- georgerusu
- **
- 196 mesaje
- din 08 Aug 2011
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
georgerusu
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2011
- Mesaj Privat
- OpelDriver
- **
- 63 mesaje
- din 01 Mai 2014
- Astra 2003 C20LET
- Anglia
OpelDriver
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2003 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2014
- Mesaj Privat
Un an de zile de neintrat pe club ma facut sa uit contrele care apar peste tot, jignirile din partea unor useri catre altii.E ironic cum altii intra sa dea sfaturi dupa care se iau la cearta cu altii pe aici.Eu i-am dat un sfat, ma doare fix in cot cate bucse o sa schimbe el, daca o sa schimbe si daca le ia noi sau din dezmembrari.Eu le-am schimbat pe toate, daca e asa de zgarcit cum esti tu prietene, poate sa schimbe doar surubul care tine bucsa si sa zica, gata e ok.La mine cele care tin bratul erau terminate, celealte erau mai ok dar cine stie, poate mai tineau cateva luni, poate mai tineau inca 19 ani cat are masina... pe fata inca aveam un pivot original, nituit, care inca era ok fata de celalalt care era after market si era stricat.L-am schimbat si pe ala.Oarecum ai dreptate cu investitiile mari facute pe o masina veche, de ce sa iei cauciucuri noi si sa ai o oarecare siguranta cand poti sa cumperi second si cand franezi sa te intrebi de ce se plimba masina pe ambele sensuri de mers sau sa te trezesti ca iti explodeaza unul pe autostrada la viteza " am o cunostinta ".Decat sa stati sa aruncati cu cacat unu in altul, mai bine postati aici fiecare idea lui si omul isi trage singur concluziile dupa buzunarul si gandirea lui.
- georgerusu
- **
- 196 mesaje
- din 08 Aug 2011
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
georgerusu
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2011
- Mesaj Privat
Parca nu imi vine sa cred unde a dus discutia asta, niciodata nu mi s-a mai intamplat asa ceva pe clubopel. Daca citesti de la capat discutia vei vedea ca prima replica acida a fost din partea lui tannu, aia cu "mentalitatea". E normal ca la o problema sa existe mai multe rezolvari in moduri diferite si totodata diferit apreciate sau preferate de colegi. Nu este nicio problema si poate fi chiar constructiv lucrul asta. Insa cand cineva imi raspunde in asemenea mod nu pot decat sa ii raspund inapoi, mai ales cand abereaza si interpreteaza intr-un mod eronat ce am zis.
Tie ti se pare ca cineva care nu schimba toate bucsele deodata este zgarcit? Poate nu toti au banii tai si isi permit aproximativ 5-600 ron pentru bucse si inca 2-300 ron pentru manopera ca sa le schimbe pe toate si sa puna ceva calitativ. In concluzie de ce sa schimbi 14 sau 16 bucse cand tie iti fac zgomot 2 sau 4?
Treaba cu anvelopele de unde ai scos-o si de ce insinuezi ca as fi de aceasta parere?
Oricum pentru acest subiect acesta va fi ultimul meu post deoarece consider ca i-am dat un sfat colegului care l-a cerut si mai mult decat atat i-am dat si argumente concrete, la obiect.
Repet, NU eu am fost cel care am inceput replicile astea acide si asta se poate urmari in discutie.
Numai bine
Tie ti se pare ca cineva care nu schimba toate bucsele deodata este zgarcit? Poate nu toti au banii tai si isi permit aproximativ 5-600 ron pentru bucse si inca 2-300 ron pentru manopera ca sa le schimbe pe toate si sa puna ceva calitativ. In concluzie de ce sa schimbi 14 sau 16 bucse cand tie iti fac zgomot 2 sau 4?
Treaba cu anvelopele de unde ai scos-o si de ce insinuezi ca as fi de aceasta parere?
Oricum pentru acest subiect acesta va fi ultimul meu post deoarece consider ca i-am dat un sfat colegului care l-a cerut si mai mult decat atat i-am dat si argumente concrete, la obiect.
Repet, NU eu am fost cel care am inceput replicile astea acide si asta se poate urmari in discutie.
Numai bine
- OpelDriver
- **
- 63 mesaje
- din 01 Mai 2014
- Astra 2003 C20LET
- Anglia
OpelDriver
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Anglia
- Masina: Astra 2003 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2014
- Mesaj Privat
Daca unu e prost, nu zic ca este celalalt coleg cu care te certi sau tu, daca vezi ca cineva nu e pe lungimea ta de unda de ce ii dai atentie " valabil pt toata lumea " .Daca ai ceva in cap iti vezi de drumul tau.
2 la mana, nu eram avut cand am schimbat toate bucsile.Am muncit de ma luat dracu ca sa fac banii de schimbat buscaraia fata spate plus ce mai este pe fata.
Idea cu cauciucurile si restul, mereu incepem un lucru si nu il terminam, mereu suntem zgarciti, de ce sa fac schimbul de ulei la 8000 km cand pot sa il fac la 10 sau 12 mii ca na... e 80 de ron un schimb de ulei gm+filtru.Mereu incercam sa pacalim cate ceva sa tina mai mult, sa fie mai ieftin.
Masina mea are aproape 19 ani, recent a facut un drum de 3000 de km si singurele opriri au fost pt somn.Fac itp oriunde fara nici cea mai mica problema pt ca tin la masina si ii dau cand trebuie nu cand cade/cere.Tatal meu are o astra f de 10 ani, investitii minore in masina si momentan nu poate sa faca itp nici cu spaga.
2 la mana, nu eram avut cand am schimbat toate bucsile.Am muncit de ma luat dracu ca sa fac banii de schimbat buscaraia fata spate plus ce mai este pe fata.
Idea cu cauciucurile si restul, mereu incepem un lucru si nu il terminam, mereu suntem zgarciti, de ce sa fac schimbul de ulei la 8000 km cand pot sa il fac la 10 sau 12 mii ca na... e 80 de ron un schimb de ulei gm+filtru.Mereu incercam sa pacalim cate ceva sa tina mai mult, sa fie mai ieftin.
Masina mea are aproape 19 ani, recent a facut un drum de 3000 de km si singurele opriri au fost pt somn.Fac itp oriunde fara nici cea mai mica problema pt ca tin la masina si ii dau cand trebuie nu cand cade/cere.Tatal meu are o astra f de 10 ani, investitii minore in masina si momentan nu poate sa faca itp nici cu spaga.
- miceutza_84
- *
- 7 mesaje
- din 23 Jan 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Vrancea
miceutza_84
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2013
- Mesaj Privat
- vlad2005
- **
- 267 mesaje
- din 29 Dec 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Vaslui
vlad2005
- Mesaje scrise: 267
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2008
- Mesaj Privat
Aud des ca se face unghiul la puntea spate la vectra B. Eu din ce vad la aceasta punte, singura eventuala posibilitate este sa reglezi convergenta regland suruburile care prind in caroserie bucsa care vine acolo (20). Caderea nu vad sa se poata regla in nici un fel. Cand rotile stau oblic in plan vertical (cadere pozitiva) cu siguranta sunt duse bucsile oscilante (21, cate 2 pe fiecare roata) si acestea trebuie schimbate. Cel mai rar se duc bucsile care sustin bratele pe caroserie (6, 7)
In alta ordine de idei, cred ca schimbarea bucsilor de diferite tipuri trebuie facute atunci cand acestea sunt uzate si in perechi. Spre exemplu daca sunt duse bucsile oscilante de pe o roata e bine sa le schimbi si pe cele de la cealalta roata deoarece aici functioneaza corect afirmatia "se vor duce si celelalte". Dar daca bucsile de la bara stabilizatoare sunt in regula nu are rost sa le schimbi atunci cand schimbi bucsile oscilante.
Pe de alta parte, daca vrei o schimbare semnificativa a comportamentului unei masini (mai ales la vechimea lor este de peste 12-15 ani) si daca la puntea respectiva nu s-a umblat aproape deloc, atunci ar fi o chestie buna sa schimbi tot. Nu poti sa ceri de la o masina de 1000 de euro si cu reparatii de 100 de euro sa mearga ca una de 10.000. Cu putina ingrijire si pricepere iti faci treaba cu o masina veche dar pretentiile trebuie sa fie pe masura.
A treia chestiune, nu sunt de acord cu ideea de folosire a unor consumabile ieftine. Spre exemplu la filtrul de motorina e usor de ajuns, se schimba usor, dar daca pui ceva ieftin si ajunge mizerie in injectoare sau pompa atunci distractia va fi cu mult mai scumpa decat diferenta de 10 lei dintre un filtru de calitate si unul inferior. O placuta de frana de proasta calitate iti va afecta cu siguranta distanta de franare si nu cred ca vrea nimeni asta.
Deci sfatul meu este sa folositi consumabile de calitate: filtru de ulei, filtru de motorina, filtru de aer, placute de frana, ulei de motor, antigel si schimbate la timp. Singurul loc unde puteti sa va luati consumabile de calitate mai slaba sunt lucruri care nu afecteaza in mod decisiv functionarea masinii: stergatoare, becuri, odorizante .
In alta ordine de idei, cred ca schimbarea bucsilor de diferite tipuri trebuie facute atunci cand acestea sunt uzate si in perechi. Spre exemplu daca sunt duse bucsile oscilante de pe o roata e bine sa le schimbi si pe cele de la cealalta roata deoarece aici functioneaza corect afirmatia "se vor duce si celelalte". Dar daca bucsile de la bara stabilizatoare sunt in regula nu are rost sa le schimbi atunci cand schimbi bucsile oscilante.
Pe de alta parte, daca vrei o schimbare semnificativa a comportamentului unei masini (mai ales la vechimea lor este de peste 12-15 ani) si daca la puntea respectiva nu s-a umblat aproape deloc, atunci ar fi o chestie buna sa schimbi tot. Nu poti sa ceri de la o masina de 1000 de euro si cu reparatii de 100 de euro sa mearga ca una de 10.000. Cu putina ingrijire si pricepere iti faci treaba cu o masina veche dar pretentiile trebuie sa fie pe masura.
A treia chestiune, nu sunt de acord cu ideea de folosire a unor consumabile ieftine. Spre exemplu la filtrul de motorina e usor de ajuns, se schimba usor, dar daca pui ceva ieftin si ajunge mizerie in injectoare sau pompa atunci distractia va fi cu mult mai scumpa decat diferenta de 10 lei dintre un filtru de calitate si unul inferior. O placuta de frana de proasta calitate iti va afecta cu siguranta distanta de franare si nu cred ca vrea nimeni asta.
Deci sfatul meu este sa folositi consumabile de calitate: filtru de ulei, filtru de motorina, filtru de aer, placute de frana, ulei de motor, antigel si schimbate la timp. Singurul loc unde puteti sa va luati consumabile de calitate mai slaba sunt lucruri care nu afecteaza in mod decisiv functionarea masinii: stergatoare, becuri, odorizante .