Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • nick_61

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara! De ceva timp am o problema cu pornirea masinii la prima pornire pe ziua respectiva.
Problema se manifesta in felul urmator: motorul porneste la prima cheie, iar dupa cateva secunde (~15-20) se opreste. Masina porneste din nou dupa 2-3 chei lungi.
Dupa ce reusesc sa pornesc masina, in ziua respectiva masina porneste perfect normal.
A doua zi, problema se repeta.
Ce este de facut? Unde ar putea fi problema?
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
nick_61
ar fi bine sa devii prieten fidel cu functia<cauta orice>sus in dreapta este a naibii de eficienta si stie multe
problema ta sa discutat de cand a fost adusa prima masina cu astfel de motor in tara
deci spor la citit
https://www.clubopel.com/rez...CDTI&sa=Cauta
  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 996
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Dupa ce porneste masina si se opreste dupa alea 20 sec, desfa filtru de motorina si verifica daca mai ai motorina in el......posibil sa se dezamorseasca.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
nu este posibil,este sigur fara motorina si de aici pana la distrugerea pompei nu mai este mult
  • oana_aniela

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Buna!ma numesc oana,iar tatal meu are un opel astra 1.7 din 2006 diesel.De vreo 2 sapt nu mai porneste decat cu spray ( asa am pornit-o ca sa o ducem la service).Cei de la service au schimbat pompa de inalta zicand ca e stricata.Am lasat masina la service dupa schimbarea acesteia inca vreo 2 zile sa vedem cum se comporta la pornire ...si pornea.Dupa ce a luat masina de acolo la scurt timp a oprit-o si nu a mai pornit.Oare ce sa fie? Multumesc!
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
buna oana
trebuie pus testeru pe masina si codurile de eroare care apar sa le pui aici sa vedem cum gasim rezolvarea
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Pompa de inalta presiune pica rar.... foarte rar la modelul tau de masina . Trebuia luat in cosiderare schimbarea pompei cam prin ultimele variante si chiar si atunci nu schimbi fara sa fii sigur ca este defecta.
Ca si simptome ce sa zic ar sugera o problema pe partea de alimentare. Acum depinde de simptome... Spre ex daca masina porneste greu dupa o stationare de sa zicem 4 ore asta indica o dezamorsare , 1.7-ele fiind "celebru" pe partea de filtru motorina adica ori se fisureaza ori filtru panarama capacul nu mai etanseaza.
Varianta 2, daca masina porneste greu doar la cald de cele mai multe ori indica o problema de injectoare in special daca codul motor este Z17DTL.Asta in cazul in care porneste cu spray daca nu ... intra in calcul si senzorul vibrochen.
Varianta 3 regulatorul de presiune sau de ce nu senzor presiune in rampa. CHestia asta o verifici doar dand la automat si observand presiunea in rampa cu testerul.
Ce sa zic... as putea scrie aici vreo 2 pagini cam cu ce trebuie facut in cazul tau izoland defectul dar mai ales rezolvarea problemei fara inlocuit pe ghicit piese.
O zi buna si .... fara service nu scapi. Aici pe forum se dau indicatii in general pentru cei cu inclinatii catre partea mecanica/electronica si care au un minim de dotare tehnica.
P.S. Service-urile din Romania au in dotare in general "schimbatori de piese" si nu mecanici. Multi habar n-au sa faca legatura intre anumite piese de pe masina pentru a-si putea face o idee de ansamblu asupra defectului.
  • oana_aniela

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Pe tester apar doar bujiile,in rest nimic.
  • oana_aniela

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Op3l ai dreptate in legatura cu macanicii.Masina sta in service de mai bine de 2 saptamani.Stand aici cu voi cred ca repar eu pana la urma masina. Smile
  • cristian101

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut astazi am desfacut egr de lam curatat si era acea conducta plina de negreala dupe ce am pus toate la locul lor nu a vrut sa mai pornesca stie cineva ce as pute sa fac
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
A intrat mizerie in admisie probabil.
Mai incearca la cheie. Eventual trage cabluri de la alta masina ca sa invarta bine.
  • cosmiN8801

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Foarte adevarat ce spui tu...exact la fel am patit si eu la un service "specializat" pentru exact aceiasi problema cu pornirea ,mi=au schimbat si pompa de inalte au schimbat si rampa si rezultatul tot acelasi...exact ca inainte. Acum in ultima instanta mi-au spus ca ramane garnitura de chiuloasa..Sad nu mai stiu ce sa cred...ajung la niste costuri ca mai bine vand masina:(
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La tine s-ar putea sa ai dezamorsare circuit motorina.
Uneste cu un furtun cele 2 conducte care intra in filtrul de motorina.
Porneste masina si fa o tura cu ea asa, fara filtru. Las-o pana dimineata si vezi cum o ia.
  • cristian101

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Astazi am verificat sigurantele si am am gasit siguranta 30 arsa de la ce este aceea siguranta ,am pus cabluri de la alta masina dar tot nu vrea sa dea vreun semn ca porneste
  • cosmiN8801

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca ar fi acolo problema..am incercat si cu alt filtru dar reactioneaza la fel. Mi-a fost verificata presiunea in vasul de expansiune si acolo undeva se pierde si de acolo am ajuns la chiuloasa dar nu inteleg legatura cu pornitul. Parerile sunt diverse
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Siguranta F30 de 10 A este de la ECU (management motor). Nici nu ma mir ca nu pornea.
Poti face o diagnoza profi la @[editat] in Tatarani daca vrei.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cosmiN8801 a scris:Nu stiu daca ar fi acolo problema..am incercat si cu alt filtru dar reactioneaza la fel. Mi-a fost verificata presiunea in vasul de expansiune si acolo undeva se pierde si de acolo am ajuns la chiuloasa dar nu inteleg legatura cu pornitul. Parerile sunt diverse

Citeste cu atentie ce ti-am scris.
Pierderea presiunii de motorina poate fi la carcasa filtrului. Poti sa schimbi 10 filtre, daca ai aceeasi carcasa, tot degeaba.
Garnitura de chiulasa e alta problema care se poate verifica relativ usor.
  • cosmiN8801

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2015

  • Mesaj Privat
da..am inteles ideea,momentan am alta carcasa externa cu un filtru incorporat pusa de service da se pare ca nu e acolo problema
  • cristian101

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Am facut testul acela cu pedalele si imi da codurile astea ecn 077071 210870 05007e
  • cristian101

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Ieri am pus testerul pe masina ai ia dat high voltage si a zis ca pompa de motorina e arsa .am desfacut capacul de la rezervor unde sunt conductele si nu e nici-o pompa acolo acest model are doar pompa de inalte opel astra y17tdh daca poate sa ma ajute si pe mine cineva cu niste idei ca sunt nou pe aici
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR