Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • a.marius07

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara!

De vreo 2-3 luni Corsa mea ( 1.2XE, confort), a cam inceput sa-si faca de cap. Asta dupa o perioada lunga de mers fara probleme. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Problema e urmatoarea: Cand accelerez si plec de undeva de sub 1800 rot/min, deci subturat, masina intrerupe , mai pe romaneste "merge in suturi" sau "da in nas", dar cum ajunge peste 2500 rot/min nu mai are absolut nicio problema sau ezitare.
La început ezitãrile erau rare si doar in situații aparte, neavând la momentul respectiv niciun cod stocat. Dupa ceva timp simptomele s-au facut prezente mult mai des , azi ajungând sa faca de fiecare data.
Mentionez ca nu mi s-a aprins niciun martor la bord,
Am dus-o pe la mecanici,mi-a pus-o pe tester si mi-a zis ca e injectorul 4 defect,culmea ca l-am si schimbat. nu ii mai dau de cap.Iar pusa pe tester,acceasi eroare injectoru 4.
Clapeta de aceleratie curata, Bujiile sunt schimbate recent si distributia habar nu am cand. Se aude putin. Crying or Very sad
Skip ads

  • auxois350

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1994 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Verifica in ordine, bujie respectiv bobina de inductie de pe cilindrul 4. La Z12XE din cate stiu are bobina pe fiecare cilindru (adica 4 bobine) si nu are fise. Daca ma insel si ai si fise, verifica si fisele. Asta doar ca sfat, ca-s patit si eu recent cu bobina de inductie.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
muta injectorul de pe 4 pe alt cilindru... daca e defect atunci se muta problema pe cilindru in cauza
uita-te si la EGR... eventual blindeaza-l si vezi daca mai face probleme
  • a.marius07

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Pai am cumparat ul alt injector,tot la fel face Sad
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu vrei sa citesti tu singur eroarea? https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
  • a.marius07

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Problema asta cred ca a aparut dupa ce am curatat clapeta de aceleratie si dupa ce am schimbat si bujiile:(
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ce numar are eroare?
  • a.marius07

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
P0204 - Injector 4 Circuit Malfunction
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
La P0204 ai asa Circuit Open, Circuit High si Circuit Low. Care dintre ele este?

Ai de verificat asa....








Daca la poza 2 nu ai mai mult de 11V
  • a.marius07

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor.
Sunt posesor de Opel corsa c motor 1.0
Dupa ce am cumparat masina,a inceput sa tremure motoru in mers,adica daca merg cu masina mai turata peste 2500 de ture mi se aprinde moartoru cheita in bord si incepe sa tremure motoru.
Si daca merg in continuare cu motoru sa tremure,raman fara frani.
Daca opresc motoru si o las cateva minute nu mai tremura, dar pentru cativa km martoru ramane aprins in bord.Doar ca porneste greu.
Daca merg si nu depasesc 2000 de ture,nu mi se aprinde nimic in bord.
Am fost la service, a pus-o pe testar si mi-a zis ca e valva egr defecta deoarece ramane blocata pe deschis si ca nu lucreaza in parametri.
Metoda cu pedala cod 1405-tot valva egr.
Am luat un egr Second Hand, l-am pus pe masina, am sters eroarea, dar problema nu a disparut.In mers cand o turam peste 2500 de ture se aprindea martoru in bord dar nu tremura..dar tremura la relanti si pe testar aceeasi eroare1405.
Alt mecanic cu alt testar mi-a zis ca egr-ul meu e bun ca la aceleratie egr-ul lucreaza bine.
Pana la urma am pus tot egr-ul meu pe masina.
Saptmana asta m-am uitat la buji,iar una dintre ele era foarte oxidata ,mentionez ca le schimbasem acum 4-5 luni. Le-am schimbat din nou.Pornea mai greu,dupa ce am schimbat bujile,porneste la sfert de cheie. Dar cand incepe motoru sa tremure in mers dupa ce o turez... nu mai porneste la sfert.
Sa nu fie egr-ul de vina?
De ce era bujia f oxidata ?
Vreau sa cumpar supapa egr-noua si vreau sa fiu sigur ca egr-ul e cel care imi face probleme!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR