- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:Ba da,este alt parametru,insa din el nu ai cum sa-ti dai seama daca au fost sau nu modificati km...,pe cand daca in bord ai spre exemplu 150.000 km,iar in ECU la prima regenerare iti arata 25.000km...,cum interpretezi acest lucru
Pai si daca in bord ai 100k km si ultima regenerare e la 190k km, cum interpretezi?
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Apropo de km din bord, de km de la prima regenerare... Asta toamna cand ma enervau regenerarile alea dese si ma tot duceam la reprezentanta sa imi reseteze senzorul DPF..., o varianta propusa de cei de la reprezentanta a fost sa imi reinitializeze DPF-ul, adica ar fi aparut ca si cum ar fi nou. Am refuzat stiind ca o sa fie diferenta intre km din bord si cei de pe DPF in cazul in care as vinde masina. Dar la mine ar fi fost invers ca la samsari care modifica KM in bord, dar nu si la DPF .
Cam ce a zis @gyzmo mai sus.
Cam ce a zis @gyzmo mai sus.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
CristianTM a scris:
Ca in urma cu 25.000km au fost dati inapoi
CristianTM.
gyzmo a scris:Ba da,este alt parametru,insa din el nu ai cum sa-ti dai seama daca au fost sau nu modificati km...,pe cand daca in bord ai spre exemplu 150.000 km,iar in ECU la prima regenerare iti arata 25.000km...,cum interpretezi acest lucru
Ca in urma cu 25.000km au fost dati inapoi
CristianTM.
Aproximativ eronat.
Cristi va induce in eroare, probabil pe la el trec Insigniile sa le modifice KM Glumesc.
La Insignia diesel arata si cati KM are de la ultimul schimb al DPF, cum DPFul e cel original, ar trebui ca aia sa fie km reali. Daca Insignia vine cu 185000 km in bord si DPFul de la ultima inlocuire are mult mai putin km, de obicei cateva sute, e clar ca s-a umblat.
Daca vine cu 25000 km de la ultima regenerare si masina are 185000 in ceasuri, e clar ca masina are DPFul anulat la 160000 (in realitate pica pe la 200000 la exploatare incorecta)
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Poate de la prima regenerare...
Tare sunt curios cate masini ati gasit cu 25000km de la ultima regenerare,cand cel mai des intalnite sunt cazurile in care intervalul intre regenerari este de 250-300km, avand in vedere traficul de la noi...,sunt putini care pot afirma ca intre regenerari au 800-900km,mai exact aceia care merg preponderent extraurban...
Tare sunt curios cate masini ati gasit cu 25000km de la ultima regenerare,cand cel mai des intalnite sunt cazurile in care intervalul intre regenerari este de 250-300km, avand in vedere traficul de la noi...,sunt putini care pot afirma ca intre regenerari au 800-900km,mai exact aceia care merg preponderent extraurban...
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Daca vine cu 25000 km de la ultima regenerare si masina are 185000 in ceasuri, e clar ca masina are DPFul anulat la 160000 (in realitate pica pe la 200000 la exploatare incorecta)
Citeste cu atentie, daca DPFul a fost anulat, implicit nu mai avem nici regenerari.
Cat despre regenerari, daca de la o regenerare la alta avem mai putin de 500 km, indiferent de conditiile de mers, cel mai probabil filtrul este partial colmatat. Daca ai regenerari la 200-300 km, iesi mult mai profitabil sa il dai jos si sa il cureti sau de ce nu, anulat. Pentru a observa asta am tinut DPFul pe masina mai mult de un an si peste 30000 km. Regenerari facea la mai mult de 1000 km, cand am dat DPFul jos, ceramica spre exterior era deja infundata.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
clau70 a scris:Apropo de km din bord, de km de la prima regenerare... Asta toamna cand ma enervau regenerarile alea dese si ma tot duceam la reprezentanta sa imi reseteze senzorul DPF..., o varianta propusa de cei de la reprezentanta a fost sa imi reinitializeze DPF-ul, adica ar fi aparut ca si cum ar fi nou. Am refuzat stiind ca o sa fie diferenta intre km din bord si cei de pe DPF in cazul in care as vinde masina. Dar la mine ar fi fost invers ca la samsari care modifica KM in bord, dar nu si la DPF .
Cam ce a zis @gyzmo mai sus.
Cam ce a zis @gyzmo mai sus.
Referitor la ce am scris mai sus.
La 95000km au vrut sa imi reinitializeze DPF-ul din cauza regenerarilor (acum e OK, le face bine, cam la 400km oras... sper sa o tina asa). Daca acum am aproape 99000km, inseamna (daca il reinitializa) ca daca citea cineva cu interfata rezulta ca prima regenerare era acum 4000km, iar masina are 99000km. Cam cum s-ar fi interpretat acest lucru avand in vedere ca DPF-ul e cel original, iar km masinii sunt reali?
edytro
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2013
- Mesaj Privat
- mario 03
- **
- 137 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Insignia 2010 2.0dth
- Bucuresti
mario 03
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat