Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut! Am cautat pe forum discutii asemanatoare si as avea cateva variante la care sa ma uit, dar in niciunul din cazuri nu existau trepidatii si la relanti si la decelerare. La relanti cu motorul cald se simt trepidatii ca si cum ar fi subturata; iar in mers, cel mai mult in viteza 3 am observat, lasata sa scada de la 2000de ture merge in suturi, provocand trepidatii pe care le simt ca miscari fata spate. Se poate ca ambele simptome sa vina de la senzorul crankshaft? Care este turatia la care ar trebui sa stea la relanti? Ma gandeam sa o verific cu OPCOM.
Cand a fost foarte frig afara nu am simtit fiindca motorul statea oricum mai turat.

PS: distributia a fost schimbata in urma cu 5 zile; se poate sa fie de acolo? cum as putea sa imi dau seama inainte de a merge in service?Smile
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Am pus si opcom-ul pentru masurarea relantiului, pare ok, singura chestie care nu imi place in tot acel tabel este incarcarea(schimbat de curand punte si releu), care culmea in mers sta constant la 14.2-14.1 in functie de consumatori. Am facut niste teste si in mers dar tabelul este prea mare, eventual daca ma poate ajuta cineva cu sfaturi il pot trimite pe mail, sau il pot urca pe un site de stocare.

PS: am adaugat si un filmulet:


Measuring blocks information:

Battery Voltage 14.6 V
APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position) Active
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position) 0.96 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position) 0.47 V
Calculated Pedal Position 0%
Desired Engine Idle Speed 850 RPM
Engine Speed 856 RPM
Camshaft Speed 425 RPM
Calculated Air Flow 24 kg/h
Mass Air Flow Sensor 24 kg/h
Intake Air Temperature 11 °C
Intake Air Temperature 2.13 V
Coolant Temperature 79 °C
Coolant Temperature 1.05 V
Oil Level Normal
Oil Pressure Normal
Engine Oil Level Status Okay
Barometric Pressure 100 kPa
Barometric Pressure 3.96 V
Boost Pressure Command 104 kPa
Boost Pressure 97 kPa
Boost Pressure 1.82 V
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve 85%
EGR Position Commanded (Exhaust Gas Recirculation) 44%
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation) 53%
Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio 100%
Throttle Position PWM Servo Signal 62%
Desired Common Rail Fuel Pressure 24.00 MPa
Common Rail Fuel Pressure 23.76 MPa
Common Rail Fuel Pressure 1.02 V
Fuel Metering Solenoid Valve PWM 31%
Fuel Metering Solenoid Valve Current 1.30 a
A/C Information Switch (Air Conditioning) Inactive
A/C Pressure (Air Conditioning) 435 kPa
A/C Pressure (Air Conditioning) 0.7 V
A/C Cutoff Mode (Air Conditioning) System OK
A/C Relay (Air Conditioning) Inactive
Brake Switch 1 Inactive
Brake Switch 2 Inactive
Clutch Switch Inactive
Vehicle Speed 0 km/h
Vehicle Speed in Cruise Control Range Inactive
Cruise Control Tip Switch Inactive
Cruise Control Inactive
Glow Time Relay Inactive 12V
Diagnosis Glow Time Relay Inactive
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Am aflat si raspunsul: era de la alternator; aveam incarcare prea mare si forta alternatorul, acesta provocand acele trepidatii atat la relanti cat si in mers. s-a rezolvat prin schimbarea puntii si releului.
  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Multumim pentru raspuns. Cu siguranta va fi de ajutor cuiva. Susces
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR