rezultatul. Inca nu ai vazut tot la 2.2 😁
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
eu poate nu am vazut tot la 2.2 dar tu nici macar nu stiai ca e geometrie variabila pe ea..eu astept sa vedem ce ee..nici macar n-ai urmarit ce spunea..a zis ca daca astupa la electrovalva turbina porneste..pana sa spui ca este calculatorul devina mai e cale lunga
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Sa te fac chior !? ..... Nu ar fi frumos din partea mea, asa ca am sa spun ca esti doar neatent si ca citesti printre randuri.
Te rog respectuos sa citesti ce am scris pe data de 18.01 la ora 12.49 AM.
Rog moderatorii sa stearga mesajele inutile pt. ca acesta va fii un topic "de retinut", in care am expus rezolvarea.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
poi si daca are geometrie variabila cum nu merge pe direct ia zi tu?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Va genera un cod de defect si turatia tot va fi limitata.
P1590 nu este cod de eroare generat de un senzor de turatie defect. Asa zice Opcom,dar daca faci testare cu Tech2 sau MDI vei avea o surpriza. Eroarea este generata de o mica electrovalva situata langa electrovalva turbo.
Alte explicatii mai doriti ?!?


Ultima modificare făcută de suspended-9452 la Lun 19 Jan, 2015 10:23 pm, modificat de 2 ori în total
  • insignia

  • Mesaje scrise: 693
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Este o problema de ecu. Pompele 016 au astfel de probleme.....singura rezolvare este cum a mentionat colegul [editat] ...inlocuirea e cu pompa injectie
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR