Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • dok 88

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2015

  • Mesaj Privat
salut!am o problema cu masina care am cumparato aqm o luna.Am o corsa b din 1999 cu motor de 1.0 si nu vrea sa mai stea deloc la relanti..Primul iei sintom a fost dadeam la automat si nu vroia sa porneasca si trebuia sa o accelerez eu putin dupa care functiona normal..fara sa pun un testa am dat motorasul pas cu pas jos l.am desfacut si am costatat k nu am ce sa curat..L-am montat la loc si nu a vrut sa mai porneasca nici ajutata de mine prin accelerare..adica pornea si cum luam piciorul de pe acceleratie se oprea..am cumparat altul nou si aceeasi problema nu porneste.Avand si martorul de motor aprins de cand am luato am hotarat sa pun un testar pe ia si am defect egr kre l.am curatat k era blocat si dupa motarea lui sa sters si defectul..Dar imi mai da defect P 0100 cand dau la automat si nu porneste..am cautat pe autodata codul si ma duce ca posibile cauze motorasul pas cu pas care este nou acum potentiometru de pe clapeta de acceleratie sau cel mai grav calculatorul de motor.. Sad Daca ati mai avut problema asta si puteti sa ma ajutati cu o rezolvare sigura v-as fi foarte recunoscator.Multumesc!
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
P0100 Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction
  • dok 88

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2015

  • Mesaj Privat
ceva de genul..cred ca era si cu performer ranger..am sa il sun maine pe baiatul care mi-a facut diagnoza sa il intreb sigur mesajul care il dadea..am retinut sigur decat P0100
  • dok 88

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2015

  • Mesaj Privat
daca scot mufa la debitmetru auto nu mai porneste nici daca o accelerez eu
  • dok 88

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2015

  • Mesaj Privat
si inca ceva ce am observat la ia ca daca las contactul pus motorasul pas cu pas tacane tot timpul dar nu ajunge sa actioneze tija ca sa deschida clapeta..
  • sicilianul71

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Sal. Doua cauze:
1. Motorasul de relanti dus si in cazul asta tre schimbat
2. Pompa de benzina arsa sau super incarcata cu mizerie.
Intai curata pompa e mai ieftin decat sa te apuci sa schimbi si dupa demonteaza si curata clapeta de acceleratie. Si daca tot nu atunci schimbi ce e de schimbat. Mai poti verifica ulterior curatarii pompa de aer secundara, dar ma indoiesc, tinand cont de simptome. Bafta!
  • dok 88

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut Sicilianul 71!
Motorasul de relanti am spus ca este nou..este o problema de comanda la mine dar nu stiu de la ce este..mie nu imi lucreaza motorasul cum trebuie si nu stiu de ce este comandat si cum.(principiul lui de functionare)daca as sti de cine este comandat in functie de cat aer vede debitmetru sau direct de calculatorul de motor m.ar ajuta sa stiu de ce piese sa caut de proba..
  • sicilianul71

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Ai pus un tester pe el? Daca da ce rezultat?
  • sicilianul71

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Daca nu te deranjeazã lasa un nr de telefon. Îmi e mai simplu așa. Nu cer bani pe consultații si nu trimit la "specialiștii mei" contra cost. Îmi e mai simplu sa vb. Sal.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
daca iei piciorul de pe acceleratie atunci calculatorul da comanda sa se actioneze motorasul pas cu pas.. astfel ca clapeta sa nu fie total inchisa..
ai masurat cumva tensiunea ce vine la actuator? La relantiu ar trebui sa fie vreo 6V
  • dok 88

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2015

  • Mesaj Privat
nu am masurat..o sa incerc sa masor dar nu am cum sa masor la relanti pentru ca mie nu imi sta..am sa masor cu contactul pus pentru ca mie imi tacane motorasul tot timpul cand am contactul pus dar nu iese deloc sa actioneze clapeta..cred ca tot 6 v ar trebui sa am cu contactul pus..multumesc!
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
calculatorul motorului stabileste parametrii de functionare a motorasului in functie de datele primite de la potentiometru pozitie clapeta
daca regulatorul ticaie atunci calculatorul nu-si mai gaseste pozitia de nul (este normal dupa ce l-ai inlocuit) si tot incearca sa corecteze (sa sincronizeze motorasu cu potentiometru)
oricum dupa mai multe porniri/opriri se regleaza de la sine Sau mai iute se pot seta parametrii cu tech2.. la cineva care se stie
sa nu te apuci sa invarti de surubelu' ala sigilat sa reglezi relantiu cum fac unii ghiolbani.. ca nu-i Dacia 1300
--------------------
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR