igeorge13
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
igeorge13
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2004
- Mesaj Privat
mdea, ie o idee.... da io stiu daca chiar intra in rezervor 52 de litri cat scrie la carte....ca scria ceva de genu ca deabea dupa 2 umpleri or something ajunge la capacitatea nominala nu am reusit santeleg carei treaba...
oricum una peste alta cartea tehnica ie tradusa ca un cur, chiar sunt sigur ca a fost tradusa ori de vreun neamtz cu dictionaru in fatza, ori de vreo tanti care na vazut in viata ei o masina
oricum una peste alta cartea tehnica ie tradusa ca un cur, chiar sunt sigur ca a fost tradusa ori de vreun neamtz cu dictionaru in fatza, ori de vreo tanti care na vazut in viata ei o masina
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Nivelul este aproximativ, la fiecare masina este putin diferit.
In general este cam o limita de mers intre 50 si 100km.
Daca vrei neaparat, mergi pana se opreste motorul, o sa intre mizerie in injectoare, ai sanse sa arzi si pompa de benzina, dar daca vrei neaparat sa afli, go for it.
Alta solutie ar fi sa nu ajungi pana la acel nivel, deci pune benzina in rezervor, pt. ca nu o consuma masina peste noapte.
Eu de 3 ani de cand am masina (masinile mele), nu scad cu combustibilul sub prima liniuta alba, deci cand ma apropii de 1/4 din rezervor, alimentez, e ca si cum ai considera 0 litri la 15 litri, totul e o chestiune psihologica.
In general este cam o limita de mers intre 50 si 100km.
Daca vrei neaparat, mergi pana se opreste motorul, o sa intre mizerie in injectoare, ai sanse sa arzi si pompa de benzina, dar daca vrei neaparat sa afli, go for it.
Alta solutie ar fi sa nu ajungi pana la acel nivel, deci pune benzina in rezervor, pt. ca nu o consuma masina peste noapte.
Eu de 3 ani de cand am masina (masinile mele), nu scad cu combustibilul sub prima liniuta alba, deci cand ma apropii de 1/4 din rezervor, alimentez, e ca si cum ai considera 0 litri la 15 litri, totul e o chestiune psihologica.
- oshlobanul
- *
- 43 mesaje
- din 12 Mai 2004
oshlobanul
- Mesaje scrise: 43
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
IAI
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Ploiesti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
coldream- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2005
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
coldream- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 325 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
- Mr.hat
- **
- 449 mesaje
- din 17 Oct 2004
- Cluj
Mr.hat
- Mesaje scrise: 449
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2004
- Mesaj Privat
- vectra-nos
- **
- 198 mesaje
- din 12 Oct 2004
- Bucuresti
vectra-nos
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2004
- Mesaj Privat
Nu reusesc sa-mi dau seama daca intradevar rezervorul are 52 litri sau daca pe computer ajungi sa ai 0 average-ul si totusi benzina mai este!!
Eu am computer de bord si cand imi arata ca mai am benzina pentru 20 km ( teoretic ar trebui sa mai fie 2-3 litri in rezervor) si alimentez, niciodata nu am reusit sa pun mai mult de 42-44 litri......
B90NOS
Eu am computer de bord si cand imi arata ca mai am benzina pentru 20 km ( teoretic ar trebui sa mai fie 2-3 litri in rezervor) si alimentez, niciodata nu am reusit sa pun mai mult de 42-44 litri......
B90NOS
- go
- **
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
ovidiup51
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2004
- Mesaj Privat
Eu am mers cu becul clipind o buna bucata de drum (nu alimentez decat de la OMV, asa ca am mers un pic strans de fund pe autostrada); nu mi s-a parut sa fie "putin" (2-3l); cred ca merg in jur de 100km de cand se aprinde becul (nu cand palpaie) - si am Astra 2.0 DTH.
Cat despre cat intra in rezervor, a se nota ca benzina (dar in special motorina) face spuma, si pompa nu poate sa-si dea seama prea bine cand e plin rezervorul. La un plin am alimentat cu 42l si a sarit blocajul de pe maneta pompei de benzina; l-am fortat pana a dat pe dinafara si am mai bagat 8l.
Cat despre cat intra in rezervor, a se nota ca benzina (dar in special motorina) face spuma, si pompa nu poate sa-si dea seama prea bine cand e plin rezervorul. La un plin am alimentat cu 42l si a sarit blocajul de pe maneta pompei de benzina; l-am fortat pana a dat pe dinafara si am mai bagat 8l.
andei
- Mesaje scrise: 85
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2005
- Mesaj Privat
De ce nu pot sa-i fac niciodata plinul? adica dupa un nr. de km parcursi iar acul tinde spre 0, atunci cand ii fac plinul, nu intra mai mult de 37 litri. Pompa nu vrea sa bage mai mult, adica benzina intra ff greu in rezervor. Am desfacut cele doua furtunase subtiri din spatele busonului, le-am suflat si nu-s infundate. Cam care ar fi cauza? Precizez ca cele doua furtunase intra intr-o carcasa din plastic care este atasata de coloana de alimentare, chiar in spatele busonului, in interiorul aripii spate. Am suflat si in cele doua orificii din acea carcasa si nu mi-am dat seama daca ar fi ceva defect pe-acolo. iar indicatorul imi arata dor 75% din plin
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema cu tine .
Numai ca la mine am realizat ca nu imi merge plutitorul bine.
Si normal m-am dus si am luat altul(de la dezmembrari) ca e 50 RON si cand am ajuns acasa am vazut ca era alt model. Ma rog il iau eu si il montez frumos ... mi-a sarit acul la 40l ... si mai aveam doar vreo 5l in rezervor. Il compar cu celalat (cel original si stricat) hmmm ... placuta aia pe care se plimba lamela de metal la al meu e 229 si la cel pe care l-am luat e 226 , forma tijei de metal pe care este montat plutitorul e altfel... etc . So .. tre sa ma duc sa iau altul ca banii i-am dat ...
Da treaba nu am rezolvat-o ...
Am incercat sa curat rezitenta aia variabila .. cu ceva .. mai rau ... acum nu imi mai indica deloc ... sta acul meu mort la 0.
Destul de nasol ... nu stii cand ti se opreste masina.
Am auzit ca un plutitor nou ... tot mecanismul costa in jur de 250 RON ... so e cam mare diferenta .
Oricum sper sa rezolv cumva.
Numai ca la mine am realizat ca nu imi merge plutitorul bine.
Si normal m-am dus si am luat altul(de la dezmembrari) ca e 50 RON si cand am ajuns acasa am vazut ca era alt model. Ma rog il iau eu si il montez frumos ... mi-a sarit acul la 40l ... si mai aveam doar vreo 5l in rezervor. Il compar cu celalat (cel original si stricat) hmmm ... placuta aia pe care se plimba lamela de metal la al meu e 229 si la cel pe care l-am luat e 226 , forma tijei de metal pe care este montat plutitorul e altfel... etc . So .. tre sa ma duc sa iau altul ca banii i-am dat ...
Da treaba nu am rezolvat-o ...
Am incercat sa curat rezitenta aia variabila .. cu ceva .. mai rau ... acum nu imi mai indica deloc ... sta acul meu mort la 0.
Destul de nasol ... nu stii cand ti se opreste masina.
Am auzit ca un plutitor nou ... tot mecanismul costa in jur de 250 RON ... so e cam mare diferenta .
Oricum sper sa rezolv cumva.
andei
- Mesaje scrise: 85
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2005
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat