- deleted-93144
- OP
- 266 mesaje
- din 27 Apr 2014
deleted-93144
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
De cand cu cauciucurile de iarna usor usor o iau razna. Problema sta in felu urmator. Am o vibratie de la 120 in sus. In prima vaza am echilibrat rotile in 2 locuri diferite mi.au zis ca sunt praf cauciucurile, nu am ascultat si am zis sa le echilibreze asa...bineinteles ca la prima vizita pe autostrada volanu vibra in draci si continuu. Am zis ok din 4 anvelope le pastrez palea mai bune si iau 2 sh pe fata. Am facut operatiunea am pus 2 sh mai bune pe fata echilibrat tot, ieri iar a venit momentul sa ii fac proba pe autostrada. Toate bune si frumoase am duso pana la 110, cu cele vechi deja de aixi incepeau vibratiile si se intensificau pana la 120 si peste, cand ajung la 120 cu cauciucurile care le.am schimbat am zis ca ma dau cu capu de volan de nervi, vibrau si astea doar ca nu mai era o vibratie continuua, vibra se oprea, vibra iar..se oprea. Ca si cum intr.un loc ar fi deformat sau ceva. Astept cateva pareri, imi e sa nu fie de la vreo bieleta sau cap de bara sau mai rau de la directie.
- z16xep
- **
- 259 mesaje
- din 12 Jun 2012
- Astra 2006 z17dth
- Arad
z16xep
- Mesaje scrise: 259
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2012
- Mesaj Privat
Daca ai roti de aluminiu aftermarket este posibil sa nu ai inele de centrare la ele si roata joaca pe butuc, deoarece nu este posibil ca suruburile sa tina roata perfect centrata si de aceea ai acea trepidatie. Daca ai jante de tabla atunci pararea mea este sa verifici jantele intai , sa le indrepti daca e cazul , si apoi sa vezi cum e cu cauciucurile.Daca inainte de a schimba cauciucurile cu cele de iarna nu ai avut trepidatii in volan eu zic ca la directie nu cred sa ai o problema.
- deleted-93144
- OP
- 266 mesaje
- din 27 Apr 2014
deleted-93144
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
Sunt de tabla originale gm, au fost indreptate, echilibrate tot. Inainte sa le schimb cu alea de vara am mers si 230 si nu aveam probleme. Mi.au verificat si jocu cand a fost ridicata pe elevator si nu are joc. Dupa ce le.am schimbat cauciucurile am vazut ca s.a imbunatatit situatia nu mai vibreaza continuu are doar o perioada scurta de vibrare ae opreste face iar...
- jE
- *******
- 8,415 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,415
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- vlad-OPC
- ****
- 1,070 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,070
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- deleted-93144
- OP
- 266 mesaje
- din 27 Apr 2014
deleted-93144
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
Jantele le-am intreptat la Catelu. Cand am facut echilibrarea ultima oara, aparatu de echilibrat de acolo era cam praf, a trebuit sa il scoata din priza sa il bage sa mearga iar, se bloca...Vreau sa trec zilele astea pe la autozone sa le fac iar, ca nu mai stiu ce sa fac...la primavara vreau sa le vand cu totu sa imi iau de aliaj si pentru iarna, sa schimb si anvelopele de vara sa iau ceva mai bun.
Articulatiile, bielete, amortizoare, capetele de bara, bucsiile si tot pe fata a fost verificat cand mi.au dat baietii cutia jos sa faca rulmenti, si au zis ca nu e nici o problema. De aceea nu stiu ce sa mai fac sa nu mai vibreze. Mie imi e sa nu stric amortizoare si etc daca merg cu ele asa...si daia vreau sa le fac sa nu stric si alceva
Articulatiile, bielete, amortizoare, capetele de bara, bucsiile si tot pe fata a fost verificat cand mi.au dat baietii cutia jos sa faca rulmenti, si au zis ca nu e nici o problema. De aceea nu stiu ce sa mai fac sa nu mai vibreze. Mie imi e sa nu stric amortizoare si etc daca merg cu ele asa...si daia vreau sa le fac sa nu stric si alceva
- vlad-OPC
- ****
- 1,070 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,070
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- deleted-93144
- OP
- 266 mesaje
- din 27 Apr 2014
deleted-93144
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,082 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,082
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- deleted-93144
- OP
- 266 mesaje
- din 27 Apr 2014
deleted-93144
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,082 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,082
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- deleted-93144
- OP
- 266 mesaje
- din 27 Apr 2014
deleted-93144
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
- z16xep
- **
- 259 mesaje
- din 12 Jun 2012
- Astra 2006 z17dth
- Arad
z16xep
- Mesaje scrise: 259
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2012
- Mesaj Privat
Anvelopele reesapate sunt praf , nu merita cei 150 de lei cat este o bucata pe 16, gasita pe la kaufland sau mai stiu eu ce magazin alimentar.In timp afecteaza rulmentii si se duc dracului , dar sa fim seriosi acu ai masina si nu poti face o depasire cu 110 la ora ca "bat" rotile si iti sare volanul din mana .Acu depinde si cat ai dat pe bucata + montaj .Probabil ca de aceea erau ele asa ieftine ca stia cel care le vinde ce este cu ele, (doar o parere ) si de aceea romanul in general se zgarceste exact unde nu trebuie si anume la siguranta lui si a familiei.
Sper sa iti rezolvi problema , sau macar incearca sa schimbi rotile de pe spate cu cele de pe fata sa vezi poate asa scapi de problema , doar asa partial.
Sper sa iti rezolvi problema , sau macar incearca sa schimbi rotile de pe spate cu cele de pe fata sa vezi poate asa scapi de problema , doar asa partial.
- deleted-93144
- OP
- 266 mesaje
- din 27 Apr 2014
deleted-93144
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
Rotile de iarna mi le.a dat fostu proprietar cand am luat masina. Am dat 100 de lei pe bucata (astea care le-am luat acum si le-am pus pe fata) si am zis macar sa merg asa pana la primavara dar sa nu mai am vibratii in volan dar si cu astea am, nu stiu cat de bine au fost echilibrate si cred ca de asta fac si astea(aparatu de echilibrat cand mi lea pus se bloca a trebuit sa fie scos din priza sa il porneasca iar, am zis si mai sus). Oricum aveam in plan sa iau seturi noi de cauciucuri si de vara si de iarna. Dar acum vin sarbatoriile si chiar nu imi mai permit sa le schimb. Niciodata nu m.am zgarcit am preferat sa dau mai mult dar sa stiu ca ma tine. Daca stiam din timp luam cauciucuri noi de iarna, dar am aflat abea dupa ce am schimbat rotile ca astea de iarna sunt praf...aratau bine ele aveau carne pe ele nu am avut cum sa le verific cand am luat masina...am verificat masina sa fie ok...alea de vara au fost bune si am zis ca si astea sunt..dar se pare ca nu au fost...
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
Din moment ce ai ehilibrat jantele si ti s-a zis ca sunt ok, verifica suprafata de rulare a anvelopelor. Plimba palma pe ea si ar trebui sa simti daca exista usoare denivelari. Daca vrei sa fii sigur, du-te la vulanizare si roaga un meserias; trebuie sa isi dea seama. De multe ori nu se observa la ochi si nu e musai sa existe legatura cu anul de fabricatie sau cu cat de bine arata cauciucul.
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Daca anvelopele au denivelari/deformari se poate vedea si pe bancul de echilibrat, nu trebuie teste pe masina.
Problema e la sofer . Cum sa pui anvelope second vechi de 6 ani? Si alea de la o firma neconsacrata. Daca tot puneai second, puteai sa pui dunlop sau conti. Cand pui no name, iei noi mai bine. Nu ieseai cu mult mai scump fata de 100 bucata cat ai dat pe astea.
Problema e la sofer . Cum sa pui anvelope second vechi de 6 ani? Si alea de la o firma neconsacrata. Daca tot puneai second, puteai sa pui dunlop sau conti. Cand pui no name, iei noi mai bine. Nu ieseai cu mult mai scump fata de 100 bucata cat ai dat pe astea.
- deleted-93144
- OP
- 266 mesaje
- din 27 Apr 2014
deleted-93144
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat
bogo-s
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 z 16 Xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2014
- Mesaj Privat
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
Cand sunt discurile ovalizate ar trebui sa se simta in timpul franarii. Deci, in timp ce franezi, daca tremura si simti si in pedala de frana, atunci e posibil sa fie din discuri.
@increatul - la anvelope, DOTul este un ghidaj foarte bun pt ca nu toata lumea se pricepe sa aleaga niste sh bune, dar se poate dovedi o mentalitate gresita. O roata de rezerva cu o vechime de 10 ani (nefolosita) poate fi mai buna decat un cauciuc sh cu o vechime de 2-3 ani tinut pe masina. Nu e o supozitie, ci o certitudine. Pe una din masini am avut anvelope de vara fabricate prin 1998 cu care am circulat in ultimii 2 ani (fara sa le dau jos de pe masina) si care erau mai bune decat anvelope fabricatie 2011 de pe alta masina (ca tot: aderenta, franare, etc).
In orice caz, repet, cine vrea sa isi ia anvelope sh si nu prea se pricepe, sa mearga pe DOT (data fabricatiei). Cine se pricepe nu va fi interesat de DOT, ci de starea cauciucului.
@increatul - la anvelope, DOTul este un ghidaj foarte bun pt ca nu toata lumea se pricepe sa aleaga niste sh bune, dar se poate dovedi o mentalitate gresita. O roata de rezerva cu o vechime de 10 ani (nefolosita) poate fi mai buna decat un cauciuc sh cu o vechime de 2-3 ani tinut pe masina. Nu e o supozitie, ci o certitudine. Pe una din masini am avut anvelope de vara fabricate prin 1998 cu care am circulat in ultimii 2 ani (fara sa le dau jos de pe masina) si care erau mai bune decat anvelope fabricatie 2011 de pe alta masina (ca tot: aderenta, franare, etc).
In orice caz, repet, cine vrea sa isi ia anvelope sh si nu prea se pricepe, sa mearga pe DOT (data fabricatiei). Cine se pricepe nu va fi interesat de DOT, ci de starea cauciucului.
- deleted-93144
- OP
- 266 mesaje
- din 27 Apr 2014
deleted-93144
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2014
- Mesaj Privat