mariusdel
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2012
- Mesaj Privat
buna
am un opel corsa c 1.2 z12xe de 55kw din 2003 si am o problema cu uleiul.
mai exact dispare . am facut schimbul de ulei acu o luna jumatate mai exact aproximativ 1000 km, si am cam ramas fara ulei pe joja. folosesc mobil one 10w40 . mentionez ca motorul e curat si nu am probleme cu garnituri si alte chestii si nici fum nu scoate( albastru sau alte culori ) deci se comporta normal. am dus-o la mecanic si mi-a zis ca "il scuipa pe toba" dar ca nu trebuie segmentat ci ca nu-i prieste uleiul. cum ca uleiul se pune dupa cod adica pe bidonul cu ulei gasesti un cod care iti zice pt ce masina e si ca al meu ar fi pt volkswagen, ok o sa ii schimb uleiul dar marea problema e ca nu stiu ce ulei sa ii pun. adica sa caut ulei dupa codul de care imi zicea respectivul mecanic. stie careva la ce cod se referea omul? mie mi-a zis sa il caut pe internet sa il cumpar si sa il duc sa il schimbe pt ca el nu se ocupa de piese, adica lucreaza cu materialul clientului.
am un opel corsa c 1.2 z12xe de 55kw din 2003 si am o problema cu uleiul.
mai exact dispare . am facut schimbul de ulei acu o luna jumatate mai exact aproximativ 1000 km, si am cam ramas fara ulei pe joja. folosesc mobil one 10w40 . mentionez ca motorul e curat si nu am probleme cu garnituri si alte chestii si nici fum nu scoate( albastru sau alte culori ) deci se comporta normal. am dus-o la mecanic si mi-a zis ca "il scuipa pe toba" dar ca nu trebuie segmentat ci ca nu-i prieste uleiul. cum ca uleiul se pune dupa cod adica pe bidonul cu ulei gasesti un cod care iti zice pt ce masina e si ca al meu ar fi pt volkswagen, ok o sa ii schimb uleiul dar marea problema e ca nu stiu ce ulei sa ii pun. adica sa caut ulei dupa codul de care imi zicea respectivul mecanic. stie careva la ce cod se referea omul? mie mi-a zis sa il caut pe internet sa il cumpar si sa il duc sa il schimbe pt ca el nu se ocupa de piese, adica lucreaza cu materialul clientului.
- nastasaflorin
- **
- 147 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Primul sfat: Schimba mecanicul !
Daca "ti-l scuipa pe toba" ai fi avut catalizatorul plin de ulei si ti-ar fi scos fum serios.
Eu iti sugerez sa faci un test de compresie, uleiul nu prea are cum sa fie "scuipat" pe evacuare decat daca trece intai prin camera de ardere.
As crede ca ma degraba ai segmentii uzati la unul sau mai multe pistoane, cilindru(cilindri) cu zgarieturi, poate chiar piston cu fisura. Iti pierde ulei, insa acesta este ars odata cu benzina, gazele rezultate mai ard odata in catalizator - asta ar fi explicatia pentru care nu scoate fum.
Daca "ti-l scuipa pe toba" ai fi avut catalizatorul plin de ulei si ti-ar fi scos fum serios.
Eu iti sugerez sa faci un test de compresie, uleiul nu prea are cum sa fie "scuipat" pe evacuare decat daca trece intai prin camera de ardere.
As crede ca ma degraba ai segmentii uzati la unul sau mai multe pistoane, cilindru(cilindri) cu zgarieturi, poate chiar piston cu fisura. Iti pierde ulei, insa acesta este ars odata cu benzina, gazele rezultate mai ard odata in catalizator - asta ar fi explicatia pentru care nu scoate fum.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
mariusdel
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Eu .... pana la 200 000 km am folosit 5W30 si dupa 200 000 km am trecut pe 0W40 New Life de la Mobil 1 dar optiuni sunt destule ca si marca.
Sfatul meu e sa treci pe 5W30 full synthetic.
Si cand faci schimbul de ulei ia presiunea de ulei cu motorul cald la 85 de grade. Se monteaza un manometru in locul bulbului de ulei. Iti va spune multe despre starea lui.
Sfatul meu e sa treci pe 5W30 full synthetic.
Si cand faci schimbul de ulei ia presiunea de ulei cu motorul cald la 85 de grade. Se monteaza un manometru in locul bulbului de ulei. Iti va spune multe despre starea lui.
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
Un ulei convenabil ca si pret/calitate este wolf 5w 40 si indeplineste norma gm, Acum poate nu scoate fum ca doar nu este tractor dar toba cum arata? uleiul se poate pierde si pe la semeringuri.Nu inteleg** gazele rezultate mai ard odata in catalizator** rolul catalizatorului este altul, sa nu creem confuzie ca zapacim mecanicosi care mai trag cu ochiul aici.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Asta nici eu nu inteleg - in ceva se transforma fum, sau intra/iese/ se scurge dar el spune ca totul este ok.
Verifica si sub masina poate numai in mers il pierzi pe drum.
Eu unul iti recomand sa mergi intr-un service bun, care au tot ce le trebuie inclusiv piese, testere diagnoza etc.
Si unde poti lasa si masina. (deci ceva de incredere nu de colt de strada)
Si ii faci pentru inceput numai o constatare sa vezi ce implicati sunt cauze/timp/bani/piese si tragi linie si hotarasti ce faci.
Cu probleme serioase, eu unul nu merg la mecanic de colt de strada.
La ei merg pentru lucruri minore gen schimbare termostat, un furtun etc. asta daca nu am scule.
Eu sunt de parere ca trebuie sa o vada un mecanic, cine stie ce unde se duce uleiul acela.
Este doar o parere.
Verifica si sub masina poate numai in mers il pierzi pe drum.
Eu unul iti recomand sa mergi intr-un service bun, care au tot ce le trebuie inclusiv piese, testere diagnoza etc.
Si unde poti lasa si masina. (deci ceva de incredere nu de colt de strada)
Si ii faci pentru inceput numai o constatare sa vezi ce implicati sunt cauze/timp/bani/piese si tragi linie si hotarasti ce faci.
Cu probleme serioase, eu unul nu merg la mecanic de colt de strada.
La ei merg pentru lucruri minore gen schimbare termostat, un furtun etc. asta daca nu am scule.
Eu sunt de parere ca trebuie sa o vada un mecanic, cine stie ce unde se duce uleiul acela.
Este doar o parere.