Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
AM observat la corsa mea achizitionata nu demult, ca am o uzura prematura la roata fata dreapta, uzura pe interior. E grava descentrarea unghiurilor? cam cat costa o reglare la reprezentanta?

Completare (uzura se vede usor pe cauciuc in interior)
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai intii se verifica bucsaraia, amortizoare, burdufe planetara. Daca se desface pentru inlocuire neaparat ulterior se refac unghiurile. Deci ca sa nu dai bani de doua ori mai bine mergi cu ea la un ITP, dai la baiat 10 lei de o pune pe stand si iti verifica el. Dupa asta vezi ce trebuie inlocuit, cumperi ce trebuie original sau in cazul amortizoarelor si altceva, mergi la un service cu mecanici competenti (nu neaparat reprezentanta). Dupa asta trebuie sa stii valorile la unghiuri (nu trebuie sa te bazezi numai pe profesionalismul lor) si le poti face la orice stand ca multe reprezentante nici macar nu au asa stand in dotare.
Tu trebuie sa te gindesti ca unghiurile nu se modifica asa din senin asta e efectul doar, exista o cauza care trebuie gasita.
  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am fost la 2 service-uri (la reprezentanta si la un privat) cu masina pentru reglaj unghiuri. Mi s-a spus ca nu pot regla unghiul de cadere al rotilor si ca acest unghi de cadere este dat de amortizor, fuzeta si jug motor. Mi s-a propus sa le schimb pe rand, incepand de la amortizor (la roata din dreapata li s-a parut un pic amortizorul stramb), pentru ca ei pot spune sigur care din cele 3 piese ar fi de vina. Problema e mai mult la roata din dreapta, asa ca am cumparat un singur amortizor, si o sa ma duc cu masina la service sa mi-l schimbe.

As vrea sa va intreb daca se recomanda schimbarea deodata a ambelor amortizoare fata. Risc sa-mi stea masina un pic ridicata intr-o parte daca schimb doar amortizorul din dreapta?

Dupa o verificare amanuntita la reprezentanta, mi sa zis ca rotile nu prezinta nici un fel de uzura, nu au joc, nu bat, si directia e reglata, e ok.
In caz ca nu-mi pot rezolva unghiurile la masina, in cat timp imi voi uza cauciucul (la cate mii de KM trebuie sa-l schimb?) Ce altceva mi se uzeaza la roata, in afara de cauciuc, si cat de prematur?


Sunt un pic ingrijorat, pentru ca nu sunt sigur ca voi putea s-o scot la capat. Daca e de vina jugu motor, nu-l voi schimba prea curand, pentru ca am inteles ca e in jur de 12 milioane, si e cam scump pentru buzunarul meu.

Cei de la reprezentanta mi-au zis ca masina a avut un soc puternic la roata din fata dreapta, dar masina nu are urme de lovituri, jugul motor nu e stramb, sau fisurat, sau alte alea (am ridicat-o pe mai multe standuri,ne-am uitat amanuntit si nimeni nu mi-a zis ca ar fi ceva urme de lovitura puternica la masina).

La un service privat mi s-a zis ca jugul motor mi-l poate indrepta, prin soc mecanic, dar nu prea sunt de acord sa-mi aplice socuri mecanice, ca poate imi rupe sau slabeste vreo sudura, si atunci nu mai sunt deloc sigur pe masina, la drum lung.

Astept cat mai multe sfaturi de la cei care au trecut prin asa ceva.

Poate imi recomandati si niste cauciucuri de vara solide, fiabile in timp, sa mai atenuez din uzura asta prematura.

Multumesc.


Poate arunc in discutie unele teme penibile, dar sunt novice in domeniu, asa ca forumul asta ma ajut mult.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Amortizoarele se schimba perechi !
La tine e sasiul strimb, de asta roade.
Masoara unghiul de cadere fata, stinga si dreapta. Se poate indrepta sasiul cu presa hidraulica.
  • costache

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2003 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Eu m-am dus la service dupa ce am constatat uzura pe partea dinspre interior a anvelopelor fata. Dupa verificarea puntii fata si efectuarea bracajului a rezultat unghiul de cadere roata dreapta fata neconform pe care nu il pot ajusta. Mi-au sugerat ca trebuie schimbat amortizorul dreapta fata care l-au gasit putin indoit. Ce parere aveti? Este posibil sa se indoaie amortizorul fara a nici o alta bucsa sa nu pateasca nimic( cu exceptia bieletei antirul dreapta care mi-am gasit-o defecta si care spun ei nu influenteaza bracajul).
  • costache

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2003 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Am mai gasit urmatoarea sugestie. In cazul suspensiei tip McPherson strut, unghiul de cadere al rotii este dat de prinderea fuzetei pe teaca amortizorului, prin intermediul unor gauri ovale ce permit reglajul. Produsele Magic Camber sunt prevazute cu un excentric ce permite un reglaj fin si exact al unghiului de cadere.
  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am rezolvat cu unghiurile, schimband ambele amortizoare pe fata.
Mi-am ps amortizoare Sachs.

Unghiul de cadere este acum in toleranta, nu e perfect, dar e in toleranta.
Am schimbat cauciucul, si decoamdata nu exista uzura.
  • pstefan

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut , am o problema.

Am fost la service mi-au facut geometrie roti , le-am atras atentia ca volanul este orientat putin spre stanga, l-au indreptat au facut geometria.
Cand am ajuns pe drum drept am observat ca volanul avea aceeasi orientare. Am revenit la ei si mi-au zis ca geometria este perfecta si ei nu
isi dau seama de la ce este problema.

Sugestii? Smile
  • costache

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2003 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema schimband amortizorul dreapta fata.Dupa test rezultatul a fost OK.
  • crisppy5000

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 z13
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
la chestia cu volanul am patito' si eu la alta masina (ford) si cei d la reprezentanta pur si simplu nu stiu cum sa il indrepte, oprtiunea lor era sa regleze geometria rotilor dupa volan. desi ar fi mai usor indreptarea volanului prin scoaterea lui. si d 2 ani am ramas si eu cu volanul stramb....
  • tm07rai
  • *
  • 9 mesaje
  • din 12 Dec 2007
  • Corsa 2001 y17dt an 2001 170000 km facuti
  • Timis
  • tm07rai

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 y17dt an 2001 170000 km facuti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat


Prima oara..va salut corsarilor!
A doua oara...am o problema si sper sa ma puteti ajuta..
Mi am dus masina la un service vis -a - vis de Ciclop(Timisoara) doar pentru ai face o verificare sa vad daca masina merge bine!DE AICI incepe calvarul -> am dus-o, am pus-o pe groapa, a pus aparatul cu senzorii si sforile pe masina a dat drumu la "Mirage" si mia zis ca masina trage dreapta...am ramas cu gura cascata..l-am contrazis pe om si i-am zis ca am venit sa-i fac doar o verificare...ma rog sa bagat sub ea si mia stricat-o adica ori trage dreapta si volanu e drept..ori volanu nu e drept dar masina nu mai trage in parti si tot asa...mi am bagat picioru' in service ul lor si am cunoscut un mecanic de treaba la un atelier din zona in care stau eu si deja am mers la el de 2 ori si tot pe langa ne invartim cu alinierea volanului si sa nu mai traga stanga si dreapta....si acuma maine pe 14.12.2007 ma duc iara la el sa o indreptam(sper)...masina nu avea nimic dar iam facut un test de verificare sa dorm linistit asa ca tot corsarul care are grija de buburuza lui si uite unde am ajuns!Da ti mi un sfat ,un loc mai bun unde sunt meseriasi in Timisoara sau service serios,undeva sa o vad si pe asta rezolvata!Va multumesc anticipat Exclamation
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Se pare ca se verifica inca o data aforismul: "nu incerca sa repari ceva ce merge pentru ca il vei strica".
Este greu cu recomandarea unui service bun pentru ca nici unul nu este perfect. Ca exemplu, eu si un bun amic avem opeluri si am fost cu ele la mai multe service-uri din Deva. Intr-un final nu ne facem masinile la acelasi service intrucat ce este bun pentru unul nu este bun pentru celalalt.
  • tm07rai
  • *
  • 9 mesaje
  • din 12 Dec 2007
  • Corsa 2001 y17dt an 2001 170000 km facuti
  • Timis
  • tm07rai

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 y17dt an 2001 170000 km facuti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Da stiu ce spui..si pe o parte ai dreptate..dar pe alta nu ai ..si iti spun si de ce...masina e luata de la niste amici din Germania si are 170 000 de km... la asa multi kilometrii te ar impinge si pe tine curiozitatea sa vezi calca bine pe sosea masina sau nu ?oricum o sa regret ziua aia cand am mers cu ea in service ptr geometrie ..ca in Romania,mecanicii sunt mi se rupisti...si mai imi si spun cu nonsalanta .."da ce trebuie chiar sati fie drept volanu?" ia auzi ..."pai daca o aduc buna,doar la verificat tu ce crezi"..asta i-am raspuns ..aproximativ... Wink !am mai avut cineva probleme de genu'?merci mult
  • iuliusdobre

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 1997 X 20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
intr-un timp, masina mea tragea dreapta. am facut presiunea la roti si nu a mai tras. dupa un timp a inceput sa traga iar.... aveam roata pe dreapta spata moale. am umflat-o si nu mai tragea. am zis sa ma duc totusi si la un service sa-mi masoare unghiurile. acolo mi-au gasit aia roata stanga fata iesita din parametrii. m-am uitat si la cauciucul respectiv si, intra'devar, era tocit pe interior, am schimbat cauciucurile pe fata si nu a mai tras deloc, dar totusi am dus-o sa-mi ovalizeze gaurile la amortizor. mi-a reglat-o bine si de atunci nu mai am nicio problema.
ceea ce vreau sa spun este ca poate tu nu simti ca trage dar masina poate fi iesita din parametrii.
  • pstefan

  • Mesaje scrise: 366
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2007

  • Mesaj Privat
La mine geometria e perfecta dar volanul tot stramb e , asa ca ma gandesc la schimbarea casetei de directie
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
pstefan a scris:La mine geometria e perfecta dar volanul tot stramb e , asa ca ma gandesc la schimbarea casetei de directie


Mai bine te gandesti sa indrepti doar volanul. E montat stramb pe coloana de directie.
  • adriancean

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
In Deva recomand service Lazar&Co la iesire din Deva prin Viile Noi! Eu pana akum sunt multumit de ei.
  • tm07rai
  • *
  • 9 mesaje
  • din 12 Dec 2007
  • Corsa 2001 y17dt an 2001 170000 km facuti
  • Timis
  • tm07rai

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 y17dt an 2001 170000 km facuti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
merci mult baieti!mi ati fost de ajutor cu sfaturile date.Va multumesc,am fost la mecanic azi si s-a rezolvat erau amandoua iesite din cote deoarece ultima oara tot el ,mecanicul,mi-a umblat fara aparat la bieletele de directie si azi cand am mers leam gasit pe amandoua bagate in interior cu 3 mm si a tras de fiecare cate 1.5 mm si s-a rezolvat!masina calca bine si nici stanga si nici dreapta nu mai trage ...iar volanul parca e mai drept ca atunci cand am aduso din Germania..acuma stiti cum e ...voi vedea pe anvelopa daca chiar asa e cum zic peste 3-6 luni cand o sa apuce sa se mai uzeze Wink ..inca o data merci de ajutor
  • nydu2007

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: GIURGIU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salutare. Spuneti-mi si mie daca geometria are legatura cu problema mea.
Instabilitatea masinii pe sosea, balans cam mare ....toate astea pe drum prost....
nu bate nimic, amortizoare noi....
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
@nydu2007 Mai repede ceva joc in bucsele de la bara stabilizatoare (sau de torsiune)..ceva de genul, sau poate bieletele-semibieletele de la bara torsiune
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR