insider
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2010
- Mesaj Privat
Experienta mea cu ServiceOpel.ro :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
In urma cu o saptamana am fost la ServiceOpel.RO sa montez un buton de Traction Control (ESP) pe un Opel Vectra C.
Ghinionul meu a fost sa primesc un buton cu probleme - negresat. Problema se putea rezolva de la montare, electricianul care a lucrat la masina vazand ca are aceasta problema, totusi prefera sa il monteze asa. Din cauza ca butonul era negresat, avea tendinta de a ramane blocat, de asta ma deranja.
Incepe operatiunea. Se da jos casetofonul, se scot toate celelalte butoane de mai sus (de incalzire in scaune, alarma, buton fals, etc). Poate sunt eu prea idealist, dar dupa o asemenea operatiune nu-mi doresc ca masca in care intra aceste butoane sa arate ca dupa razboi din cauza surubelnitei folosite. La naiba, si eu as fi lucrat mai frumos, daca aveam know-how-ul necesar. Din comoditate sau nevrand sa stric eu ceva am apelat la un service, cu renume aici pe forum.
Amenda?
Casetofon zgariat fin
Buton de incalzire in scaune zgariat fin
Casetofon nepus ok la loc. Mufa de la antena radio nu era conectata bine si nu mai prindeam decat 2 posturi de radio, posturi care probabil se prind si fara antena.
Daca as fi cumparat eu butonul de pe ebay, si il montam in spatele blocului, nu aveam pretentii. Dar cand mergi la un service, care nu e neaparat cel mai dotat, nu e neaparat cel mai la indemana oricui datorita locatiei sale, dar care are un feedback bun pe forum speri sa compenseze prin prestanta
Urmarea.
Plec din service cu indoiala ca butonul e ok asa si sper sa-si revina. Nu se intampla asta si trimit mail la ei sa le zic ca butonul are o problema la care mi se spune ca e normal ca butonul este nou si ca o sa-si revina. In 2-3zile cred ca am apasat butonul respectiv de 100x, nu cred ca-l apasam in toata viata cat l-am apasat in astea 2-3zile stiind ca are o problema. Mai grav e ca incepe sa ramana blocat 1-2secunde. Fac filmulet iar, le trimit mail, nu mi se raspunde, ii sun si sunt programat pentru constatare.
Ajung din nou in service, le descriu problema cu butonul de TC, le spun si ca nu mai functioneaza radio-ul si astept sa il demonteze iar. Mi se demoteaza butonul. Ma duc cu el la Cristi, un baiat de la service care se pare ca se ocupa si de probleme de garantie, se uita la el, observa ca intr-adevar butonul avea o problema si ramane blocat. Vine si electricianul si i se spune: "Cum pot sa trimit eu butonul asta la garantie dupa ce a fost scos cu ranga". Ranga in limbajul lor se refera la scosul cu surubelnita fara mila (tot codul GM nu se mai vedea de la scoaterea lui - cam la asta ma refer). Ma bucur ca la exterior totusi lucrurile arata bine chiar dc-mi vine in minte expresia (pe afara-i vopsit gardu, si inauntru-i leopardul) - nu e chiar asa grav, sunt doar niste zgarieturi care nu se vad dar nu e ok sa se lucreze in halul asta.
Se trimite butonul la alt baiat din departament. Ma amuza nickname-ul lui, denumit de colegii din departament minitechnicus. Baiatul greseaza butonul, il pune pe masina si voila: problema rezolvata.
Dupa lupte seculare care au durat defapt cateva zile problema e rezolvata. Nu tinem cont de timpul pierdut, nu tinem cont de faptul ca se putea rezolva de prima data cand electricianul a constatat problema. Suntem in Romania si suntem obisnuiti cu asta - din pacate!
A 2-a mea greseala. Mai am de montat 2senzori defecti si ma gandesc sa le mai dau o sansa. Sun, ma programez tot la ei pentru a monta acesti senzori.
Intre timp, ieri seara primesc mail pentru a le acorda un feedback in legatura cu comanda de lucru:
"Va multumim pentru ca ati apelat la EDS Opel Service.
Pentru imbunatatirea serviciilor oferite, este foarte important pentru noi sa aflam cat de multumit sunteti in ceea ce priveste ultima dvs. experienta in service-ul nostru.
Am creat un sistem foarte simplu de utilizat in care puteti evalua echipa noastra, va rugam sa ne acordati 2-3 minute completand formularul de aici. "
Foarte frumos, ma gandesc. Hai sa completez si eu cu feedbackul meu legat de ce s-a intamplat in service, deoarece critica trebuie sa fie constructiva, iar din greseli putem invata sa fim mai buni.
Completez feedbackul, detaliez ce s-a intamplat, le zic la sfarsit ca manopera e tot romaneasca, chiar dc masina e nemteasca, peiorativ la cele intamplate.
Bun. Azi ma duc la service, la noua programare, si mi se spune ca electricianul nu doreste sa mai lucreze la masina mea, de frica sa nu strice ceva.
Eu sunt un om foarte intelegator, chiar prea intelegator cand am de a face cu anumite specimene, dar cand iti bati joc de timpul cuiva nu e bine. Dc nu doresti sa mai lucrezi la o masina, suni frumos si elegant nu ii zici clientului care bate juma de bucuresti sa ajunga la service-ul tau ca nu se mai poate onora programarea. Programare facuta tot de voi desteptilor, pentru ca acel client a completat un feedback si si-a spus parerea, parere ce trebuia sa fie constructiva pentru voi!
Am citit la sectiunea de publicitate moto-ul vostru:
"Nu vom sustine niciodata ca suntem cei mai ieftini, insa tindem sa devenim cei mai buni. "
Nu veti fi niciodata buni, atata timp cat nu sunteti in stare sa va insusiti criticile constructive.
Nu-mi doream sa postez aici. Nici feedbackul nu vi l-as fi oferit daca nu imi era cerut!
Din punctul meu de vedere nu o sa mai merg la serviceopel.ro . Daca pentru o prostie de buton au aparut atatea probleme, nu vreau a ma gandesc la ceva mai complex. Pacat ca nu invatati din greseli.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
In urma cu o saptamana am fost la ServiceOpel.RO sa montez un buton de Traction Control (ESP) pe un Opel Vectra C.
Ghinionul meu a fost sa primesc un buton cu probleme - negresat. Problema se putea rezolva de la montare, electricianul care a lucrat la masina vazand ca are aceasta problema, totusi prefera sa il monteze asa. Din cauza ca butonul era negresat, avea tendinta de a ramane blocat, de asta ma deranja.
Incepe operatiunea. Se da jos casetofonul, se scot toate celelalte butoane de mai sus (de incalzire in scaune, alarma, buton fals, etc). Poate sunt eu prea idealist, dar dupa o asemenea operatiune nu-mi doresc ca masca in care intra aceste butoane sa arate ca dupa razboi din cauza surubelnitei folosite. La naiba, si eu as fi lucrat mai frumos, daca aveam know-how-ul necesar. Din comoditate sau nevrand sa stric eu ceva am apelat la un service, cu renume aici pe forum.
Amenda?
Casetofon zgariat fin
Buton de incalzire in scaune zgariat fin
Casetofon nepus ok la loc. Mufa de la antena radio nu era conectata bine si nu mai prindeam decat 2 posturi de radio, posturi care probabil se prind si fara antena.
Daca as fi cumparat eu butonul de pe ebay, si il montam in spatele blocului, nu aveam pretentii. Dar cand mergi la un service, care nu e neaparat cel mai dotat, nu e neaparat cel mai la indemana oricui datorita locatiei sale, dar care are un feedback bun pe forum speri sa compenseze prin prestanta
Urmarea.
Plec din service cu indoiala ca butonul e ok asa si sper sa-si revina. Nu se intampla asta si trimit mail la ei sa le zic ca butonul are o problema la care mi se spune ca e normal ca butonul este nou si ca o sa-si revina. In 2-3zile cred ca am apasat butonul respectiv de 100x, nu cred ca-l apasam in toata viata cat l-am apasat in astea 2-3zile stiind ca are o problema. Mai grav e ca incepe sa ramana blocat 1-2secunde. Fac filmulet iar, le trimit mail, nu mi se raspunde, ii sun si sunt programat pentru constatare.
Ajung din nou in service, le descriu problema cu butonul de TC, le spun si ca nu mai functioneaza radio-ul si astept sa il demonteze iar. Mi se demoteaza butonul. Ma duc cu el la Cristi, un baiat de la service care se pare ca se ocupa si de probleme de garantie, se uita la el, observa ca intr-adevar butonul avea o problema si ramane blocat. Vine si electricianul si i se spune: "Cum pot sa trimit eu butonul asta la garantie dupa ce a fost scos cu ranga". Ranga in limbajul lor se refera la scosul cu surubelnita fara mila (tot codul GM nu se mai vedea de la scoaterea lui - cam la asta ma refer). Ma bucur ca la exterior totusi lucrurile arata bine chiar dc-mi vine in minte expresia (pe afara-i vopsit gardu, si inauntru-i leopardul) - nu e chiar asa grav, sunt doar niste zgarieturi care nu se vad dar nu e ok sa se lucreze in halul asta.
Se trimite butonul la alt baiat din departament. Ma amuza nickname-ul lui, denumit de colegii din departament minitechnicus. Baiatul greseaza butonul, il pune pe masina si voila: problema rezolvata.
Dupa lupte seculare care au durat defapt cateva zile problema e rezolvata. Nu tinem cont de timpul pierdut, nu tinem cont de faptul ca se putea rezolva de prima data cand electricianul a constatat problema. Suntem in Romania si suntem obisnuiti cu asta - din pacate!
A 2-a mea greseala. Mai am de montat 2senzori defecti si ma gandesc sa le mai dau o sansa. Sun, ma programez tot la ei pentru a monta acesti senzori.
Intre timp, ieri seara primesc mail pentru a le acorda un feedback in legatura cu comanda de lucru:
"Va multumim pentru ca ati apelat la EDS Opel Service.
Pentru imbunatatirea serviciilor oferite, este foarte important pentru noi sa aflam cat de multumit sunteti in ceea ce priveste ultima dvs. experienta in service-ul nostru.
Am creat un sistem foarte simplu de utilizat in care puteti evalua echipa noastra, va rugam sa ne acordati 2-3 minute completand formularul de aici. "
Foarte frumos, ma gandesc. Hai sa completez si eu cu feedbackul meu legat de ce s-a intamplat in service, deoarece critica trebuie sa fie constructiva, iar din greseli putem invata sa fim mai buni.
Completez feedbackul, detaliez ce s-a intamplat, le zic la sfarsit ca manopera e tot romaneasca, chiar dc masina e nemteasca, peiorativ la cele intamplate.
Bun. Azi ma duc la service, la noua programare, si mi se spune ca electricianul nu doreste sa mai lucreze la masina mea, de frica sa nu strice ceva.
Eu sunt un om foarte intelegator, chiar prea intelegator cand am de a face cu anumite specimene, dar cand iti bati joc de timpul cuiva nu e bine. Dc nu doresti sa mai lucrezi la o masina, suni frumos si elegant nu ii zici clientului care bate juma de bucuresti sa ajunga la service-ul tau ca nu se mai poate onora programarea. Programare facuta tot de voi desteptilor, pentru ca acel client a completat un feedback si si-a spus parerea, parere ce trebuia sa fie constructiva pentru voi!
Am citit la sectiunea de publicitate moto-ul vostru:
"Nu vom sustine niciodata ca suntem cei mai ieftini, insa tindem sa devenim cei mai buni. "
Nu veti fi niciodata buni, atata timp cat nu sunteti in stare sa va insusiti criticile constructive.
Nu-mi doream sa postez aici. Nici feedbackul nu vi l-as fi oferit daca nu imi era cerut!
Din punctul meu de vedere nu o sa mai merg la serviceopel.ro . Daca pentru o prostie de buton au aparut atatea probleme, nu vreau a ma gandesc la ceva mai complex. Pacat ca nu invatati din greseli.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Ma insel eu sau acel buton putea fi montat acasa fara prea multe batai de cap. Parca Vectra C(cu ESP) e cablata de obicei pentru butonul acesta. Dureaza cateva secunde de scos butonul fals si montat cel cu TC. Intradevar, e mai complicat sa-l faci sa mearga, dar nu imposibil, probabil ai de tras si un fir la ABS, dar informatie exista.
Ce voiam sa subliniez, cat te-ai mai consumat sa te duci la service, scoteai butonul si daca nu gaseai ulei pe joja de la motor sa-l ungi, foloseai ulei din bucataria sotiei. Vezi unde duce comoditatea...
Am trecut cu diferite ocazii pe la service-uri in capitala. Majoritatea praf, insa am fost surprins de naivitatea clientilor. Am vazut cum cineva a platit 800 lei redusi de la 200 euro pe o siguranta. Incredibil, nu?!?. Bine, atelierul respectiv i-a povestit ca-i face un update+configurari si apoi nu vor fi probleme, nu putea lua 800 lei pe o siguranta care oricum a fost atent sa nu se observe can se schimba. Clientul a platit fara sa clipeasca....
Ca si completare, nu am avut de-a face cu service-ul lui MaiAndrei, insa din ce am observat pe forum, e printre putinele service-uri la care sa te duci cu incredere. Normal, e greu sa-i multumesti pe toti, insa din postarile lui reiese ca incearca.
Ce voiam sa subliniez, cat te-ai mai consumat sa te duci la service, scoteai butonul si daca nu gaseai ulei pe joja de la motor sa-l ungi, foloseai ulei din bucataria sotiei. Vezi unde duce comoditatea...
Am trecut cu diferite ocazii pe la service-uri in capitala. Majoritatea praf, insa am fost surprins de naivitatea clientilor. Am vazut cum cineva a platit 800 lei redusi de la 200 euro pe o siguranta. Incredibil, nu?!?. Bine, atelierul respectiv i-a povestit ca-i face un update+configurari si apoi nu vor fi probleme, nu putea lua 800 lei pe o siguranta care oricum a fost atent sa nu se observe can se schimba. Clientul a platit fara sa clipeasca....
Ca si completare, nu am avut de-a face cu service-ul lui MaiAndrei, insa din ce am observat pe forum, e printre putinele service-uri la care sa te duci cu incredere. Normal, e greu sa-i multumesti pe toti, insa din postarile lui reiese ca incearca.
insider
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2010
- Mesaj Privat
Nu chiar. Masina e cablata pentru butonul respectiv, totusi dc vrei sa-l faci sa mearga trebuie sa tragi un fir suplimentar pana in calculatorul masinii. Informatia exista chiar in threadul despre TC/ESP de pe acest forum. Doar ca daca nu esti priceput intr-un domeniu, lasi pe altul care stie sa se ocupe. Acolo am auzit si eu de cei de la serviceopel.ro care au montat cu succes butonul respectiv pe mai multe masini. De asta m-am si dus acolo, plus ca am vazut ca feedbackul lor era in general pozitiv si asta mi-a dat incredere.
Din pacate in cazul meu a fost ca in proverbul cu pomul laudat..
maiandrei: Pe mine nu ma incalzeste ca este electricianul sau nu sanctionat. Electricianul e un "baiat bun" care asa a fost invatat sa lucreze. Ideea e ca asa cum am fost eu, probabil mai sunt clienti nemultumiti, si asta e in dezavantajul vostru. Pana la urma important pentru voi e sa fie clientul multumit ca sa se intoarca, si pt client sa i se lucreze frumos, ca sa revina!
Pune-te in situatia mea si o sa intelegi ce zic.
PS Feedbackul meu nu ajungea niciodata public daca nu se intampla magaria de azi.
Din pacate in cazul meu a fost ca in proverbul cu pomul laudat..
maiandrei: Pe mine nu ma incalzeste ca este electricianul sau nu sanctionat. Electricianul e un "baiat bun" care asa a fost invatat sa lucreze. Ideea e ca asa cum am fost eu, probabil mai sunt clienti nemultumiti, si asta e in dezavantajul vostru. Pana la urma important pentru voi e sa fie clientul multumit ca sa se intoarca, si pt client sa i se lucreze frumos, ca sa revina!
Pune-te in situatia mea si o sa intelegi ce zic.
PS Feedbackul meu nu ajungea niciodata public daca nu se intampla magaria de azi.
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Colegu' insider , inteleg ca esti suparat/dezamagit, dar nu inteleg de ce nu ai atras atentia nimanui cand ai observat ca nu se lucreaza cu grija, cand s-a zgariat acel buton sau casetofon/radio ??? Eu cred ca toate problemele pot fi rezolvate printr-o comunicare cu seful de service sau alta persoana responsabila. Ai spus in acel moment ca nu iti convine ceva sau ca trebuie vazut ce are acel buton inainte ? Totusi cred ca se putea gasi metoda pentru a monta acel buton daca veneai si spuneai ca ceva nu e in regula in acel moment.
Eu daca nu vreau sa bag 52 de litri de benzina la un plin, nu las pe nimeni la pompa si explic de ce ...poate sa crape ala acolo...
Nu ca esti tu de vina, doar cred ca daca era o comunicare intre tine si mecanic-electrician/service nu aveai aceste probleme...
Eu daca nu vreau sa bag 52 de litri de benzina la un plin, nu las pe nimeni la pompa si explic de ce ...poate sa crape ala acolo...
Nu ca esti tu de vina, doar cred ca daca era o comunicare intre tine si mecanic-electrician/service nu aveai aceste probleme...
insider
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2010
- Mesaj Privat
Iti dai seama ca i-am atras atentia!
Adica vad ca s-a zgariat butonul de incalzire si-i fac observatie. Masina mea are 11ani si arata cat de cat bine in comparatie cu altele de varsta ei si nu-mi doresc sa se lucreze aiurea. La care electricianul imi zice fara nici un stres ca oricum e o zgarietura care nu se vede dc nu esti atent si ca putea sa mi se intample asta si la spalatorie cand stergeau bordul. Ma uit urat si mirat de ce-mi zice si intelege mesajul. Adica totusi au trecut 11ani si nu mi s-a intamplat asa ceva!
Apoi ajung eu sa mut torpedoul scos plin de praf care vrea sa-l puna pe scaunul curat din fata. surubelnita de pe capacul de la scrumiera, pun o textila pe scaun cand vad ca tot apar scule pe scaunul dreapta etc. Astea nu era normal sa le fac eu si cu putina bunavointa ar fi putut si el lucra mai cu atentie, sa puna sculele pe presul curat, torpedoul in portbagaj etc.
Apoi cu butonul care mergea greu eu chiar speram sa fie asa ca e nou (plastic contractat la rece - nu mai stiu ce). Partea proasta e ca butonul ala dupa ce am iesit din service mergea din ce in ce mai greu (adica la naiba - una e sa mearga cat de cat greu si alta e sa ramana blocat 1-2secunde - ala deja e defect si e problema de garantie)
In alta ordine de idei, nu e normal sa fie vinovat clientul care plateste ca mecanicul, electricianul sau orice alta persoana de la un service nu-si face treaba cum trebuie.
http://www.youtube.com/watc...tGUnivHO3wtq1nuSg butonul care ramane blocat de la secunda 3 la secunda 8 - despre asta vorbim
Adica vad ca s-a zgariat butonul de incalzire si-i fac observatie. Masina mea are 11ani si arata cat de cat bine in comparatie cu altele de varsta ei si nu-mi doresc sa se lucreze aiurea. La care electricianul imi zice fara nici un stres ca oricum e o zgarietura care nu se vede dc nu esti atent si ca putea sa mi se intample asta si la spalatorie cand stergeau bordul. Ma uit urat si mirat de ce-mi zice si intelege mesajul. Adica totusi au trecut 11ani si nu mi s-a intamplat asa ceva!
Apoi ajung eu sa mut torpedoul scos plin de praf care vrea sa-l puna pe scaunul curat din fata. surubelnita de pe capacul de la scrumiera, pun o textila pe scaun cand vad ca tot apar scule pe scaunul dreapta etc. Astea nu era normal sa le fac eu si cu putina bunavointa ar fi putut si el lucra mai cu atentie, sa puna sculele pe presul curat, torpedoul in portbagaj etc.
Apoi cu butonul care mergea greu eu chiar speram sa fie asa ca e nou (plastic contractat la rece - nu mai stiu ce). Partea proasta e ca butonul ala dupa ce am iesit din service mergea din ce in ce mai greu (adica la naiba - una e sa mearga cat de cat greu si alta e sa ramana blocat 1-2secunde - ala deja e defect si e problema de garantie)
In alta ordine de idei, nu e normal sa fie vinovat clientul care plateste ca mecanicul, electricianul sau orice alta persoana de la un service nu-si face treaba cum trebuie.
http://www.youtube.com/watc...tGUnivHO3wtq1nuSg butonul care ramane blocat de la secunda 3 la secunda 8 - despre asta vorbim
- mihaitaiosub
- *
- 46 mesaje
- din 12 Apr 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Bucuresti
mihaitaiosub
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2014
- Mesaj Privat
Pentru colegul insider,am citit postarile tale si te inteleg partial pentru ca si eu sunt la fel de tipicar in ceea ce priveste masina mea.Am spus ca te inteleg partial gandindu-ma ca tu stii mai bine ce s-a intamplat, insa pe de alta parte cunoscandu-l pe electricianul in cauza,am ramas mirat de tot ce am auzit la adresa lui in postarile tale.Vreau sa-ti spun ca eu am apelat numai la el pentru toate operatiunile de natura electrica pe care le-am avut de executat la masinile pe care le-am avut,operatiuni destul de delicate de altfel,de exemplu alarma cu pornire motor din telecomanda la un Astra H 1.3cdti,si am fost supermultumit.Acum,am mai spus-o,tu stii mai bine ce s-a intamplat insa nu e bine sa arunci cu noroi,mai ales ca din cate am inteles din mesajele tale,te-ai bucurat de toata intelegerea din partea service-lui.Atat despre electricianul in cauza.
Cat despre service in sine,da-mi voie sa constat ca esti prea inversunat impotriva lor.Ai pus link-uri cu aceasta discutie peste tot in forum si le faci o reclama negativa pe care chiar nu o merita.Eu unul sunt multumit de ei ca service,m-au primit cu masina cand am avut probleme,chiar si fara programare si nu am plecat cu problemele nerezolvate.Acum ce sa spun, exista opinii pro si contra EDS,dar revin la remarca mea de mai sus ca nu e buna deloc atata inversunare.
Atat am avut de spus si urez sarbatori fericite la toata lumea.
Cat despre service in sine,da-mi voie sa constat ca esti prea inversunat impotriva lor.Ai pus link-uri cu aceasta discutie peste tot in forum si le faci o reclama negativa pe care chiar nu o merita.Eu unul sunt multumit de ei ca service,m-au primit cu masina cand am avut probleme,chiar si fara programare si nu am plecat cu problemele nerezolvate.Acum ce sa spun, exista opinii pro si contra EDS,dar revin la remarca mea de mai sus ca nu e buna deloc atata inversunare.
Atat am avut de spus si urez sarbatori fericite la toata lumea.
insider
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2010
- Mesaj Privat
Normal ca sunt inversunat impotriva lor daca dupa ce completez un formular de feedback, a 2-a zi imi spun ca nu mai pot onora programarea. Pai sa pierzi tu jumate de zi, sa bati Bucurestiul prin aglomeratie pana la ei apoi sa-ti faca o faza ca asta si sa ramai calm...
Nu e vina mea ca nu isi pot insusi un feedback constructiv. Pe de alta parte am precizat mai sus ca puteau sa rezolve situatia intr-un mod mult mai diplomat, sunandu-ma inainte si sa anulam de comun acord programarea - asa nimeni nu era suparat - si nici eu nu mai postam aici. Pe de alta parte chiar dc m-au deranjat foarte mult, am fost obiectiv in ceea ce am postat!
Am postat doar aici, si am pus un link cu postarea mea de aici la topicul ServiceOpel.ro E normal sa stie lumea ca acolo nu curge doar lapte si miere!
Referitor la electrician chiar am zis ca nu doresc sa fie sanctionat in vreun fel, nu doresc raul nimanui!
Daca tot se apropie sarbatorile, sper sa devenim cu totii mai buni si sa nu mai avem parte de astfel de neplaceri!
Sarbatori fericite!
Nu e vina mea ca nu isi pot insusi un feedback constructiv. Pe de alta parte am precizat mai sus ca puteau sa rezolve situatia intr-un mod mult mai diplomat, sunandu-ma inainte si sa anulam de comun acord programarea - asa nimeni nu era suparat - si nici eu nu mai postam aici. Pe de alta parte chiar dc m-au deranjat foarte mult, am fost obiectiv in ceea ce am postat!
Am postat doar aici, si am pus un link cu postarea mea de aici la topicul ServiceOpel.ro E normal sa stie lumea ca acolo nu curge doar lapte si miere!
Referitor la electrician chiar am zis ca nu doresc sa fie sanctionat in vreun fel, nu doresc raul nimanui!
Daca tot se apropie sarbatorile, sper sa devenim cu totii mai buni si sa nu mai avem parte de astfel de neplaceri!
Sarbatori fericite!
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
insider
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2010
- Mesaj Privat