- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
N-ai inteles! Pe spate ai diferential simplu probabil, dar rotile se invart la fel la orice diferential numai cand ai aderenta pe ambele roti si mergi in linie dreapta. Pe viraje orice diferential permite turatii diferite la roti (d-aia ii spune si diferential), intrucat raza curbei e diferita, deci si rotile spate parcurg distante diferite. Cand o roata iti patineaza cealalta sta pe loc la cele simple. La cele e-LSD cuplu se poate transfera dreapta-stanga in functie de aderenta si de informatiile primite despre cuplu motor, turatie motor, turatie roti...
Masinile care au controlul tractiunii pot "mima" un fel de diferential blocabil prin franarea rotii care nu are aderenta si implicit transmiterea cuplului si catre cealalta roata.
Masinile care au controlul tractiunii pot "mima" un fel de diferential blocabil prin franarea rotii care nu are aderenta si implicit transmiterea cuplului si catre cealalta roata.
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Nu inteleg la ce mai trebuie diferential simplu pe spate cind Haldex are in acest caz doar functia de cuplare/decuplare in proportii egale a rotilor spate. Cind o roata patineaza cealalta trage ai vrut sa spui (probabil), dar asta tine de faptul ca Haldexul trimite standard tractiune catre amindoua rotile,iar care trage - merge normal, iar care aluneca e infrinata de Traction Control/ESP pina revine aderenta. Cel mult , diferentialul simplu anuleaza cuplul catre roata care nu are aderenta, dar nu stie dar mai mult de 50% catre cealalta, ca la eLSD. Mi se parea simplu de implementat asta direct in Haldex si nu prin adaugarea unui diferential spate normal. N-as crede ca altceva decit eLSD ''permite turatii diferite la roti''. Infrinari diferite da.
Mi-e greu sa inteleg tractiunea stinga/dreapta 50-50 fata de 0-100. In cazul simplu, la lipsa aderenta 50-50 devine 0-50 ? La puntea fata exista 0-100 ? Procente din cuplu.
Mi-e greu sa inteleg tractiunea stinga/dreapta 50-50 fata de 0-100. In cazul simplu, la lipsa aderenta 50-50 devine 0-50 ? La puntea fata exista 0-100 ? Procente din cuplu.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Haldex-ul e doar un cuplaj cu niste ambreiaje in baie de ulei montat inaintea diferentialului si care transmite puterea/cuplul de la axul cardanic catre diferential. Diferentialul este cel care imparte puterea/cuplul primit inspre roti. Tot un fel de Haldex-uri, ca sa spun asa, sunt montate si in diferentialul e-LSD. Sistemul asta controleaza distributia cuplului fata/spate prin Haldex si distributia cuplului pe spate stg/dr prin e-LSD (fata e cu diferential deschis/clasic).
Cele care n-au e-LSD nu mai fac distributia cuplului pe spate intre rotile din stg si dr, ci actioneaza ca un diferential simplu. Diferentialul e singurul care pe aceiasi axa ''permite turatii diferite la roti''.
Cele care n-au e-LSD nu mai fac distributia cuplului pe spate intre rotile din stg si dr, ci actioneaza ca un diferential simplu. Diferentialul e singurul care pe aceiasi axa ''permite turatii diferite la roti''.
VLAD
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2006
- Mesaj Privat
Profu_0 a scris:A demontat diferentialul si Haldexul in bucati. Se observa uzura pe capul supapei. Nu inchidea complet, permitand uleiului sa treaca.
Nu este procedura Opel. Conform manualului de reparatii, se inlocuieste tot ansamblul.
Nu este procedura Opel. Conform manualului de reparatii, se inlocuieste tot ansamblul.
Salut,am citit problema ta si sunt in cunostinta de cauza.
Este un recall pentru schimbarea garniturii de la haldex + 20 suruburi din el.Cei de la Opel din reprezentante primesc aceste buletine dar nu le citesc si prin urmare ei habar nu au si nici nu recheama in service.
Garnitura se afla intre pompa de ambreiaj (ce lucreaza cu lichid de frana,200ml are) si dieferential(ce lucreaza cu ulei de cutie). Deteriorandu-se garnitura aia intra lichidul de frana in diferential si de acolo incepe toata tarasenia.
Tot ce am descris este buletin facut de Opel pentru a rezolva problema cu 4x4.Eu am schimbat la 20.000km si inca nu intrase pilitura in lichid si nu scazuse nici nivelul la pompa de ambriaj din haldex.
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Ma uimeste si ingrijoreaza lipsa de profesionalism a reprezentantelor! Si eu dupa ce am luat masina (SH) am intrebat daca exista vreun recall sau update de soft si mi sa zis ca nu, iar despre update de soft mi s-a zis ca mai bine nu-l fac. Aici am citit ca intradevar primul update 13-R-025 era rau, apoi a aparut unul bun. N-au fost in stare sa raspunda daca il am sau nu, raspuns de ala biguit din gura. Le-am zis ca platesc eu daca nu mai e in garantie (fabricatie 2009) si ... tot nimic. Ar trebui sa deschidem un topic al incompetentei! Ca sa nu va mai zic ca la cumparare , alta reprezentanta din alt Oras n-a fost in stare sa-mi zica dotarile masinii pe care eu le-am citit pe net cu VIN. I-am intrebat cum probez daca merge 4x4... pauza,mi-au aratat ca am Haldex sub masina. I-am intrebat ce e cu eroarea ''service suspension system'' ... pauza, totul e bine sub masina, dar ea troncane la denivelari (auzi, cica suspensia Opel e mai zgomotoasa,eu intreb: doar pe dreapta ?). Intreb ce-i cu pete de ulei pesub masina... ei, mai transpira angrenajele! Imi arata o citre GDS2 in care intreb ceva si unul pe la 55 ani imi zice/traduce ceva gen '' cirnatii nu se afuma corect'' dema umfla risul. Si maxima este: la ''service suspension system'' dupa ce string cu un colier cablul ce intra in senzorul de pe telescop (flexride) si tot apare mesajul, zice ca trebuie sa schimbam senzorul . La intrebarea ''si daca face la fel si cu senzor nou, tot il platesc?'' raspunsul e DA ! Am continuat cu schimbare telescop, masina, tara.... si m-am oprit. Ei... trebuie facute masuratori ! My ass... Mi-e clar ca nici nu stiu meserie si nici nu vor/pot intreba la firma mama. Daca ei nu citesc nici de recalluri, asta spune tot depre grija lor fata de clienti! Ah... inca una: vad lichidul de servodirectie scazut si negru, cer schimb si unul zice ca nu se schimba, cind eu citesc in TIS de flushing. Inteleg ca nu poate fi total golit(ramine ceva in caseta de directie), dar el zice ca nu. Am insistat , dar ma intreb ce ii face daca el nu stie de asa ceva. Sa-l mai intreb de problema cunoscuta de fisura/pot pe conducta aia?
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
VLAD a scris:
Este un recall pentru schimbarea garniturii de la haldex + 20 suruburi din el.Cei de la Opel din reprezentante primesc aceste buletine dar nu le citesc si prin urmare ei habar nu au si nici nu recheama in service.
Garnitura se afla intre pompa de ambreiaj (ce lucreaza cu lichid de frana,200ml are) si dieferential(ce lucreaza cu ulei de cutie). Deteriorandu-se garnitura aia intra lichidul de frana in diferential si de acolo incepe toata tarasenia.
Tot ce am descris este buletin facut de Opel pentru a rezolva problema cu 4x4.Eu am schimbat la 20.000km si inca nu intrase pilitura in lichid si nu scazuse nici nivelul la pompa de ambriaj din haldex.
Este un recall pentru schimbarea garniturii de la haldex + 20 suruburi din el.Cei de la Opel din reprezentante primesc aceste buletine dar nu le citesc si prin urmare ei habar nu au si nici nu recheama in service.
Garnitura se afla intre pompa de ambreiaj (ce lucreaza cu lichid de frana,200ml are) si dieferential(ce lucreaza cu ulei de cutie). Deteriorandu-se garnitura aia intra lichidul de frana in diferential si de acolo incepe toata tarasenia.
Tot ce am descris este buletin facut de Opel pentru a rezolva problema cu 4x4.Eu am schimbat la 20.000km si inca nu intrase pilitura in lichid si nu scazuse nici nivelul la pompa de ambriaj din haldex.
Ai rezolvat oficial la Opel dupa numarul recall-ului, au recunoscut ei ca trebuie sa schimbe astea ? Gratis ? Spune-ne si noua daca putem beneficia de asta.
- BURZ AVRAM
- *
- 5 mesaje
- din 06 Aug 2014
- Insignia 2011
- Timis
BURZ AVRAM
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2014
- Mesaj Privat
VLAD a scris:
Salut,am citit problema ta si sunt in cunostinta de cauza.
Este un recall pentru schimbarea garniturii de la haldex + 20 suruburi din el.Cei de la Opel din reprezentante primesc aceste buletine dar nu le citesc si prin urmare ei habar nu au si nici nu recheama in service.
Garnitura se afla intre pompa de ambreiaj (ce lucreaza cu lichid de frana,200ml are) si dieferential(ce lucreaza cu ulei de cutie). Deteriorandu-se garnitura aia intra lichidul de frana in diferential si de acolo incepe toata tarasenia.
Tot ce am descris este buletin facut de Opel pentru a rezolva problema cu 4x4.Eu am schimbat la 20.000km si inca nu intrase pilitura in lichid si nu scazuse nici nivelul la pompa de ambriaj din haldex.
Profu_0 a scris:A demontat diferentialul si Haldexul in bucati. Se observa uzura pe capul supapei. Nu inchidea complet, permitand uleiului sa treaca.
Nu este procedura Opel. Conform manualului de reparatii, se inlocuieste tot ansamblul.
Nu este procedura Opel. Conform manualului de reparatii, se inlocuieste tot ansamblul.
Salut,am citit problema ta si sunt in cunostinta de cauza.
Este un recall pentru schimbarea garniturii de la haldex + 20 suruburi din el.Cei de la Opel din reprezentante primesc aceste buletine dar nu le citesc si prin urmare ei habar nu au si nici nu recheama in service.
Garnitura se afla intre pompa de ambreiaj (ce lucreaza cu lichid de frana,200ml are) si dieferential(ce lucreaza cu ulei de cutie). Deteriorandu-se garnitura aia intra lichidul de frana in diferential si de acolo incepe toata tarasenia.
Tot ce am descris este buletin facut de Opel pentru a rezolva problema cu 4x4.Eu am schimbat la 20.000km si inca nu intrase pilitura in lichid si nu scazuse nici nivelul la pompa de ambriaj din haldex.
Cred ca alta este problema
dar nimeni nu o cunoaste
mie mi s a schimbat si garnitura in dicutie si uleiuri si au fost curatate toate componentele de la diferential bucata cu bucata
zgomotul a disparut
dupa 1000 km a reaparut
din nou aceiasi procedura din nou dupa 2000 km acelasi zgomot a aparut
cand accelerezi pare ca treci peste lespezin de beton si face si un fel de bum
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- BURZ AVRAM
- *
- 5 mesaje
- din 06 Aug 2014
- Insignia 2011
- Timis
BURZ AVRAM
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2014
- Mesaj Privat
Specialisti cu privire la diferential sunt doar cei ce l au construit prost
Procedura este sau sa l schimbi cu totul ceea ce nu renteaza
sau sa gasesti un pasionat care sa l demonteze bucata cu bucata sa vada daca vede vreo neregularitate
la mine dupa demontare si verificare a tuturor pieselor problema disparea dar dupa un timp reapare
nu exista mesaj de eroare pe bord
unii zic ca ar fi electrovalvele dar nu se stie sigur
nici in strainatate nu se cunoaste rezolvarea
poate cei de la Opel vor studia problema vreodata si vor da un raspuns
Procedura este sau sa l schimbi cu totul ceea ce nu renteaza
sau sa gasesti un pasionat care sa l demonteze bucata cu bucata sa vada daca vede vreo neregularitate
la mine dupa demontare si verificare a tuturor pieselor problema disparea dar dupa un timp reapare
nu exista mesaj de eroare pe bord
unii zic ca ar fi electrovalvele dar nu se stie sigur
nici in strainatate nu se cunoaste rezolvarea
poate cei de la Opel vor studia problema vreodata si vor da un raspuns
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
VLAD
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2006
- Mesaj Privat
lbanias a scris:
Ai rezolvat oficial la Opel dupa numarul recall-ului, au recunoscut ei ca trebuie sa schimbe astea ? Gratis ? Spune-ne si noua daca putem beneficia de asta.
VLAD a scris:
Este un recall pentru schimbarea garniturii de la haldex + 20 suruburi din el.Cei de la Opel din reprezentante primesc aceste buletine dar nu le citesc si prin urmare ei habar nu au si nici nu recheama in service.
Garnitura se afla intre pompa de ambreiaj (ce lucreaza cu lichid de frana,200ml are) si dieferential(ce lucreaza cu ulei de cutie). Deteriorandu-se garnitura aia intra lichidul de frana in diferential si de acolo incepe toata tarasenia.
Tot ce am descris este buletin facut de Opel pentru a rezolva problema cu 4x4.Eu am schimbat la 20.000km si inca nu intrase pilitura in lichid si nu scazuse nici nivelul la pompa de ambriaj din haldex.
Este un recall pentru schimbarea garniturii de la haldex + 20 suruburi din el.Cei de la Opel din reprezentante primesc aceste buletine dar nu le citesc si prin urmare ei habar nu au si nici nu recheama in service.
Garnitura se afla intre pompa de ambreiaj (ce lucreaza cu lichid de frana,200ml are) si dieferential(ce lucreaza cu ulei de cutie). Deteriorandu-se garnitura aia intra lichidul de frana in diferential si de acolo incepe toata tarasenia.
Tot ce am descris este buletin facut de Opel pentru a rezolva problema cu 4x4.Eu am schimbat la 20.000km si inca nu intrase pilitura in lichid si nu scazuse nici nivelul la pompa de ambriaj din haldex.
Ai rezolvat oficial la Opel dupa numarul recall-ului, au recunoscut ei ca trebuie sa schimbe astea ? Gratis ? Spune-ne si noua daca putem beneficia de asta.
Am rezolvat numai oficial pentru ca altfel nu imi schimbau pe garantie,au recunoscut.Nu a fost nevoie sa le dau nr de recall,le-am spus ca stiam de aceasta problema cu diferentialul si i-am rugat sa caute in buletinele pe care le primesc.Orice reprezentanta la orice marca este obligata sa iti dea raspuns.Mentionez ca am luat-o de noua de la ei si nu imi trecusera cei 3ani de garantie.