Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • pisic88

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2014

  • Mesaj Privat
detectoarele de radar is legale, aparatele antiradar is interzise. nu mai stiu exact cum scrie la lege dar se refera la orice aparat care pericliteaza detectarea radarului, iar aparatul de detectare nu pericliteaza ci doar detecteaza.
garcea, in instanta, trebuie sa demonstreze ca tu esti vinovat. si el daca vine cu aparatul foto,neomologat, poate sa se stearga la fund cu el. am fost oprit de atatea ori de politie si am luat o singura data amenda de cand am permisul, viteza asta e. nu ma pun in gura cu ei dar is multe chestii pe care le poti intoarce impotriva lor. nu mai merge cu "asa a apreciat el" "asa a CREZUT el" .... etc. in momentul in care imi ia certificatul masinii el trebuie sa o faca in baza unei legi. am xenonane, cu lupa ca sa nu deranjez pe ceilalti din trafic, altfel nici nu puneam kitul de xenon, care si ala saracu e luat tot de pe olx Smile. nu am luat nici lumina foarte puternica la ele, 6000k, cat e in "legalitate", de la 6000k in sus bate la ochi.
revenind la garcea, pe langa faptul ca el trebuie sa se prezinte ca atare si trebuie sa actioneze in baza unei legi...ordonante ... bla bla bla, toate actiunile lui pot fi si contestate. asa ca eu nu ma incred in aparatul lui foto, si nu eu trebuie sa aduc dovada ca sunt in legalitate. e total gresita conceptia asta. orice cetatzean, in instanta, pleaca de la prezumtia de nevinovatie, nu eu trebuie sa aduc dovada ca sunt nevinovat ci tu ca sunt vinovat. iar el daca vine cu o poza facuta cu un oricare aparat foto, care nu poate demonstra ca eu chiar aveam folie peste legalitate ... atunci sa ma apuce de bijuterii. asta ar fi una dintre chestii. a doua ar fi ca sa zicem ca scoate cumva el ceva si iti ia certificatul, eu logic in apararea mea as zice ca "de unde sa stiu, am pus folii legale, asa am cerut" si de aici pleaca totul spre cei care le-au montat. daca se demonstreaza ca tu nu ai schimbat foliile si sunt cele montate de firma in cauza le ia la cei de la firma certificatul de omologare si ei is buni de plata plus alte amenzi. oricum facem offtopic, ar fi bine sa ne oprim aici si daca e deschidem un subiect nou despre frauda si ilegalitati ca sa nu stricam topicul acesta.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Colegu', vroiam sa ma opresc aici,dar nu mi-am putut reprima "dreptul la replica"! Smile Pesemne permisul tau este mai proaspat decat amintirile mele. Detectoarele radar nu au fost permise dintotdeauna,de la aparitia lor!Au fost puse in ilegalitate, folosirea lor,nu numai a celor de bruiere ,chiar daca se comercializau legal(eu achizitionasem unul de la... METRO C&C ! ) si se sanctiona folosirea lor cu 20 milioane vechi plus confiscarea mijlocului de detectie a ...mijiloacelor de detectie a vitezei! Mai tarziu au fost acceptate,ramanand in "ilegalitate " folosirea mijloacelor de bruiere a aparatelor de detectie a vitezei!Colegii "mai vechi"ti-o pot confirma!Aparatul foto a lui Garcea,stai linistit,ca si el sta,este inregistrat si omologat,face dovada cu el in instanta.In mod normal fotografii se efectueaza la accidente unde se lasa cu vatamari corporale,dar nu-l impiedica nimic sa ia cadre si in alte cazuri.Nici sa te judeci cu politia bag de seama nu prea ai avut ocazia de esti asa aincrezator.Am castigat un proces care a durat aproape un an,asa ca asculta si invata!n instanta tu esti cel care trebuie sa-ti demonstrezi nevinovatia pentru a-ti face acceptata plangerea!Garcea,stai linistit,(?) se prezinta ori nu,in procesul verbal iti va scrie albastru pe alb(pix-uri,nu?) litera legii ce ai incalcat-o!In caz de accident,tu iti faci schema ta,celalalt pe a lui,descrieti imprejurarile,nu?Garcea insa stabileste cine este vinovatul si nu o sa-ti dea explicatii scrise sa-ti dovedeasca in baza carui fapt a luat decizia respectiva,altfel decat in instanta!Ori,in instanta TU esti cel care trebuie sa demonstrezi ca esti neindreptatit ori ca baza ori temeiul legii apllicat in sanctiune a fost nefondat!Mai studiaza,sunt cazuri pe net cacalau,iti stau informatiile la discretie,in toate conjuncturile.
Ia legatura cu @catastefan si da-i VIN-ul sa-ti spuna "dotarea".Programele folosite la RAR sunt mai...complete,ori orice modificare adusa vehiculului si neomologata,(omologare: omologhez, vb. I. Tranz. A confirma, în baza autoritãții conferite de lege, valoarea sau autenticitatea unui act scris.  A recunoaște oficial o performanțã, un rezultat sportiv (dupã o verificare prealabilã).  A accepta un tip de produs și a aproba fabricarea lui (în serie).-sursa DEX) este usor depistabila si notata drept "nonconformitate".In procesul verbal,textu incepe cu "se constata neconformitate cu privire la alineatul,litera..." iar orice nonconformitate o confirma ori o infirma RAR-ul,nu instanta!Foliile la firmele unde se monteaza asa ceva,intradevar ,sunt omologate.Ti-am scris mai sus ce inseamna asta.Adica la o folie cu grad estompare 75%,se aplica timbrul cu specificatia respectiva,adica este omologata,se certifica prin aceasta omologare ca intradevar gradul de estompare este 75%.Dar nu-ti da si dreptul de a circula cu asa ceva!Politia se ia numai de tine,nu si de cine ti-a pus folii ori instalatii xenon!Opresc in trafic si sanctioneaza participantii,nu firme ori ateliere specializate(unde dealtfel nici nu au jurisdictie).Am facut ITP-ul,unde a trebuit sa misc din urechi,pentru ca daca "bijuteriile"tipului nu vroiau sa mi-l dea,pentru ca in VIN-ul meu nu apar xenoane si nici eu nu am mentiune in CIV cu privire la modificarea instalatiei de iluminat omologata RAR(singurii care pot face mentiuni in CIV!) ,nu treceam!Mai nou si la ITP se fac poze si se introduc in baza de date/istoric.A trebuit ala sa gaseasca un anume unghi cu masina in soare,sa nu apara xenoanele evidente.Cine a facut ITP-ul cat de cat "pe bune",stiu ca se fac foto.Nu mai fi asa de increzator si sigur pe tine in afirmatii,mai ales daca te lansezi intr-o discutie pe tema asta cu Garcea,ca ti-o iei iar maine-poimaine vei da si tu sfaturi similar mie,povestind din cele patite,nu auzite!Si crede-ma,am sau cel putin asa-mi place sa cred,niste "bijuterii "cat de cat greute,nashul ...nashului meu este seful IPJC.Bineanteles,nu l-am sunat pentru rahaturi de genul asta,cand mi-am luat-o,fiind la timpul respectiv la fel de increzator,ca tine.Si nici acum nu l-as suna daca m-as lovi din nou de aceeasi problema.
Nu ma intelege gresit,nu ma cert aici cu nimeni,nu te apostrofez,treaba ta ce faci,cum gandesti,ti-am spus,nici eu nu ...respect legea in totalitate;si eu am "dotari"after neomologate,mai calc uneori acceleratia,mai fortez un... "galben",nimeni nu-i perfect! Smile Departe de mine usa bisericii!Sunt insa constient acum de cum trebuie sa-mi reglez timbrul vocal intr-o discutie "amicala" cu Garcea si tin pompa departe de pene... Smile Hai ca acum chiar ca ma opresc! Topic-ul spune "sugestii tunning low-cost" Pai nu poluam,suntem exact pe lungimea de unda,privind... costurile,nu? Drumuri bune,departe de "ochiul vigilent" ! Smile
  • pisic88

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2014

  • Mesaj Privat
low cost tuning vorbim si aici, mai pe explicate Very Happy. ca si folia o poti pune omologata (cu mai multi bani) sau low cost dar mergi la risc.
chiar nu ma unflu in pene cand ma opreste garcea, nu am de ce, pt ca daca ma ia la bani marunti gaseste, ba un instingtor lipsa, ba rotile altele fata de ce scrie in carte ... ba xenoane neomologate... chiar aplec capul aici. stau in masina si strang din fese de fiecare data, ca si daca le-ai avea pe toate legale tot daca vrea el te suceste cu ceva si nu iti este bine.
cat despre omologari, au niste scoruri aia de la rar de nu te apropii. m-am interesat cat ar costa de-o parere omologarea unei noi evacuari (vroiam sa imi schimb evacuarea, cap coada inox) si omologarea incepea de la 3300 de lei noi, numai omologarea. eu am motor c12nz, 45 cp, vroiam sa trec pe un c16xe parca e cel de gsi. legal ma costa undeva,numai actele de omologare, inca vreo 9000 cel putin. asta ca sa nu zic ca trebuia sa mai pun multe alte piese aferente motorului. mai bine iei 2 corse la banii aia cu motor de 1.6. deci decat sa mergi in legalitate mai bine zici pas, intentionat au pus preturile alea. chiar nu m-am interesat cat m-ar costa sa imi fac omologarea la faruri, mi-ar mai trebui si spalatoarele, care pt omologare sunt obligatorii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR