Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Nu mai am masina, dar din cate imi aduc aminte este in partea stanga (cum te uiti la motor din fata masinii), are o mufa cu albastru.
Ala e senzorul ce da impulsuri la ECU, cum a mai zis cineva mai sus, nu cel ce-ti arata tie temperatura in bord.
Skip ads

  • nightmare9127

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2014

  • Mesaj Privat
ok multumesc mult. voi verifica si sa vad ce se intampla dupa Smile
  • portocalavs

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1994 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2014

  • Mesaj Privat
am o problema cu pornirea ziua porneste usor peste noapte porneste greu la a 4 cheie
ce ar putea fi?
  • john-nero

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1991 16 sv
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2014

  • Mesaj Privat
vara tot la fel porneste noaptea
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,675
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Probabil bujii arse sau chiar pompa pe duca.
  • valysuciu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2014

  • Mesaj Privat
buna!va scriu in speranta ca poate cineva a avut aceasi problema.am o vectra a 93.1.6 c16nz.am masina de 10 ani ..am facut peste 200.000 de km fara probleme insa de acum o luna de zile mi s-a oprit in mers si s-a aprins check engine..nu am am mai reusit sa o pornesc.am schimbat fise capac delcou ,pompa benzina ,am curatat injectorul..amdupa care turatia scade la300- 400 se aprinde check engine si moare reusit sa o pornesc ..am facut 100 de km .. fara probleme dupa care aceeasi poveste nu mai porneste(iar daca porneste se tureaza pana la 1500 .am observat ca ba ii vine benzina ba nu ii vine ..chiar si atunci cand vine (aud pompa lucrand)mi se pare ca injectorul nu primeste semnal sa o injecteze decat atunci cand ii convine(daca ii torn benzina pornrste pana termina benzina) lui..m-am uitat la postarile anterioare..si am vzt vorbindu-se despre releul pompei de benzina ,senzorul de temperatura care comunica cu ecu..v-as fi recunoscator pt orice sugestie!
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut ! Vectra A C20NE,probleme cu motorul.Totul s-a intamplat din senin,dupa zile in care a mers perfect deodata fiind in treapta a doua a inceput sa tremure si apoi s-a oprit.Am incercat sa o repornesc,insa in zadar.Invartea,parca pornea pt 2-3 secunde,apoi nimic.I-am dat 5-6 chei.Nimic aprins in bord,CHECK sau altceva,deci testul agrafa nu ma ajuta deloc.M-am uitat un pic pe acolo si mi s-a parut ca nu este strans bine colierul care intra in supapa uninsens (cred ca asa se cheama...) de pe furtunul de tur.Si parca tasnise si un pic de benzina pe acolo...Cu gandul ca a prins aer fals,l-am desfacut de tot,am suflat un pic si in supapa si am strans la loc totul ft bine.A pornit la sfert...insa minunea nu a tinut decat vreo 5 minute.La ralanti a fost ok,insa cand am accelerat a inceput sa mearga sacadat si cu rateuri si apoi s-a oprit.Tentativele de repornire,toate esuate.Dupa vreo 2 zile,din nou,acelasi scenariu.Schimbat colierul,taiat un pic din furtun,strans totul bine.A pornit la sfert,a mers la ralanti 10 minute,insa cand acceleram in gol parca se auzeau niste rateuri aleatorii in admisie si pufnituri in tobe.Am dat totusi o tura turand motorul si la 3-4000 rot/min si apoi aceeasi manifestare.S-a oprit...si nu a mai repornit...Mentionez ca filtrul de aer,uleiul+filtrul,filtrul de benzina,bujii+fise,au fost schimbate relativ de curand,de cateva luni .Benzina este,cam 20 litri.In mintea mea sunt ceva probleme cu turul sau returul pe partea de alimentare cu combustibil.Daca aveti sugestii sau sfaturi,va sunt recunoscator Smile .
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,675
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil pompa nu mai asigura debitul de benzina.
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Si eu tot pompa de benzina cred ca e de vina.
La relanti ai nevoie de putina benzina, dar cand pleci daca pompa nu mai face presiunea necesara se va ineca si muri.
  • valysuciu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2014

  • Mesaj Privat
va rog dati o mana de ajutor .!vectra 93 c16nz se opreste brusc in mers ..se aprinde becul galben check engine..vine benzina pana la injector dar acesta nu injecteaza ...bujiile fac scanteie ca lumea ..am dus la curata injectorul ,am schimbat bujiile ,capac delcou, fise .daca porneste merge foarte turat pana se aprinde check engine...dupa care moare....am lasat masina la un amic sa o tracteze la el in curte..si imi spune ca dupa ce a ajuns i-s dat de curios o cheie si a pornit fara probleme su functioneaza normal...i-am facut testul cu agrafa da codurile 13,22,34,35 asta cand nu reuseam sa o pornesc...nu inteleg ce are ...functioneaza normal ma duc cu ea 100 de km,....opresc si dupa aia nu mai vrea sa porneasca sau porneste sta supraturata..daca v-ati mai confruntat cu asa ceva v-as fi tare recunoscator pentru orice fel de sfat
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
13 Oxygen sensor No change in voltage/open circuit.
22 Throttle position sensor Low voltage
34 Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor Low voltage
35 Idle Speed Control Valve (ISCV) Poor or no idle speed control

Trebuie sa verifici clapeta de acceleratie, daca iti trage aer fals pe undeva, IAC, senzor clapeta.
Foloseste "Cauta orice" din dreapta (c16nz ramane turata/moare motorul etc) si vei gasi raspunsuri. S-a discutat de multe ori despre chestiile astea.
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut ! Am schimbat astazi pompa de benzina,filtrul de benzina si releul pompei cu altele noi noute.A pornit un pic mai greu,la a 3-4 cheie si am lasat-o sa mearga ,,linistita" vreo 6-7 minute la ralanti.Apoi pornea "la sfert" si motorul se auzea ft frumos si rotund.Din pacate,la accelerare apar aceleasi simptome.Se inneaca,se tureaza sacadat si apoi se opreste.Daca incerc sa o repornesc imediat doar invarte degeaba si se aud pufnituri si ceva rateuri.Din ce am observat,daca o las in pace vreo 30 minute,porneste si tot procesul se reia.Nimic aprins in bord,CHECK sau altceva.Acum ma gandesc la regulatorul din rampa...Usor,usor schimb toata masina,doar sa nu o tractez si sa o duc in service Smile .Mai dati-mi idei,ca nu ma las... Smile
  • miim_marius

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1982 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2014

  • Mesaj Privat
eu zic sa iei carburatorul si curatal tot si toti senzori si pune silicon intre garnituri si curata socul bine si trebuie sa isi revina sa nu mai mearga turata tot asa se tura si a mea si am mers la mecanici si nu a stiut ce sa ii faca si eu am rezolvato uitanduma pe net si pe yutub eu marefer la motorul 16
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
miim_marius , imi pare rau (sau bine !...depinde de situatie...) dar nu am nici carburator sau soc si nici nu se tureaza nimic mai mult decat as avea nevoie.Tocmai asta este problema,ca nu se tureaza cum trebuie si nici nu porneste cand trebuie motorul OHC 2.0i cat.,116CP, 8V ,dotat cu injectie multipunct si ECU.
  • john-nero

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1991 16 sv
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Mario cove problema ta este catalizatorul imediat dupa sonda lambda este catalizatorul acesta este format din niste cellule mici de ceramic invelit in ceva nustiu cum se numeste ala se macina si infunda celulele masina merge frumos la relanti iar in sarcina moare pentru ca se infunda cu gaze asa am patit cind aveam dacie cu injectie
  • john-nero

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1991 16 sv
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Mario cove problema ta este catalizatorul imediat dupa sonda lambda este catalizatorul acesta este format din niste cellule mici de ceramic invelit in ceva nustiu cum se numeste ala se macina si infunda celulele masina merge frumos la relanti iar in sarcina moare pentru ca se infunda cu gaze asa am patit cind aveam dacie cu injectie
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc john-nero pt raspuns,este foarte posibil sa fie de la catalizator,voi verifica si acest aspect.Si intr-adevar ,si mie mi s-a intamplat acum vreo 10 ani o patanie cu o Dacie 1,6 Li pe injectie,brusc pe la vreo 100 km/h a inceput sa nu mai aiba putere si am tot dat trepte inferioare pana s-a oprit motorul.Noroc cu un mecanic batran care si-a dat seama ce s-a intamplat si a facut o gaurica in galerie.Catalizatorul era praf,ceramica sparta obturase toata evacuarea.O sa verific !
  • gianini

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1994 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut! am opel vectra a 94 1,7tdi motor isuzu. In trecut am avut o problema cu instalatia electrica fata. Bujiile incandescente mi-au ramas cuplate dupa care mi s-a aprins o parte din instalatia electrica, de atunci eu nu mai pot utiliza relee ( alea montate dupa torpedo) de temporizare aprindere , am un buton montat in bord cu care " incalzesc" bujiile. pentru elucidarea problemei mi-ar fi de folos o schema electrica caci vreau sa ma scap de acel buton ca si pornirea e mai grea ( posibil sa fi ars una ,doua bujii cu chestia asta)
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut ! Am rezolvat problema,era de la bobina de inductie.Dupa ceva verificari s-a constatat ca dupa ce se incalzea putin motorul (sau bobina... ) nu mai dadea curentul care trebuie.Am luat de la un coleg de pe forum una foarte buna sh originala si de doua zile merge masina foarte bine,se tureaza liniar si parca mai prompt .Pentru linistea mea o sa schimb in viitorul apropiat si capacul delco si rotorul distribuitor.Se pare ca doar bujiile si fisele schimbate la timp nu ajunge pentru a nu avea surprize la sistemul de aprindere.Acum am alte probleme,la sistemul de racire,insa o sa discut pe topicul dedicat... Smile
  • luk-73

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut ! Am un Opel vectra A 2000 benzina motor C20XE si porneste foarte greu si apoi dupa ce se incalzeste nu mai vrea deloc , pana nu se raceste nu mai vrea sa porneasca , ce ar putea sa fie ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR