- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
De cand ma stiu,aceasta masina a stat parcata 20 de ani in spatele casei unui vecin care locuia la acel moment cu socrul sau.Dupa 20 de ani masina a pornit si a fost mutata in alt loc,cel unde sta acum de asemeni de vreo 10-12 ani.Are fff putini kilometri,a avut un singur proprietar care acum e plecat in strainatate si a lasat de ani buni aceasta bijuterie sa zaca.Acum nu cred ca se mai poate face mare lucru pentru ea,dar va spun 100% ca eu am vazut-o circuland si era in stare super intretinuta,cu tot cromul pe ea,interiorul impecabil,nu lipsea nimic de pe caroserie,nici o insertie,nici un capac de la roata(originale).
Astazi a ajuns asa,,,mancata de batranete.Stiam in mare ca e fabricata in 1958,nu stiu ce motor are ,ce capacitate cilindrica.Am vrut acum vreo 5 ani sa o restaurez dar vecinul nu a vrut sa mi-o dea..si acum sta si rugineste...si e la nici 300 de metri de casa mea,intr-o gradina.Ce mi s-a parut interesant,e sistemul de franare din acea vreme,in penultima poza se observa un fel de tija care era actionata de pedala de frana si asa se oprea masina..ceva fff clasic si ..nesigur bineinteles,trebuiau muschi puternici la picioare
Astazi a ajuns asa,,,mancata de batranete.Stiam in mare ca e fabricata in 1958,nu stiu ce motor are ,ce capacitate cilindrica.Am vrut acum vreo 5 ani sa o restaurez dar vecinul nu a vrut sa mi-o dea..si acum sta si rugineste...si e la nici 300 de metri de casa mea,intr-o gradina.Ce mi s-a parut interesant,e sistemul de franare din acea vreme,in penultima poza se observa un fel de tija care era actionata de pedala de frana si asa se oprea masina..ceva fff clasic si ..nesigur bineinteles,trebuiau muschi puternici la picioare
- bAndrei
- **
- 131 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Rekord 1972
- Bucuresti
bAndrei
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1972
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
In penultima poza se vede sistemul de actionare al franei de mana, un principiu asemanator zilelor noastre tinand cont ca actionarea se face de la maneta de sub bord nu de la podea cum suntem obisnuiti. Motorizarea nu poate fi decat de 1200, 1500 sau 1700. Daca mai avea ornamentele cromate de pe lateral se putea stabili daca este 1200 sau 1500-1700. Astfel se poate citi pe blocul motor unde trebuie sa scrrie 12, 15 sau 17.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,846 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Motorul cred ca e inca functional daca i se acorda un pic de atentie.Ea a stat parcata in spatele unei curti,la fel cum sta acum,aproximativ 20 de ani,si apoi fiind nevoit sa o mute,a pornito,si a pornit chiar foarte usor si mergea foarte bine.Proprietarul e in Spania de foarte multi ani si nici nu mai vine in tara ca nu are la ce veni...casa lui e cam asemenea starii masinii.Eu as luao pe sus daca as putea si sa o dau cuiva sa se ocupe de ea,dar nu am cui si nici nu am vreo autoritate asupra ei.Mare pacat de ea,mai ales ca a fost lasata in paragina...in stare de functionare.