- sebontz
- OP
- 143 mesaje
- din 24 Aug 2012
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
sebontz
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2012
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
Cu scaderea in turatii am avut si eu o problema si imi dadea o eroare legata de EGR facea exact cum spuneai tu . Numai ca s-a dovedit a nu fi vorba de EGR ci de ECU bine cu timpul problema s-a accentuat a inceput sa se opreasca in mers cand ajungeam in intersectii si debraiam.
Dar ar fi bine daca ai indemanarea sa cureti EGR-ul iti trebuie cateva scule si o solutie de curarat sunt si tutoriale pe forum despre cum se face.Nu ai nimic de pierdut in afara de timp daca o faci tu pentru ca oricum EGR-ul trebuie curatat la un moment dat.
Ai mai putea sa cureti si clapeta de acceleratie tot la fel sunt tutoriale pe forum .
Si ai mai putea sa verifici incaracarea batariei cu un aparat de masura mai intai in gol adica cu motorul orit si apoi cu motoru pronit .
Oprit ar trebui sa ai 12.2-12.8 v
si pornit 13.5-14.2 v.
Schimba bujiile cum zicea cineva mai sus.
Dar ar fi bine daca ai indemanarea sa cureti EGR-ul iti trebuie cateva scule si o solutie de curarat sunt si tutoriale pe forum despre cum se face.Nu ai nimic de pierdut in afara de timp daca o faci tu pentru ca oricum EGR-ul trebuie curatat la un moment dat.
Ai mai putea sa cureti si clapeta de acceleratie tot la fel sunt tutoriale pe forum .
Si ai mai putea sa verifici incaracarea batariei cu un aparat de masura mai intai in gol adica cu motorul orit si apoi cu motoru pronit .
Oprit ar trebui sa ai 12.2-12.8 v
si pornit 13.5-14.2 v.
Schimba bujiile cum zicea cineva mai sus.
- sebontz
- OP
- 143 mesaje
- din 24 Aug 2012
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
sebontz
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2012
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
La motoarele 1.6 in special apar lipituri reci adica in momentul in care motorul se incalzeste niste fire de obicei in ECU nu mai fac contact bine si incepe masina sa dea erori pe diferiti senzori si tu incepi sa ii schimbi si bagi bani in ea si tot ai erori si nu functioneaza corespunzator.
La tine atat timp cat nu ai nici un bec aprins in bord care sa iti semnaleze o eroare nu are rost sa te gandesti la aceasta varianta.
Eu cel putin nu am auzit pe nimeni sa aiba probleme cu ECU si sa nu ii apara in bord ceva.
Ai mai putea sa cureti galeria de admisie si sa faci schimb de EGR cu vreun coleg care nu are probleme la masina eu asa am facut l-am pus pe al lui la mine si pe al meu la el.Masina mea mergea bine a lui sacadat.Chestia era ca mie nu imi aparea nici o eroare in bord curatasem si admisia si EGR-ul care functiona pe direct daca il puneam.
La tine atat timp cat nu ai nici un bec aprins in bord care sa iti semnaleze o eroare nu are rost sa te gandesti la aceasta varianta.
Eu cel putin nu am auzit pe nimeni sa aiba probleme cu ECU si sa nu ii apara in bord ceva.
Ai mai putea sa cureti galeria de admisie si sa faci schimb de EGR cu vreun coleg care nu are probleme la masina eu asa am facut l-am pus pe al lui la mine si pe al meu la el.Masina mea mergea bine a lui sacadat.Chestia era ca mie nu imi aparea nici o eroare in bord curatasem si admisia si EGR-ul care functiona pe direct daca il puneam.
- Merlucius
- **
- 107 mesaje
- din 04 Mar 2008
- Astra 2004 Z16XEP
- Bucuresti
Merlucius
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2008
- Mesaj Privat
Am mai scris si in alte parti fara sa primesc vreun raspuns, poate aici am noroc. Masina e luata din toamna trecuta. De la cumparare si pana la inceperea frigului din iarna trecuta, motorul pornea ok, se stabiliza imediat turatia la 750-800rpm. Incepand din iarna trecuta si pana in momentul de fata, asta insemnand si intreaga perioada de vara/canicula, motorul porneste numai cu socul automat adica la primele 2-3 minute are 1200rpm, apoi scade la 750-800rpm. Am schimbat 3 randuri de bujii noi (NKG, GM si inca altele) , am verificat/curatat clapeta de acceleratie (prima oara am avut ceva de curata, ulterior numai am verificat-o cat de curata este...), EGR-ul il stiu pe de rost (curatat cu Mr.Muscle - face minuni aici), filtre schimbate...
CE POATE SA FIE? Vara ramaneam pe loc ca in Dacia pana plecam , in timp ce orice alta masina ii da cheie si se duce la treaba
CE POATE SA FIE? Vara ramaneam pe loc ca in Dacia pana plecam , in timp ce orice alta masina ii da cheie si se duce la treaba
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Merlucius
- **
- 107 mesaje
- din 04 Mar 2008
- Astra 2004 Z16XEP
- Bucuresti
Merlucius
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2008
- Mesaj Privat
LA -20 grade asta iarna cobora dupa cele 2 -3 minute tot la 750-800rpm. Problema e ca vara trecuta nu se comporta asa, in plus am avut si un 1,2Twinport care la fel vara nu avea treaba cu socul, doar cand incepea frigul. Sa inteleg ca toate 1,6-le asteapta 2-3 minute vara, in parcare, inainte sa plece la drum? Pt ca daca plec de pe loc cu 1100rpm pana scot masina din parcare din fata blocului merge numai in suturi , "da in nas". Cu Corsa plecam iarna/vara imediat dupa pornire, stiu ca abia sesizam la mers ralantiul marit, trebuia sa ma uit la turometru La Astra de acum e destul de deranjant cu asteptatul asta, de-aia zic ca e anormal...
- TigrulBlue
- **
- 87 mesaje
- din 05 Dec 2013
- Tigra 1995 X14XE
- Bucuresti
TigrulBlue
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2013
- Mesaj Privat
Cand pornesti motorul acele minute in care sta turata,intervine socul,dupa ce se incalzeste putin uleiul motorului isi revine asa face si a mea in fiecare dimineata.Opel Tigra 1.4 16v X14XE. La fel pateam si cu acceleratia in timpul mersului dar am uns putin cablul de acceleratie,si acum totul este bine:) se pare ca nu era uns. Toate cele bune.
- oitagigelmirel
- *
- 3 mesaje
- din 19 Jan 2014
- Astra 1998 X16XEL
- Bucuresti
oitagigelmirel
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2014
- Mesaj Privat
Si la mine e aceeasi problema,turatia la pornire mi se pare normala pentru 2-3 minute insa aceeasi problema care nu mi se pare normala e cea a scaderii bruste a turatiei la 15-20 minute(doar cand sta la relanti) dar mi se mai intampla sa scada si cand sunt la semafor in pauzele de relanti ale motorului si inca nu am aflat sursa problemei.bujiile si landa functioneaza in parametri normali.daca ai aflat ceva spune`mi si mie
- nelu.1270
- ***
- 581 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DTI
- Bucuresti
nelu.1270
- Mesaje scrise: 581
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
Y 17 DTi ...Asa era si la mine,cand era rece afara se ridica acul turometrului pana la 1100 rot/min si pe urma scadea la 850 rot/min...acum insa de vreo 2 saptamani pornesc si ramanne la 1100 rot/min chiar daca motorul se incalzeste.Chiar nu stiu ce are de nu mai coboara la 850 rot/min.Alternatorul imi baga 13,7-14,1V bateria am pus-o pe redresor si acum o am pe verde....chiar daca are 5 ani porneste fara sa dea semne de oboseala.Motorul e remapat anul acesta,in martie,la 98 CP si nu mi-a facut nici o problema.Astept cat mai multe pareri de la voi....multumesc
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
@nelu.1270 - Daca te ajuta ca si comparatie .... Am Y17dt , e si remapat de 1 an si ceva .....valorile la incarcare 14.2 V ...si fie ca e canicula afara sau -15 grade , de la prima pornire timp de 1-2 min imi sta acul pe 850 ture (aprox cam pe unde am trasat linia rosie in poza) apoi cade cam 1 mm si acolo ramane
Asta e tot socul meu automat si ma mir cand citesc la cate ture urca la unii turometrul la prima cheie. La benzinarul nevestei (ford) chiar azi dimineata am vazut ...a stat turata la 1000 ture cam 1 minut dupa care in alte 2 minute a cazut la 800.
Asta e tot socul meu automat si ma mir cand citesc la cate ture urca la unii turometrul la prima cheie. La benzinarul nevestei (ford) chiar azi dimineata am vazut ...a stat turata la 1000 ture cam 1 minut dupa care in alte 2 minute a cazut la 800.
- nelu.1270
- ***
- 581 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DTI
- Bucuresti
nelu.1270
- Mesaje scrise: 581
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
Multumesc pentru interventie.......asa se intampla normal ca la tine...dupa ce se incalzea un pic motorul cobora la 850 rot/min,acum se intampla cand pornesc motorul urca la 1100 rot/min si acolo ramane (doar in relantiu), indiferent cat merg cu masina.Nu stiu cauzele,nu am nici o eroare la testul agrafa,urmeaza sa pun Op-comul poate vad ceva.Daca stiti cauze ce determina acest lucru astept pareri.
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- nelu.1270
- ***
- 581 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DTI
- Bucuresti
nelu.1270
- Mesaje scrise: 581
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
Nicunicu aici ai dreptate....cand m-am dus sa pun opcom-ul pe masina,constat ca turometrul cu motorul oprit,pe zero,acul,era defapt mai sus cu 2 milimetrii,pornesc motorul acul la ralantiu indica 1100rot/min si acolo ramane.Am pus opcom-ul si imi arata ceva dubios aici...Valori reale:
Tensiune de dupã contact- clema15, 8.8 V.....(ce inseamna asta)?sau cu motorul pornit 7,7V -clema 15....ce inseamna asta?Am fost la un prieten cu aceeasi masina ca a mea...am pus opcom-ul,verific aceeasi problema iar tesiunea dupa contact este de 13,5V la clema 15....Care este problema? Tin sa mentionez ca nu am umlat deloc la ceasul turometru...Astept pareri.
Tensiune de dupã contact- clema15, 8.8 V.....(ce inseamna asta)?sau cu motorul pornit 7,7V -clema 15....ce inseamna asta?Am fost la un prieten cu aceeasi masina ca a mea...am pus opcom-ul,verific aceeasi problema iar tesiunea dupa contact este de 13,5V la clema 15....Care este problema? Tin sa mentionez ca nu am umlat deloc la ceasul turometru...Astept pareri.
- nelu.1270
- ***
- 581 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DTI
- Bucuresti
nelu.1270
- Mesaje scrise: 581
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- tofi25
- **
- 152 mesaje
- din 21 Nov 2007
- Astra 2002 Z16XE
- Cluj
tofi25
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2007
- Mesaj Privat
La mine la astra g z16xe de cand a venit frigul relantiul sta , dupa ce se incalzeste motorul la 1000.
Daca opresc motorul si il repornesc turatia e la 850 dar dupa 2,3 secunde urca usor pana la 1000 si acolo sta.
Acuma o saptamana dupa un drum mai lung inafara orasului relantiul si-a revenit la 850 la liber, dar de vreo 2 zile, de cand a fost frig mai tare, a urcat iara la 1000 si acolo sta indiferent de cat circul cu masina.
Oare ce ar putea fi?
Cu motorul oprit turometrul e bine pozitionat pe 0
Multumesc
Daca opresc motorul si il repornesc turatia e la 850 dar dupa 2,3 secunde urca usor pana la 1000 si acolo sta.
Acuma o saptamana dupa un drum mai lung inafara orasului relantiul si-a revenit la 850 la liber, dar de vreo 2 zile, de cand a fost frig mai tare, a urcat iara la 1000 si acolo sta indiferent de cat circul cu masina.
Oare ce ar putea fi?
Cu motorul oprit turometrul e bine pozitionat pe 0
Multumesc
- GEricCondea
- *
- 37 mesaje
- din 28 Mai 2018
- Astra 1999 X14xe
- Dambovita
GEricCondea
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 1999 X14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2018
- Mesaj Privat
maryana
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2023
- Mesaj Privat
Eu am o astra h din 2006 am luat o de 3 luni si aceeasi problema cateodata ramane turata dar ce credeti dupa scade la 0 odata mi sa intamplat in mers decat o data sa scada la 0
Cam asa ramane cand o pornesc
Si mai apare si semnu ala portocaliu acolo jos dar are apa ulei nu mai stiu ce sa i fac ma inebunit si ala apare ocazional .am pus testarul si nu arata nimic
Cam asa ramane cand o pornesc
Si mai apare si semnu ala portocaliu acolo jos dar are apa ulei nu mai stiu ce sa i fac ma inebunit si ala apare ocazional .am pus testarul si nu arata nimic
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
@maryana
Bun venit pe CO!
Ar trebui început prin specificarea motorizãrii...poate sã parã prea puțin important ptr unii, alții ar zice contrariul...un cod motor, se poate gãsi în CIV și, cred, în Certificatul de înmatriculare la rubrica dedicatã.
Pe de altã parte o zugrãvire mai atentã, în sensul claritãții, a problemelor ar fi salutarã, mãrturisesc, cu rușine, cã am înțeles doar parțial despre ce ar fi vorba...
Problema cu martorul aprins, e o problemã destul de cunoscutã ptr modelul ãsta de limuzinã...senzorul de nivel lichid de rãcire este în culpã(eventual cu a sa conecticã) sau uneori plutitorul din interiorul vasului rãmâne blocat pe tija sa din cauza pietrei aumulate de-a lungul timpului...pare complicat, dar nu e.
Bun venit pe CO!
Ar trebui început prin specificarea motorizãrii...poate sã parã prea puțin important ptr unii, alții ar zice contrariul...un cod motor, se poate gãsi în CIV și, cred, în Certificatul de înmatriculare la rubrica dedicatã.
Pe de altã parte o zugrãvire mai atentã, în sensul claritãții, a problemelor ar fi salutarã, mãrturisesc, cu rușine, cã am înțeles doar parțial despre ce ar fi vorba...
Problema cu martorul aprins, e o problemã destul de cunoscutã ptr modelul ãsta de limuzinã...senzorul de nivel lichid de rãcire este în culpã(eventual cu a sa conecticã) sau uneori plutitorul din interiorul vasului rãmâne blocat pe tija sa din cauza pietrei aumulate de-a lungul timpului...pare complicat, dar nu e.
maryana
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2023
- Mesaj Privat