- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 24405522
systemSupplierECUHardwareNumber: 321 099
systemSupplierECUSoftwareNumber: V074
NumeSistemSauTipMotor: EHPS-II
Identificare: 0330
Numãrul codurilor: 2
C1550 - Defect EEPROM - înlocuiþi modulul de comandã(ECU)
(0C) - Prezent
C1523 - Tensiunea bateriei- prea micã
(02) - Prezent
Problema sta in felul urmator: Nu mai functioneaza servo pe masina ASTRA G 1.7DTI 2002.
Alternatorul incarca 14.3V chiar si cu consumatorii porniti.
S-a schimbat pompa de servo electrica pe baza ca cea a masinii s-a defectat,dar nici asta de a 2a nu merge.
M-am uitat la siguranta(e),totul bun,alimentare si masa (-) vine la pompa,pe cele 3 fire subtiri de la pompa e mai dificil: pe 2 din ele am curent aproximativ egal,iar pe unul(cel maro cu alb) deloc,nici curent nici masa.Am mers la masina mea sa verific (z16se) si la mine din cele 3 fire doar pe unul vine curent,celelalte 2 nimic,nici un semn nu dau,dar la mine merge perfect servo.
Am trecut mai departe si am pus OP-COM si mi-a dat eroarea de mai sus,iar in blocul de valori imi citeste tensiune de doar 7.8V.(la a mea imi arata 14v).Acum dilema mea e ca nu stiu care ECU mi-l da defect.Cel de pe motor de deasupra lui,sau are si serva vreun ecu al ei pe undeva?Daca v-ati mai intalnit cu asa ceva ...astept pareri.
systemSupplierECUHardwareNumber: 321 099
systemSupplierECUSoftwareNumber: V074
NumeSistemSauTipMotor: EHPS-II
Identificare: 0330
Numãrul codurilor: 2
C1550 - Defect EEPROM - înlocuiþi modulul de comandã(ECU)
(0C) - Prezent
C1523 - Tensiunea bateriei- prea micã
(02) - Prezent
Problema sta in felul urmator: Nu mai functioneaza servo pe masina ASTRA G 1.7DTI 2002.
Alternatorul incarca 14.3V chiar si cu consumatorii porniti.
S-a schimbat pompa de servo electrica pe baza ca cea a masinii s-a defectat,dar nici asta de a 2a nu merge.
M-am uitat la siguranta(e),totul bun,alimentare si masa (-) vine la pompa,pe cele 3 fire subtiri de la pompa e mai dificil: pe 2 din ele am curent aproximativ egal,iar pe unul(cel maro cu alb) deloc,nici curent nici masa.Am mers la masina mea sa verific (z16se) si la mine din cele 3 fire doar pe unul vine curent,celelalte 2 nimic,nici un semn nu dau,dar la mine merge perfect servo.
Am trecut mai departe si am pus OP-COM si mi-a dat eroarea de mai sus,iar in blocul de valori imi citeste tensiune de doar 7.8V.(la a mea imi arata 14v).Acum dilema mea e ca nu stiu care ECU mi-l da defect.Cel de pe motor de deasupra lui,sau are si serva vreun ecu al ei pe undeva?Daca v-ati mai intalnit cu asa ceva ...astept pareri.
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Am facut un printscreen din AUTODATA,poate va vine vreo idee.Eu banuiesc ca nu pleaca mai departe curent din modulul electronic,curent catre motorasul electric.Si acum am vazut ca ceva nu e ok la cele 3 fire subtiri de la partea electrica a pompei.Pe baza desenului din autodata,pe firul negru zice + de pe contact.La mine asa si este,plus doar cand pun contactul,la el are curent un pic mai slab decat normal(am verificat cu o lampa de control,nu cu aparat sa vad exact voltajul),chiar si cand e motorul pornit.Sa fie ceva in scurt acolo?
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
- danielddd
- OP
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
iarasi...revin .. de data asta cu solutia.Am desfacut una din cele 2 pompe de servo nefunctionale si am descoperit un stabilizator de tensiune ars rau de tot.Am montat alta pompa de la SH si e totul bine acum,dar pana a ajunge sa montez si cea de a 3a(De data asta una buna) am mai verificat si in alt mod,si anume am pus cele 2 pompe rele conectate la o masina care nu avea nici o problema cu alternatorul sau instalatie electrica..si nici la aia nu au functionat,atunci am decis pt a3a incercare.
In concluzie daca ramaneti fara servo si totusi alternatorul incarca peste 14V ,iar alimentare in pompa de servo aveti corect ...problema e din comanda electronica a pompei,adica acel stabilizator de tensiune.( de asta imi arata pe tester doar 7.8V).O sa fac si poze la pompa desfacuta sa vedeti piesa arsa.
In concluzie daca ramaneti fara servo si totusi alternatorul incarca peste 14V ,iar alimentare in pompa de servo aveti corect ...problema e din comanda electronica a pompei,adica acel stabilizator de tensiune.( de asta imi arata pe tester doar 7.8V).O sa fac si poze la pompa desfacuta sa vedeti piesa arsa.
- petricavlad37
- ***
- 550 mesaje
- din 17 Oct 2010
- Meriva 2009 x16xep
- Hunedoara
petricavlad37
- Mesaje scrise: 550
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Meriva 2009 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat