- clawoodiu
- **
- 134 mesaje
- din 15 Oct 2005
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
clawoodiu
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2005
- Mesaj Privat
- clawoodiu
- **
- 134 mesaje
- din 15 Oct 2005
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
clawoodiu
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2005
- Mesaj Privat
Vad ca este facut si un video. http://youtube.com/watch?v=52Z2Sx7P_D0
In plus trebuie batut stiftul in lagar cu lama bagata la maxim, sa intre in gaura lagarului si santul de pe lama.
Eu am scos electronica de pe suportul vechi prin impingere din butoane, fara manevrat cu surubelnita, ca in clip. Arcul l-am armat invartind semicarcasa cealalta, efectul este la fel. Numai ca prima oara invartisem in sens invers, de mi se plia lama pe carcasa cand apasam pe buton.
Cheia "operata" este una de Astra G, productie 2001.
In plus trebuie batut stiftul in lagar cu lama bagata la maxim, sa intre in gaura lagarului si santul de pe lama.
Eu am scos electronica de pe suportul vechi prin impingere din butoane, fara manevrat cu surubelnita, ca in clip. Arcul l-am armat invartind semicarcasa cealalta, efectul este la fel. Numai ca prima oara invartisem in sens invers, de mi se plia lama pe carcasa cand apasam pe buton.
Cheia "operata" este una de Astra G, productie 2001.
- C.Stefan
- **
- 150 mesaje
- din 25 Apr 2014
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
C.Stefan
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2014
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Mihai1205
- **
- 192 mesaje
- din 22 Jan 2010
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Mihai1205
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
clawoodiu,daca dadeai un mesaj te indrumam si o faceai in bucuresti cu 60 lei cu tot cu prelucrat lama.
si eu tot acel model il am de vro 4 luni si nu am probleme cu ea. un var deal meu are la fel de un an. toata faza e sa ai grija cand pornesti sa nu fie volanul blocat si sa fortezi pt ca risti sa fisurezi potcoava de tine lama.
si eu tot acel model il am de vro 4 luni si nu am probleme cu ea. un var deal meu are la fel de un an. toata faza e sa ai grija cand pornesti sa nu fie volanul blocat si sa fortezi pt ca risti sa fisurezi potcoava de tine lama.
- Sperkule
- **
- 125 mesaje
- din 23 Mai 2013
- Astra 2001 Z14XE
- Alba
Sperkule
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2013
- Mesaj Privat
boarfy
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salutari,
Am a doua cheie Opel Insignia cu 2 butoane cu potcoava sparta si lama iesita dar in stare perfecta. Am comandat astazi o carcasa noua de la Oradea(aftermarket) si as avea nevoie de sfatul vostru pentru reparare:
1: se poate schimba doar potcoava la cheia originala?
sau 2: trebuie sa mut electronica din cea originala in copie? As schimba si lama la copie cu cea originala sa nu mai trebuiasca sa o prelucrez la atelier daca varianta este 2.
Merci.
Am a doua cheie Opel Insignia cu 2 butoane cu potcoava sparta si lama iesita dar in stare perfecta. Am comandat astazi o carcasa noua de la Oradea(aftermarket) si as avea nevoie de sfatul vostru pentru reparare:
1: se poate schimba doar potcoava la cheia originala?
sau 2: trebuie sa mut electronica din cea originala in copie? As schimba si lama la copie cu cea originala sa nu mai trebuiasca sa o prelucrez la atelier daca varianta este 2.
Merci.
boarfy
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salutare! Update la postul de mai sus:
Am comandat si am primit carcasa de la Oradea, am schimbat lama cu cea originala si electronica. Cheia functioneaza insa arcul este foarte slab. Trebuie ajutat sa se deschida. Calitatea carcasei este OK in general. Pentru uz de zi cu zi nu recomand, dar la mine este de rezerva
Am comandat si am primit carcasa de la Oradea, am schimbat lama cu cea originala si electronica. Cheia functioneaza insa arcul este foarte slab. Trebuie ajutat sa se deschida. Calitatea carcasei este OK in general. Pentru uz de zi cu zi nu recomand, dar la mine este de rezerva
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
boarfy
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2014
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- clawoodiu
- **
- 134 mesaje
- din 15 Oct 2005
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
clawoodiu
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2005
- Mesaj Privat
@boarfy - dupa montarea pieselor in carcase (electronica + buton + potcoava + arc) inainte de cuplarea/imperecherea lor este nevoie sa se roteasca una dintre carcase pentru a pretensiona arcul. Altfel, trebuie sa "ajuti" lama sa se rabata. Cum am scris mai sus, prima oara am invartit in sensul gresit, la apasarea butonului se plia lama.
Apropo - am renuntat la carcasa tip briceag, merge relativ greu in butucul cheii, mai ales daca este volanul blocat, trebuie ajutat sa se roteasca prin impingerea inspre butuc. Butucul asa reactioneaza si la cheia veche, la rotire se autotrage spre coloana volanului, dar fiind lama ceva mai lunga ("radacina" ei fata de carcasa) este mai usor de actionat.
@mihai 1205 - tnx, nu aveam de unde sa stiu ca ti-ai facut si tu tip briceag in Bucuresti... Asta e, pierzi, castigi, posesor de Astra G te numesti
Apropo - am renuntat la carcasa tip briceag, merge relativ greu in butucul cheii, mai ales daca este volanul blocat, trebuie ajutat sa se roteasca prin impingerea inspre butuc. Butucul asa reactioneaza si la cheia veche, la rotire se autotrage spre coloana volanului, dar fiind lama ceva mai lunga ("radacina" ei fata de carcasa) este mai usor de actionat.
@mihai 1205 - tnx, nu aveam de unde sa stiu ca ti-ai facut si tu tip briceag in Bucuresti... Asta e, pierzi, castigi, posesor de Astra G te numesti
boarfy
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2014
- Mesaj Privat
- Negreanu
- ***
- 942 mesaje
- din 07 Mai 2010
- Vectra 2004 Z19DT
- Olt
Negreanu
- Mesaje scrise: 942
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- radu florin
- *
- 1 mesaje
- din 01 Dec 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Teleorman
radu florin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2009
- Mesaj Privat
Ovidiu-I
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2015
- Mesaj Privat
hello
am o Zafira din 2000 cu cheie clasica (-nu briceag) cu 2 butonane, am gasit kit conversie (care foloseste electronica de la cheia veche) la briceag la aproximativ 7£ + inca 1,5£ pt lama (+ ceva pt livrare din uk)
intrebarea mea e in felul urmator : s-ar merita sa investesc intro chei blank cu 3 butone (briceag)?
ce functie are cel de al 3-lea buton ? (poate fi setat sau e standard?)
am o Zafira din 2000 cu cheie clasica (-nu briceag) cu 2 butonane, am gasit kit conversie (care foloseste electronica de la cheia veche) la briceag la aproximativ 7£ + inca 1,5£ pt lama (+ ceva pt livrare din uk)
intrebarea mea e in felul urmator : s-ar merita sa investesc intro chei blank cu 3 butone (briceag)?
ce functie are cel de al 3-lea buton ? (poate fi setat sau e standard?)
Ovidiu-I
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2015
- Mesaj Privat
radu florin a scris:Salut,am o problema cu cheia de rezerva la Vectara c ,am pierdut chipul ,partea cu electronica cu butoanele o amsi cu lamela.Ce trebuie sa fac?
Multumesc.
Multumesc.
hello Florin
cipuri "virgine" se gasesc de cumparat (aprox 10£ pe ebay) dar pot fi programate o singura data si trebue s a mergi la cineva care stie si are cu ce sa ti le programeze
maniakpbs
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2015
- Mesaj Privat
Salut! Mi-am cumparat de curand si eu un Astra H facelift, 2008 , z17dth si fostul proprietar nu a avut decat o cheie tip T. Vreau sa mai fac o cheie pliabila(briceag). Imi poate raspunde cineva cu niste preturi? Momentan sunt in UK aici cheia blanc ma costa 50£; . Pe langa cheia blanc se adauga taierea si programarea din cate am inteles. Este mai rentabil asa?