- faraonul30
- OP
- 3 mesaje
- din 07 Dec 2014
- Vectra 2008
- Bacau
faraonul30
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2014
- Mesaj Privat
sal si bine vam gasit......am o vetcra c din 2008,18..benzina.....50000 km......motorul functioneaza impecabil,DAR
:cand merg deodata indicatorul de la km si turomertu se duc in jos(pt 5 sec dupa aceea isi revin),apa si benzina raman normal.dupa aceea ,dupa ce opresc nu mai porneste,tre sa pun contactul si sal iau cam de 15/20 ori(nu pot da la automat pt ca are o simtoma ca si cum ar fi fara baterie)dar dupa aceea porneste .O pot opri dupa aceea de vreo 15/20 ori dupa aceea aceeasi sipmtome..... .......indicatoarele in jos,dupa aceea pornitul si tot asa .....ajutoooor si va multumesc...am bagato pe tester si nu a gasit nimik,nu are nimik in bord aprins ......
:cand merg deodata indicatorul de la km si turomertu se duc in jos(pt 5 sec dupa aceea isi revin),apa si benzina raman normal.dupa aceea ,dupa ce opresc nu mai porneste,tre sa pun contactul si sal iau cam de 15/20 ori(nu pot da la automat pt ca are o simtoma ca si cum ar fi fara baterie)dar dupa aceea porneste .O pot opri dupa aceea de vreo 15/20 ori dupa aceea aceeasi sipmtome..... .......indicatoarele in jos,dupa aceea pornitul si tot asa .....ajutoooor si va multumesc...am bagato pe tester si nu a gasit nimik,nu are nimik in bord aprins ......
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
eu as lua la purecat :
-fisele si contactele la baterie
-legatura masa motor, alternator..
-conductorul si mufa la senzorul arbore cotit si la senzorul viteza deplasare (din butucul rotii fata stanga)
-contactele la electromotor (e mai greu.. trebuie canal).. eventual dat jos electromotorul si verificat si carbunii
bendixu cupleaza? Se aude click cand dai la automat?
-fisele si contactele la baterie
-legatura masa motor, alternator..
-conductorul si mufa la senzorul arbore cotit si la senzorul viteza deplasare (din butucul rotii fata stanga)
-contactele la electromotor (e mai greu.. trebuie canal).. eventual dat jos electromotorul si verificat si carbunii
bendixu cupleaza? Se aude click cand dai la automat?
- faraonul30
- OP
- 3 mesaje
- din 07 Dec 2014
- Vectra 2008
- Bacau
faraonul30
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2014
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- faraonul30
- OP
- 3 mesaje
- din 07 Dec 2014
- Vectra 2008
- Bacau
faraonul30
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2014
- Mesaj Privat
corsamare
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Ma "lipesc" si eu de acest subiect:
Corsa D din 2008, azi "nu a mai pornit"; initial s-a suspectat lipsa benzinei (benzina putina, s-a urcat pe o strada in panta, apoi motorul a fost oprit (minunatul mobil...), dupa care...).
Am venit (masina condusa de sotie) si i-am pus aproape 20 de litri de benzina. La incercarea de a porni, bordul falfaia (se stingeau becurile); am presupus ca bateria s-a descarcat la incercarea de a porni fara benzina, asa ca am impins-o (era si un pic de vale), a pornit, si s-a deplasat la serviciu. Acolo, nu a mai pornit...
Mai tarziu, am venit cu o alta masina; si asa, si cu puntare (cu cabluri si clesti corespunzatori, cu care am pornit alte masini), nimic. Bordul ramane aprins, insa demarorul nu invarte. Am inlocuit bateria cu alta noua, acelasi comportament.
A, si e aprins permanent un martor galben, cu o silueta de masina peste care e o cheie fixa...Cu asta palpaind a plecat si de la locul pornirii prin impingere...
Si sa nu uit, mai palpaie din semnalizari, de cate 3 ori (ca un cod de eroare?), dar nu chiar la fiecare incercare de pornire (parca).
Sa fie periile (carbunii) demarorului? Masina are vreo 73 k km, cei mai multi in oras, adica destul de multe porniri...
PS Cat se poate , mai pe intuneric, am verificat colierele si cablurile, totul arata bine, fara urme de coroziune, oxidare sau incingere sau arsura a izolatiei (incalzire produsa de contact prost). oricum, am experienta in asemenea defecte si nu e cazul.
Multumiri pentru sugestii.
Corsa D din 2008, azi "nu a mai pornit"; initial s-a suspectat lipsa benzinei (benzina putina, s-a urcat pe o strada in panta, apoi motorul a fost oprit (minunatul mobil...), dupa care...).
Am venit (masina condusa de sotie) si i-am pus aproape 20 de litri de benzina. La incercarea de a porni, bordul falfaia (se stingeau becurile); am presupus ca bateria s-a descarcat la incercarea de a porni fara benzina, asa ca am impins-o (era si un pic de vale), a pornit, si s-a deplasat la serviciu. Acolo, nu a mai pornit...
Mai tarziu, am venit cu o alta masina; si asa, si cu puntare (cu cabluri si clesti corespunzatori, cu care am pornit alte masini), nimic. Bordul ramane aprins, insa demarorul nu invarte. Am inlocuit bateria cu alta noua, acelasi comportament.
A, si e aprins permanent un martor galben, cu o silueta de masina peste care e o cheie fixa...Cu asta palpaind a plecat si de la locul pornirii prin impingere...
Si sa nu uit, mai palpaie din semnalizari, de cate 3 ori (ca un cod de eroare?), dar nu chiar la fiecare incercare de pornire (parca).
Sa fie periile (carbunii) demarorului? Masina are vreo 73 k km, cei mai multi in oras, adica destul de multe porniri...
PS Cat se poate , mai pe intuneric, am verificat colierele si cablurile, totul arata bine, fara urme de coroziune, oxidare sau incingere sau arsura a izolatiei (incalzire produsa de contact prost). oricum, am experienta in asemenea defecte si nu e cazul.
Multumiri pentru sugestii.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
A, si e aprins permanent un martor galben, cu o silueta de masina peste care e o cheie fixa...Cu asta palpaind a plecat si de la locul pornirii prin impingere... "" -Daca citea-i in manualul masinii ce inseamna aprinderea si mai cu seama fleshurile unui martor,era bine,dar de regula,unii citesc dupa ce strica ceva...Flechurile martorului respectiv,anunta o stare defectuoasa periculoasa pentru catalizator.E nevoie de rezolvare rapida...
corsamare
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
S- a rezolvat; Am ajuns la service, cu masina remorcata, dupa ce a facut figuri la recunoscut telecomanda din cheie si refuzul de a porni prin impingere (nu recunostea cipul pentru NFID din cheie)
Initial, s-a solicitat de la service a doua cheie, insa, probabil a venit de undeva sugestia de a "reseta" calculatorul. Acum functioneaza, insa "mesajul" a fost ca daca "mai face asa", ve trebui sa cumpar alt "calculator", adica in jur de 2500 leuti...
Asa cum circula mitul ca nu cumva sa pornim motoarele cu distributia prin curea, prin impingere, ca "sare" cureaua (de ce ar sari la impingere, daca nu sare la 6000 rpm?), mai exista si mitul ca daca se aprinde martorul ala, gata, crapa catalizatorul.... Catalizatorul se poate defecta, insa cel mai distructiv e utilizarea unei benzine aditivate cu tetraetil de plumb, urmatoarea fiind (insa departe in jos pe scara pericolului), inbacsirea cu funungine (de la excesul de combustibil, nears, aparut in cazul defectarii injectiei ), insa asta nu in jumatate de secunda, ci dupa un timp relativ lung
Bafta!
Initial, s-a solicitat de la service a doua cheie, insa, probabil a venit de undeva sugestia de a "reseta" calculatorul. Acum functioneaza, insa "mesajul" a fost ca daca "mai face asa", ve trebui sa cumpar alt "calculator", adica in jur de 2500 leuti...
Asa cum circula mitul ca nu cumva sa pornim motoarele cu distributia prin curea, prin impingere, ca "sare" cureaua (de ce ar sari la impingere, daca nu sare la 6000 rpm?), mai exista si mitul ca daca se aprinde martorul ala, gata, crapa catalizatorul.... Catalizatorul se poate defecta, insa cel mai distructiv e utilizarea unei benzine aditivate cu tetraetil de plumb, urmatoarea fiind (insa departe in jos pe scara pericolului), inbacsirea cu funungine (de la excesul de combustibil, nears, aparut in cazul defectarii injectiei ), insa asta nu in jumatate de secunda, ci dupa un timp relativ lung
Bafta!
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Sta-i bine la capitolul "mituri",dar in speta in care un injector se blocheaza pe deschis(calculatorul nu-l poate controla),obligat martorul din bord emite fleshuri,probabil dumneata,conform mitului,o sa zici - Las-o mai,ca merge-asa...! Nimeni nu ar fi bucuros de efectele,din catalizator,in cazul unei tratari cu indiferenta,a problemei.