liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- alexandru.iulian
- **
- 75 mesaje
- din 29 Jun 2014
- Corsa 2004 Z14XEP
- Bucuresti
alexandru.iulian
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2014
- Mesaj Privat
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
smash046 a scris:
asa arata scaun uzat, a se vedea linia subtire
pe corpul termostatului, care este inegala pe toata circumferinta scaunului!
Aceasta linie nu ar trebui sa existe deloc, ea
se formeaza in urma inchiderilor repetate a
termostatului, astfel rezulta uzura!Practic unde
calca termostatul se mananca materialul!
dancuciureanu a scris:Se uzeaza si corpul termostatului mai precis scaunul, cumparati complet daca vreti treaba buna.
asa arata scaun uzat, a se vedea linia subtire
pe corpul termostatului, care este inegala pe toata circumferinta scaunului!
Aceasta linie nu ar trebui sa existe deloc, ea
se formeaza in urma inchiderilor repetate a
termostatului, astfel rezulta uzura!Practic unde
calca termostatul se mananca materialul!
Aia e poza termostatului de la z13dt? ca nu prea seamana..
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu sunt ironii, ca moderator am citit destule ispravi, omul bine intentionat dar daca nu stie sau nu are cu ce.
Mai e si latura economica, trebuie un cleste de coliere http://www.lincos.eu/ro/cle...-de-apa-mg50343-2 panarama dar pentru amatori este suficient, mai adauga macar o trusa de chei banala ca profi e cam scump, silicon victor reinz antrazit din care tu folosesti 0,5ml din 25ml care se vor usca, mecanicul pune din partea casei.
Recunosc ca mecanicii din HD sunt sub orice critica dar un banal termostat poate or fi in stare sa schimbe.
Normal ca rotesti si tragi de furtun, daca e teapan il ajuti cu o surubelnita plata fina.
Mai e si latura economica, trebuie un cleste de coliere http://www.lincos.eu/ro/cle...-de-apa-mg50343-2 panarama dar pentru amatori este suficient, mai adauga macar o trusa de chei banala ca profi e cam scump, silicon victor reinz antrazit din care tu folosesti 0,5ml din 25ml care se vor usca, mecanicul pune din partea casei.
Recunosc ca mecanicii din HD sunt sub orice critica dar un banal termostat poate or fi in stare sa schimbe.
Normal ca rotesti si tragi de furtun, daca e teapan il ajuti cu o surubelnita plata fina.
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
emilvef, TU nu ai inteles. E drept ca nici Dan nu e intotdeauna foarte explicit, asa ca voi incerca sa iti traduc:
- tinand cont de si evaluand intrebarile pe care le pui, e clar ca mecanica nu e una dintre ariile tal de interes. Cel putin nu de mult vreme. Ceea ce inseamna ca cunostinte... pauza, experienta... ioc. Pe cale de consecinta, daca te apuci tu sa schimbi termostatul, i toate sansele sa strici ceva pe acolo. Si te vedem minten prin alte topice pangandu-te ca opelul e masina proasta.
Asa ca Dan ti-a recomandat sa mergi la un mecanic. Ti-a facut si un calcul, cu sculele si materialele ce ar trebui sa le iei, o sa iesi minten la pretul mecanicului.
Eu il stiu pe Dan de prea multa vreme, ii cunosc mult prea bine competentele, si sincer la ora asta nu am chef sa fac analiza mesajelor tale, asa ca voi sustine opinia lui Dan: Du-te omule la un mecanic, nu-ti baga manusitele pe acolo. Daca vrei sa inveti emcanica, incepe cu ceva simplu, gen schimbi rotile (intre ele, or something). Nu incepe direct cu motorul, ca o sa il strici, si o sa iti para rau!
- tinand cont de si evaluand intrebarile pe care le pui, e clar ca mecanica nu e una dintre ariile tal de interes. Cel putin nu de mult vreme. Ceea ce inseamna ca cunostinte... pauza, experienta... ioc. Pe cale de consecinta, daca te apuci tu sa schimbi termostatul, i toate sansele sa strici ceva pe acolo. Si te vedem minten prin alte topice pangandu-te ca opelul e masina proasta.
Asa ca Dan ti-a recomandat sa mergi la un mecanic. Ti-a facut si un calcul, cu sculele si materialele ce ar trebui sa le iei, o sa iesi minten la pretul mecanicului.
Eu il stiu pe Dan de prea multa vreme, ii cunosc mult prea bine competentele, si sincer la ora asta nu am chef sa fac analiza mesajelor tale, asa ca voi sustine opinia lui Dan: Du-te omule la un mecanic, nu-ti baga manusitele pe acolo. Daca vrei sa inveti emcanica, incepe cu ceva simplu, gen schimbi rotile (intre ele, or something). Nu incepe direct cu motorul, ca o sa il strici, si o sa iti para rau!
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
Am dat eu termostatul jos la z13dt.
am incercat sal desfac si nu am putut.are acea siguranta de fier care tine partea de plastic pe fier .. nu am putut si gata.am mai facut eu ceva inventica si mecanica .singura solutie e un termostat nou. Mie nu imi inchide complet si in plus am incercat o curatare , fiert in apa cu otet ... pare ca incalzeste ceva mai repede in regim de oras.la drum lung se raceste.
Si undeva la repus inapoi am gresit ceva si la peste 3500 ture imi improasca antigel in zona termostatului.
am incercat sal desfac si nu am putut.are acea siguranta de fier care tine partea de plastic pe fier .. nu am putut si gata.am mai facut eu ceva inventica si mecanica .singura solutie e un termostat nou. Mie nu imi inchide complet si in plus am incercat o curatare , fiert in apa cu otet ... pare ca incalzeste ceva mai repede in regim de oras.la drum lung se raceste.
Si undeva la repus inapoi am gresit ceva si la peste 3500 ture imi improasca antigel in zona termostatului.
- cristi.iri
- *
- 24 mesaje
- din 07 Mar 2014
- Corsa 2000 X12XE
- Mehedinti
cristi.iri
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2000 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2014
- Mesaj Privat
Sunt mai nou in ale mecanici si cer parerea mai multor persoane. Sunt posesorul unei corsa c 2001 cod.x12ze ... nu baga caldura in habitaclu . Ieri am schimbat termostatul crezand ca e blocat pe deschis... dupa ce lam schimbat am pornit masina. Tinuta la relantii 20 30 min. Turul la calorifer e cald bine returul umpic mai rece....AJunge apa la 85 ...90. CAldura deloc. Dau treapta doi la caldura dupa ce a ajuns la 90 baga caldura ptu 2 3 min. Dupa se raceste usor calai. Sa fie caloriferul infundat? Daca da! CUm ajung la el ?! multumesc
- ifrimg
- **
- 128 mesaje
- din 13 Jun 2011
- Corsa 2003 z12xe
- Bacau
ifrimg
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2011
- Mesaj Privat
Se poate verifica in posturile mele anterioare e situat in centru bordului dai "obloanele"din laterale un surub pe partea cu pedale si unul partea pasager dupa ce dai ceke 2 plasticuri vei vedea conduct de caldra care intra gen caseta ai grija ce fel desfaci si il tragi in lateral.Eu l-am curatat cu detratant si otet ai grija la acele garnituri de cauciuc si sa nu deformezi gurile radiatorului.Spot la trb.Detaliat gasesti in posturile anterioare.
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
Am dat jos termostatul la mine ,mi-a fost frica sa-l desfac ca sa nu nu-i stric garnitura am incercat o calibrare intarind arcul ce tine blocat pe inchis printr un inel sub el dar nu a crescut temperatura de deschidere... Oricum se poate da jos din carcasa dar nu am vazut niciunde cel putin dupa cod motor termostst sa potriveasca are la capat 2 urechi u care-l fixeaza pe carcasa in partea cu arc Aveti idee cum pot sa-l calibrez sa creasca temp deschidere cu vre-o 10 gr?
- dda
- **
- 330 mesaje
- din 03 Jun 2011
- Combo 2007 1.3CDTI
- Ialomita
dda
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Ialomita
- Masina: Combo 2007 1.3CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2011
- Mesaj Privat
salutare colegi.am nevoie de ajutorul vostru.termostatul in montaj pe motor,sub furtunul gros ca dimensiune mai are unul subtire de vreo 10cm ce se conecteaza la o conducta metalica.e necesar cumparat original sau pot folosi un furtun rezistent la caldura si presiune care se gaseste pe la magazinele auto?
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- dda
- **
- 330 mesaje
- din 03 Jun 2011
- Combo 2007 1.3CDTI
- Ialomita
dda
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Ialomita
- Masina: Combo 2007 1.3CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2011
- Mesaj Privat
nu e mai usor sa dau corpul termostatului jos decat conducta ce vine de la corpul filtrului?e nedesfacut de cand e masina.nu stiu daca o sa reusesc sa desfac suruburile.asa,corpul termostatului l-am schimbat anul trecut.sa ajung la suruburile de pe corpul filtrului de ulei mai trebuie sa demontez galeria?
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat