iliutza
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Spania
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Deci cu alte cuvinte, ti-as recomanda sa te orientezi spre altceva, si daca vrei neaparat Gulf, atunci mergi pe Formula GVX 5W-30.......desi as folosi ceva mai calitativ.
Ultima modificare făcută de borsy la Joi 15 Jan, 2015 1:36 am
iliutza
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Spania
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
iliutza
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Spania
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2015
- Mesaj Privat
iliutza
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Spania
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
L.E
Ce norme mai scrie pe langa ACEA C3, si chiar nu scrie formula; GVX, GVT, GMX!?
Ultima modificare făcută de borsy la Joi 15 Jan, 2015 1:53 am
iliutza
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Spania
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2015
- Mesaj Privat