Bizzor
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z20LEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2015
- Mesaj Privat
Salut. De curand sunt posesorul unui opel astra h 2.0 turbo 170 cai. Problema a aparut vineri cand am fost la RAR, iar baietii de acolo nu au vrut sa imi acorde certificatul de autenticitate pentru ca masina scoate noxe foarte mari. Am inceput sa studiez problema si am observat ca masina scoate fum alb, foarte mult fum chiar si dupa ce se incalzeste motorul. Masina scoate fum alb si in mers. Nu e abur pentru ca nu scoate numai cand e motorul rece ci si atunci e cald. Atunci cand am cumparat-o masina nu scotea nici un pic de fum, deloc. Asta s-a intamplat acum doua saptamani.
Fumul alb miroase foarte tare a ceva iute, intepator. De aceea cred ca baietii de la rar nu au vrut sa imi elibereze certicifatul de autenticitate.
Am inteles ca fumul alb poate sa fie de la garnitura de chiuloasa care poate fi crapata si permite antigelului sa intre in camera de ardere. Am verificat in vasul de expansiune daca se afla pelicule de ulei sau daca apar bule de aer atunci cand o turez. Nu sunt semne de ulei sau de bule. Ce poate sa fie?
Vreau sa va spun ca atunci cand o turez mai tare si ii dau sprituri scoate si fum gri, inspre negru.
Am verificat bujiile, am schimbat filtru de aer. Care ar fi problema? Cine a mai avut probleme de genul rog sa posteze aici.
Va multumesc
Fumul alb miroase foarte tare a ceva iute, intepator. De aceea cred ca baietii de la rar nu au vrut sa imi elibereze certicifatul de autenticitate.
Am inteles ca fumul alb poate sa fie de la garnitura de chiuloasa care poate fi crapata si permite antigelului sa intre in camera de ardere. Am verificat in vasul de expansiune daca se afla pelicule de ulei sau daca apar bule de aer atunci cand o turez. Nu sunt semne de ulei sau de bule. Ce poate sa fie?
Vreau sa va spun ca atunci cand o turez mai tare si ii dau sprituri scoate si fum gri, inspre negru.
Am verificat bujiile, am schimbat filtru de aer. Care ar fi problema? Cine a mai avut probleme de genul rog sa posteze aici.
Va multumesc
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,841 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,841
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
Daca atunci cand ai luat-o era perfecta, automat a avut circuitul de antigel curatat, deci momentan urme de ulei nu o sa ai dar urmeaza...
Sa urmaresti si uleiul daca dispare de pe joja
Cauza: Super mega alergata..., motorul dat in fier macar odata...
Parerea mea.
Ca alta parere, daca asa este cum cred eu...foarte jegos vanzatoru...
99% am patit la fel...
Sa urmaresti si uleiul daca dispare de pe joja
Cauza: Super mega alergata..., motorul dat in fier macar odata...
Parerea mea.
Ca alta parere, daca asa este cum cred eu...foarte jegos vanzatoru...
99% am patit la fel...
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
Z20LEL
Bauform: R4
Steuerung: DOHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 86,0
Hub (mm): 86,0
Volumen (cm³): 1998
Leistung (kW bei min-1): 125 / 5200
Drehmoment (Nm bei min-1): 250 / 1950 - 4000
Verdichtung: 8,8 : 1
Motormanagement: Motronic ME 7.6.2
Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator
Eigenschaften: Ausgleichswellen, E-Gas, Na-Auslassventile, Tempomat, Turbolader KKK K04
Verwendung: Astra H (M32WR)
Bauform: R4
Steuerung: DOHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 86,0
Hub (mm): 86,0
Volumen (cm³): 1998
Leistung (kW bei min-1): 125 / 5200
Drehmoment (Nm bei min-1): 250 / 1950 - 4000
Verdichtung: 8,8 : 1
Motormanagement: Motronic ME 7.6.2
Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator
Eigenschaften: Ausgleichswellen, E-Gas, Na-Auslassventile, Tempomat, Turbolader KKK K04
Verwendung: Astra H (M32WR)
Bizzor
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z20LEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2015
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
Bizzor
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z20LEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2015
- Mesaj Privat
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Fum alb,indiferent de temperatura,chiar mai ales la cald,miros intepator.Asa am zis si eu initial,nu are cum sa fie garnitura de chiulasa.Antigelul imi disparea,insa nu alarmant.Mersul era uniform,fara tremurat,trepidatii.Antigelul ..."partial" curat,in sensul ca nu aveam urme de ulei.Nici in ulei vre-o urma de antigel,evident.De buson ulei,maioneza aferenta,nimic,nici acolo.Tragea normal in rest,singura problema fiind acel fum alb,in exces si cu miros intepator.Cel mai mult ma deranja daca eram in stationare si batea vantul dinspre spatele masinii,aducandu-mi respectivul fum si-n habitaclu.Am zis ca nu ma costa totusi mare lucru sa-i verific garnitura chiulasa,pretul fiind cam 70 ron pe Victor Reinz,suruburile 75.Uleiul,oricum ma apropiam de schimb,agentul racire nu-l mai bagam in schema,nu-i mare cheltuiala nici asta.Demontat deci pana la urma si ...intradevar,garnitura chiulasa ,mai exact inelul patru afumat exact in dreptul rampei racire,distanta dintre ele fiind de aproximativ 10mm.Deci,nici de planeitate nu poate fi vorba.Ultima data cand am inchis motorul,am folosit tot Victor Reinz,insa am strans chiulasa la cuplul/unghi dat de TIS,nu respectand cuplul/unghi dat de V.R. De data asta insa...am respectat instructiunile producatorului.Ulterior am reanalizat,de ce producatorul da alte cupluri,la un produs dedicat unui anumit motor cu alte specificatii.Pai,sunt folosite acum alte materiale fata de cele de acum 10,ori 15,ori 20 de ani...Normal ca a disparut "ceata"cu miros intepator!...Bine,la mine este vorba de un benzinar 2.0,insa ce vreau sa spun,nu intotdeauna se pupa toate simptomele.Doar atat,fum alb,miros intepator si o usoara crestere a presiunii pe instalatia de racire,nu temperaturi ridicate,nu "maioneza"pe buson ulei,nu ulei in agent racire ori invers,nu disparitie alarmanta a agentului racire.Hmmm!Intortocheate mai sunt caile mecanicii!...