- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu ca mihalachemarius, initial am crezut ca era de la pivoti, dar am schimbati pivotii si la fel e, am schimbat si capetele de bara, cand accelerez imi "pleaca" dintr-o data masina spre dreapta, m-am uitat putin si la bieleta din dreapta e putin stramba, posibil sa fi luat vreo bordura cand parcam, sa fie si de la asta? sau mai e ceva in afara de asta de verificat? despre ce articulatii mai poate fi vorba in afara de pivoti si capete de bara?
- deleted-49042
- **
- 92 mesaje
- din 19 Mai 2010
deleted-49042
- Mesaje scrise: 92
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
gyzoli
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Harghita
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua!
La agila mea volanul la mers in linie dreapta sta cu 7-8grade spre dreapta, respectic in stanga e un pic mai greu de rotit.
Imi ziceti careva unde gasesc senzorul de pozitie al volanului, sa fac reglajele? Am gasit inca un topic "Tutorial calibrare senzor pozitie EPS Corsa C", dar la agiluta mea coloana de volan nu seamana cu cel din corsa.
Va multumesc pentru informatii!
La agila mea volanul la mers in linie dreapta sta cu 7-8grade spre dreapta, respectic in stanga e un pic mai greu de rotit.
Imi ziceti careva unde gasesc senzorul de pozitie al volanului, sa fac reglajele? Am gasit inca un topic "Tutorial calibrare senzor pozitie EPS Corsa C", dar la agiluta mea coloana de volan nu seamana cu cel din corsa.
Va multumesc pentru informatii!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ridica masina pe doua capre (fata), sa fie rotile in aer, volanul sa fie drept, pornesti si daca volanul pleaca singur este din senzor. Asta este sus pe coloana sub instrumente, ai un torx securizat, fara o trusa de chei 'ciudate' nu stiu ce poti face.
Daca volanul nu pleaca de nebun lasi senzorul in pace, faci directia.
Daca volanul nu pleaca de nebun lasi senzorul in pace, faci directia.
gyzoli
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Harghita
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2014
- Mesaj Privat
Bunã ziua!
Vã mulțumesc dl cuciureanu pentru sfaturi!
Am ridicat mașina, iar volanul nu a plecat. Înainte sã mã duc la reglat direcție am verificat un pic supsensia și am constatat, cã apar jocuri de la caseta de volan. Am demontat caseta, am scos cuzinetul din dreapta casetei, m-am dus la un prieten, care are strung și am facut un cuzinet nou, din teflon. Încã stã un pic strâns cuzinetul nou, volanul se mișcã un pic mai greu, dar pe drumurile astea ”bune” se slãbește cu timpul. În magazine mi-au zis, ca trebuie sã cumpãr o casetã nouã, pentru cã nu se poate cumpãra numai cuzinetul, dar se poate rezolva aceasta acasã și fãrã bani. Dupã acesta m-am dus la reglat direcție și acuma mașinuța mea stã pe drum cum trebuie
Vã mulțumesc dl cuciureanu pentru sfaturi!
Am ridicat mașina, iar volanul nu a plecat. Înainte sã mã duc la reglat direcție am verificat un pic supsensia și am constatat, cã apar jocuri de la caseta de volan. Am demontat caseta, am scos cuzinetul din dreapta casetei, m-am dus la un prieten, care are strung și am facut un cuzinet nou, din teflon. Încã stã un pic strâns cuzinetul nou, volanul se mișcã un pic mai greu, dar pe drumurile astea ”bune” se slãbește cu timpul. În magazine mi-au zis, ca trebuie sã cumpãr o casetã nouã, pentru cã nu se poate cumpãra numai cuzinetul, dar se poate rezolva aceasta acasã și fãrã bani. Dupã acesta m-am dus la reglat direcție și acuma mașinuța mea stã pe drum cum trebuie
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Atrix
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2000 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salutare!
O problema ciudata aparuta la 3 ani de la schimbarea bucsei din caseta de directie. .
Manifestare
:Daca afara e racoare nu are nici un simptom ,dar daca e foarte cald si masina sta in soare cu motorul oprit pe loc la miscarea scurta a volanului stanga-dreapta se aud niste troznituri care se accentueaza cu cat merg mai mult.La orice miscare cat de scurta stanga -dreapta in mers trozneste la fel si directia pare mai greoaie,mai rigida la miscarile volanului.
Verificare:
Am verificat coloana volanului spre caseta nu se aude de acolo.
Nu sunt jocuri la directie ,verificat in service
Cauze:
Dupa unii caseta e gata, iar dupa altii trozniturile vin de la rulmentii de sarcina de la flansa amortizor.
Pareri?
A mai avut cineva acest simptom!?
O problema ciudata aparuta la 3 ani de la schimbarea bucsei din caseta de directie. .
Manifestare
:Daca afara e racoare nu are nici un simptom ,dar daca e foarte cald si masina sta in soare cu motorul oprit pe loc la miscarea scurta a volanului stanga-dreapta se aud niste troznituri care se accentueaza cu cat merg mai mult.La orice miscare cat de scurta stanga -dreapta in mers trozneste la fel si directia pare mai greoaie,mai rigida la miscarile volanului.
Verificare:
Am verificat coloana volanului spre caseta nu se aude de acolo.
Nu sunt jocuri la directie ,verificat in service
Cauze:
Dupa unii caseta e gata, iar dupa altii trozniturile vin de la rulmentii de sarcina de la flansa amortizor.
Pareri?
A mai avut cineva acest simptom!?
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
Salut!
În urmã cu 6 zile am fost lovit în roata stângã fațã,în partea de sus.Roata stângã fațã stã deplasatã cu partea de jos spre exterior(nu mai calcã normal). În mers ca sã mã deplasez drept, stau cu volanul virat cãtre stânga aproximativ 45 grade de la poziția normalã.Când virez dreapta ,roata stângã parcã pierde aderența de pe sol ,scârțâie pe asfalt și parcã este ,,trasã târâș,, de mașinã cu totul de forța dezvoltatã de roata dreaptã.A verificat-o un mecanic și a concluzionat cã în urma loviturii pe care am primit-o, port-fuzeta este strâmbã și trebuie sã o înlocuiesc.Afirmã cã lonjeronul stânga ar fi în ordine și nu este afectat de loviturã. Aștept sugestiile voastre pentru a-mi face o idee despre o diagnozã corectã.
Cu mașina ,,beteagã,, m-am deplasat dus-întors București(200 km) pt. a cumpãra o port-fuzetã stânga cu ABS la 3 centre de dezmembrãri dar nu am gãsit(toți aveau port-fuzete fãrã ABS stânga,de la modele care au ABS numai pe dreapta).Menționez cã Agila personalã are ABS pe ambele roți.
În urmã cu 6 zile am fost lovit în roata stângã fațã,în partea de sus.Roata stângã fațã stã deplasatã cu partea de jos spre exterior(nu mai calcã normal). În mers ca sã mã deplasez drept, stau cu volanul virat cãtre stânga aproximativ 45 grade de la poziția normalã.Când virez dreapta ,roata stângã parcã pierde aderența de pe sol ,scârțâie pe asfalt și parcã este ,,trasã târâș,, de mașinã cu totul de forța dezvoltatã de roata dreaptã.A verificat-o un mecanic și a concluzionat cã în urma loviturii pe care am primit-o, port-fuzeta este strâmbã și trebuie sã o înlocuiesc.Afirmã cã lonjeronul stânga ar fi în ordine și nu este afectat de loviturã. Aștept sugestiile voastre pentru a-mi face o idee despre o diagnozã corectã.
Cu mașina ,,beteagã,, m-am deplasat dus-întors București(200 km) pt. a cumpãra o port-fuzetã stânga cu ABS la 3 centre de dezmembrãri dar nu am gãsit(toți aveau port-fuzete fãrã ABS stânga,de la modele care au ABS numai pe dreapta).Menționez cã Agila personalã are ABS pe ambele roți.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Nasol.
Stas trebuie pusa pe masina de verificat si indreptat caroserii.
Asta ca sa nu ai surprize mai tarziu.
Mai exista si varianta clasica a tinichigiului dar nu o sa iasa cum trebuie, orice ar zice altii.
Dupa ce ai verdictul ca totul este ok, scoti o foaie de hartie si incepi sa calculezi.
Daca suma este apropiata de cea achizitionarii unei alte masini...
Daca plateste asigurarea atunci respecta pasii. Vezi si cat ofera ei.
Masina lovita este masina lovita indiferent ce ai face.
Si mai ales indreptatul clasic romanesc cu autogen...
Bafta!
http://www.youtube.com/watch?v=ATQ7F1osHN0
Stas trebuie pusa pe masina de verificat si indreptat caroserii.
Asta ca sa nu ai surprize mai tarziu.
Mai exista si varianta clasica a tinichigiului dar nu o sa iasa cum trebuie, orice ar zice altii.
Dupa ce ai verdictul ca totul este ok, scoti o foaie de hartie si incepi sa calculezi.
Daca suma este apropiata de cea achizitionarii unei alte masini...
Daca plateste asigurarea atunci respecta pasii. Vezi si cat ofera ei.
Masina lovita este masina lovita indiferent ce ai face.
Si mai ales indreptatul clasic romanesc cu autogen...
Bafta!
http://www.youtube.com/watch?v=ATQ7F1osHN0
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
geocomita
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2014
- Mesaj Privat
Eu ieri seara i-am exescutat una la o bordura....cu dreapta fata si cred ca s-o matrasit ceva acolo ca acum masina merge ca pixu in toate directiile! Serpuieste pe drum acoperit cu zapada! Lovitura i-am tras-o asa....cumva....in diagonala...in 45' masina fata de bordura, cu rotile virate maxim stanga si geanta ii lovita aproape de prezon! -7 afara acum! Am plecat.....revin dupa constatare!
geocomita
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2014
- Mesaj Privat
Cu ceva intarziere revin cu informatii! De la bubuitura s-o deplasat bratul catre spate cu 2 cm tragand bara de torsiune din bucsi! Am slabit bara am tras-o la loc cu tot cu brat si gata! Ei gata un drac! In mers se auzeau niste troncaneli la roata! Am ridicat-o pe cric si am miscat de roata....surprizaaaaaa....joc din pivot! Camand bratul si rulmentul ca si ala huruia si ma apuc ieri de traba! Demontez si vad pivotul stramb.....iau fuzeta si pornesc voiniceste la un prieten la presa sa schimb rulmentul....si dupa vreo 300 de metri ma uit la gaura de jos unde intra pivotul si observ ca era ovala! No drace! Mi se taie tot avantul muncitoresc .....am nevoie de o alte fuzeta! Am montat tot la loc si ....caut fuzeta!
- DMarian905
- *
- 2 mesaje
- din 21 Mar 2018
DMarian905
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2018
- Mesaj Privat
Dragi utilizatori de Opel sunt utilizator exclusiv de Renault stiu SI de CE dar asta e Alta discutie.))). Problmele de aici sunt de la sistemul EPS MAI precise motorasul electrodirectiei angreneaa un ax elicoidal care la rândul lui antreneazã o rola de plastic care invarte volanul. Când rola s uzeaza aveti probleme sa sara directia necontrolat. Fereasca sfinti sa se spargã rola dupã o parcare cu virarea rotior la maxim ca duoa se blocheazã detot si e pericol. Rezolvare .....inlocuirea bucsei plastic si restul e simplu senzorul de andrenar mare atehie blocati volanul înainte de scoatere si.l puneti in aceiasi pozitie
- DMarian905
- *
- 2 mesaje
- din 21 Mar 2018
DMarian905
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2018
- Mesaj Privat
adrianm83
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2018
- Mesaj Privat