Seda
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Constanta
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua , posed un opel frontera 2.5 tds in 5 usi de aproximativ 3 luni de zile . Ieri dimineata am pornito in jurul orei 4 , mi-a pornit la sfert de cheie , am lasato sa mearga la relanti in jur de 3-4 minute dupa care am oprit motorul , in jurul orelor 7 am vrut sa pornesc din nou sa plec la drum cu ea , dar na mai vrut . Da sa porneasca dar se aude o plescanitura in filtru de aer. Am incercat sa o pornesc trasa cu un buldo escavator dar na vrut. Precizez ca la temperaturi de peste -1/-2 grade nu pornea fara sprei. Dar acuma erau peste 5/6 grade. Am inteles ca distributia este pe pinioane , asa este ?
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Pornitul la 4 dimineata dauneaza oricui,vad ca si masinilor..Deasemenea pornitul la spray dauneaza chiuloaselor,care se vor crapa,inevitabil,e chestiune de timp..Sprayul e o solutie temporara,de cateva zile,nu un mod uzuale de pornire.
Din ce zici tu pare sa fi sarit vreo tija,sau chiuloasa crapata intre supape,culbutor rupt,ceva.Probabil iti da compresia pe admisie,pentru ca nu mai deschide evacuarea,si de aici "plescaitul".Da-i capacul de culbutori jos si vezi ce-i acolo.Sau si mai bine ar fi sa te duci la un mecanic care a mai prestat VM.Ii gasesti pe la service axate pe fiat,alfa romeo,e acelasi motor.
Si da,e pe pinioane.Poti gasi o discutie in genul asta mai jos
https://www.clubopel.com/vie...58&highlight=
Din ce zici tu pare sa fi sarit vreo tija,sau chiuloasa crapata intre supape,culbutor rupt,ceva.Probabil iti da compresia pe admisie,pentru ca nu mai deschide evacuarea,si de aici "plescaitul".Da-i capacul de culbutori jos si vezi ce-i acolo.Sau si mai bine ar fi sa te duci la un mecanic care a mai prestat VM.Ii gasesti pe la service axate pe fiat,alfa romeo,e acelasi motor.
Si da,e pe pinioane.Poti gasi o discutie in genul asta mai jos
https://www.clubopel.com/vie...58&highlight=
Seda
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Constanta
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2014
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
In prima faza desfaci capacul de la culbutori si vascul,si invarti motorul cu cheia de 41.Vezi cum se misca supapele pe fiecare piston si tijele.
Retine ca masina nu se repara gratis pe net (desi as vrea si eu),ci trebuie ori sa te murdaresti singurel pe maini,ori sa impingi pe altcineva s-o faca (de obicei un mecanic.)
PS-incearca sa vorbesti in asa fel incat sa intelegem si noi ce vrei sa zici
Retine ca masina nu se repara gratis pe net (desi as vrea si eu),ci trebuie ori sa te murdaresti singurel pe maini,ori sa impingi pe altcineva s-o faca (de obicei un mecanic.)
Seda a scris: Cina mi-a zis ca supa se aude in filtru de aer ...
PS-incearca sa vorbesti in asa fel incat sa intelegem si noi ce vrei sa zici
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Seda
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Constanta
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2014
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu frontera !
Am dat capacul de la culbutori jos si am observat ca o tija de la o supapa (cred) era iesita mult in sus ! Am puso la punct si motorul a pornit la sfert , am schimbat si garnitura de la capacu de la culbutori , ca m-am chinuit sa-l pun pe pozitie cateva minute bune , pana mi-ai dat seama ce era de vina, am stricat si garnitura.
Acuma mai nou am scurgeri de antigel si de ulei , am schimbat marea joritatea furtunelor si colierelor , dar tot nu am observat pe unde curge! Motorul asta de frontera mi se pare foarte inghesuit.
P.S. Tura viitoare cand mai deschid un topic , o sa intreb cum se regleaza scaunul sau cum se desfac banchetele .
Am dat capacul de la culbutori jos si am observat ca o tija de la o supapa (cred) era iesita mult in sus ! Am puso la punct si motorul a pornit la sfert , am schimbat si garnitura de la capacu de la culbutori , ca m-am chinuit sa-l pun pe pozitie cateva minute bune , pana mi-ai dat seama ce era de vina, am stricat si garnitura.
Acuma mai nou am scurgeri de antigel si de ulei , am schimbat marea joritatea furtunelor si colierelor , dar tot nu am observat pe unde curge! Motorul asta de frontera mi se pare foarte inghesuit.
P.S. Tura viitoare cand mai deschid un topic , o sa intreb cum se regleaza scaunul sau cum se desfac banchetele .
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
uiemidia
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Frontera 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2015
- Mesaj Privat
buna ziua si la multi ani tuturor cu nume de ion,motorul de 2,5tds de ce la rece nu vrea sa porneasca decat trasa ,am verificat tot ce puteam sa verific, filtru motorina ,motorina la injectoare si pompa ,amorsare,etc.Nu vrea decat trasa ,electromotorul invarte de zici ca decoleaza si scoate fum negru si nu porneste , nu mai stiu ce sa-i fac.Daca a pornit trasa dupa aceia o ia la sfert,am fost cu ea la munca tura de noapte si am pornito de 3 ori peste noapte si nu am avut probleme ,dupa aceia a stat 24h si nu a mai vrut sa porneasca .
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Nu vad acolo bujiile incandescente trecute la "verificat".Dupa simptome,bujiile sau sistemul lor de alimentare par sa fie problema.Trebuie sa ai 12 V minim in fise cand pui contactul,(vreo 6-10 sec),dupa care mai putin (8-10 V) timp de 40-60 sec.Toata treaba asta se face din releul mov,situat undeva in dreapta fata,intre baterie si parbriz.
Seda
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Constanta
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2014
- Mesaj Privat