Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Motorul este considerat piesã de schimb și nu mai conteazã seria,însã trebuie sã menționeze acest lucru...
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pai da, trebuie sa mentioneze seria noua la RAR, ca la ITP daca n-ai seria nu merge.
Acum nu mai stiu, daca proprietarul anterior a scos o noua carte de identitate dupa ce a schimbat motorul, mai trebuia scrisa si seria veche si cea noua la mentiuni sau doar a scris-o doar pe cea noua (asta in cazul in care a schimbat motorul, adica blocul, ci nu piese prin motor).
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu se mai trece serie motor,la Passat am schimbat blocul motor în garanție și la R.A.R.au trecut fãrã serie pe C.I.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 647
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Motorul il considera piesa de schimb
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Deobicei la schimbare motorului se sterge seria ori se face ..."greu de citit",acizi,lovituri mecanice,etc.Asa ca se trece...La mine in cartea uneia dintre masini chiar am mentiunea asta, "seria motor nu poate fi citita"(exista,dar nu au gasit-o ei!Am gasit-o eu,ulterior... Smile ),iar la punctul 10 scrie "indescifrabil". In carte ,CIV emis RAR! Smile Pot pune ce motor diesel vor muschii mei (acelasi tip insa...).
La schimbare motor,legal,se poate schimba doar cu acelasi tip de motor si se face mentiunea in coltul din stanga jos pe CIV cu noua serie(daca exista).La schimbarea cu un alt tip de motor,se face reomologare si se emite alt CIV.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
S-a schimbat ceva din noiembrie 2012 incoace? Ca atunci cand am fost eu la RAR s-au uitat si au trecut doar un cod- care semnifica in cazul meu doar capacitatea cilindrica...adica pot pune alt motor de aceeasi capacitate, ca oricum seria nu exista trecuta pe nicaieri. Asa e in CIV.


Ultima modificare făcută de alre la Mie 07 Jan, 2015 2:03 pm
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Discutia incepuse de la afirmatia lui @kappa29 ca nu e motorul original al masinii si eram curios ce scrie in carte la motor, cum a trecut RAR-ul cand a cumparat-o, daca seria din carte e cea de pe motor, daca in carte scrie "fara serie"...
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Buna intrebare, @clau70 ! Posibil ca motorul sa fi fost schimbat tot in urma unei ...mari probleme.Oricum,daca a fost schimbat,intrebarea mea este,cum au ajuns cei din servive la concluzia asta ?Au studiat serii ori nu corespunde tipul de motor ?
@altre ,codul motor iti da caracteristicile tehnice ale motorului.Seria este (atunci cand este...) trecuta in CIV la punctul 10,imediat dupa tipul motorului si reprezinta numarul de fabricatie.Daca nu este trecut,ori nu a putut fi citita,ori nu au gasit-o(cazul meu) atunci ai...portile deschise! Smile.Adica poti pune linistit alt motor de acelasi tip/cod,dupa ce-i stergi in prealabil seria.Din VIN,rezulta seria motorului tau by factory,asa ca daca te prezinti la o ulterioara verificare cu alta serie,alta decat cea din CIV ori mentiunea din CIV,ori rezultanta din VIN,iti vor pune intrebari ...Daca nu o ai,esti conform CIV.Acdica ai tipul de motor mentionat si...lipsa serie identificare numar productie.Mai nasol daca vii cu un alt tip,de o alta capacitate cilindrica spre exemplu ori carburant folosit.de cate ori mergi la ITP ori reconfirmare RAR,ei vor introduce spre citirea performantelor tipul motorului mentionat in CIV si nu se vor pupa cu rezultatele obtinute din verificarea altui tip motor.Legal,dupa orice modificare adusa,trebuie sa mergem la RAR pentru verificare conformitate,eventual adaugari mentiuni.Pe banii tai,pe barba ta... Smile Modificarile trebuie sa fie facute in service/atelier autorizat , cu actele aferente.Asta daca o luam pe calea aia,luuunga!... Smile
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
In carte, la rubrica alocata, scrie seria motorului initial, cu care a iesit masina din uzina. Insa, jos, la mentiuni, unde sunt trecute si dimensiunile de anvelope, se trece: "seria motor nu este valabila" sau un mesaj de genul asta din care sa reiasa acest lucru.
Cat priveste RAR: daca aduci o masina care a avut motorul schimbat(din afara RO), daca nu este mentionat de autoritatea respectiva in actele oficiale, trebuie sa ai factura motorului. Alfel...trebuie sa dai bani grei...!
Cat priveste ITP: cu toate ca pe CIV este mentionat faptul ca seriile nu corespund, este nevoie de cateva telefoane in nu-stiu-ce directii, pentru a primi timbrul si stampila!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu e asa. Masina mea a avut motor schimbat in Germania. Pe carte/talon de acolo, nu scrie nimic.
La RAR, cand au facut identificare, au scris: serie motor nu poate fi pansonata.
Fara bani sau alte alea, eu nu am serie motor in acte. Doar serie sasiu.
Asa ca pot sa pun orice motor identic cu originalul.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,465
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
La mine este fix cum am descris.....aaa si nu m.am grabit sa scriu la cazurile altora: "nu e asa" doar pentru ca la mine a fost diferit
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu e asa la faza cu factura+ multi bani. Sa nu speriem oamenii . Eu sunt in cazul cu schimbat afara si nu am nici o mentiune.
Nu ma refeream la cum scrie pe actele tale.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Hai sa ne lamurim!Am sunat la RAR (relatie... ,sef RAR) si i-am intrebat ce fac daca motorul a fost schimbat la o masina pe care vreau sa o import.Raspunsul a fost(cam ce stiam...) : "Afara motorul este considerat piesa de schimb( ...hmmm!In interior nu? ) si pe majoritatea certificatelor de inmatriculare (cam toate) nu este mentionata seria motor.Daca brief-urile vin insotite de cartea service cu mentiunea respectiva,in CIV se va trece noua serie fara mentiuni.Daca nu,se va trece noua serie cu mentiunea <<motorul a fost schimbat>>.Conditia este ca tipul motor sa fie acelasi cu cel mentionat de producator in echipare si sa raspunda tehnic caracteristicilor initiale.Daca nu se poate identifica seria,se poansoneaza seria initiala,fara mentiuni.Daca nu se poate identifica seria,nici poansona,se vor face mentiuni aferente acestui fapt fara a se trece seria initiala in CIV.Toate acestea in aceeasi taxa de 450 lei aferenta reconfirmarii spre eliberare CIV ,pentru import. Orice modificare ulterioara a cartii,in sensul schimbarii motor dupa ce masina a fost importata se face dupa examinarea de conformitate/omologare,cu taxa aferenta si se vor nota mentiuni pe CIV cu rezultatul examinarii,gen <<comform cu originalul>>",numai la RAR.Pentru ultimul caz,nu mi-au dat un pret,au spus ca pretul poate varia ,de la caz la caz.(?)Nu mi-a zis nimic de actele provenienta a "noului "motor ori de factura unde a fost schimbat.Probabil ... "toate la timpul lor"! Smile Se poate modifica si norma de incadrare EEC,daca au fost aduse modificari in acest sens,masina insa va intra numai la RAR Bucuresti spre testare,ceva de genul "test dinamic"parca,testul dureaza cateva zile,pretul este de ordinul a "cateva zeci de mii"(doua,trei,patru?) si rezultatul se trece in CIV,dar exista riscul chiar al decaderii din norma initiala!(?).Acum,ca m-am imprietenit cu tipul (si pe Face.. Smile ),imi sta la dispozitie si cu alte intrebari. (Raspunde omul,dar cand am avut o problema,de frica Bucurestiului,nu m-a putut ajuta.Acum deh,macar "tinem legatura"! Smile )
  • kappa29

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Am ajuns la final cu reparatia...motiv daune- ruperea pinionului, costuri 900-manopera 1000-piese in afara de chiuloasa 1200-chiuloasa sh
In concluzie,in cazul meu,insignia masina f frumoasa dar eu nu mai am incredere in ea mai ales ca la tot pasul aud "insignia,probleme motor".
Va multumesc pt sprijin si promptitudine!
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Asta este!.. Zeci,sute de mii fara probleme ! Acum ,hai sa facem o socoteala,cat te-ar fi costat un alt motor,tot "loz in plic" ,la care adaugai o distributie preventiva,un schimb de ulei,manopera,plus golul din stomac,in asteptarea... surprizelor ulterioare deschiderii lozului! Drumuri bune ! Smile
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Bine ca ai reusit sa o repui in functiune. Nu trebuie sa ai neincredere in masina, nu masina a fost de vina ci ala care a sudat pinionul. Acelasi lucru s-ar fi intamplat cu orice alta marca daca cineva ar fi pus acolo o piesa sudata. Acum macar stii cam in ce conditii ai motorul. Preturile mentionate sunt in lei/euro...?
Drumuri line fara evenimente neplacute!
  • kappa29

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc! Pret total 3100 lei (include kit accesorii,capac distributie,curea distributie,filtre,ulei,antigel,chiuloasa,garnitura chiuloasa si capac culbutor,tester,manopera,totul pe original)
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
E ok, nu e foarte mult! Bafta.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pretul este f bun si raportat la cum se prezenta initial problema nu s-au stricat atat de multe. Sincer putea fi mai rau. Drumuri bune.
  • kappa29

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Azi dimineata eroare "service vehicle soon".
Masina a stat afara si pedala ambreiaj revenea f greu inapoi,era moale.dupa 15 km s-a intarit.
E normal?mentionez ca ieri nu avea nici o eroare,au resetat tot.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR