- Avram Adrian
- ***
- 647 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 647
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 647 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 647
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
Taica-miu acu vreo cativa ani a fost detasat la Petrobrazi Ploiesti detasat vreo 2 saptamani. În gluma l-a rugat pe un inginer sef sa-i dea o canistra cu benzina, omul a ras si i-a spus ca nu poate iesi cu ea pe poarta rafinariei daca i-o da. Insa daca vrea un vagon de 40 t se rezolva, ala trece fara probleme. Deci....multe benzinarii sunt francize, dar la cat combustibil se fura si cata evaziune se face de catre rafinarii si benzinari, va dati seama ca fiecare francizat isi trage si el cate un vagon fara acte din cand in cand sa castige cum zice bisnitarul: BAN LA BAN.
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
Avram Adrian a scris:Eu sunt inca in dilema care este mai buna. Bidonul inchis la culoare este de pe autostrada, iar transpatenta de pe centura
Apoi e clar, aia de pe centura e din vagonul iesit pe naspa din rafinarie, pe autostrada cam bate la ochi cand vine cisterna sa faca plinul benzinarului cu franciza.
- Avram Adrian
- ***
- 647 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 647
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
Attreyu
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2014
- Mesaj Privat
Ori voi sunteti cu totii niste soferi dati naibii de experimentati, ori eu sunt un norocos fara pereche, pentru ca in 10 ani de soferie in Spania, Franta si Romania, nu am nimerit niciodata vreo benzina si acum motorina de la care sa sesizez probleme in mers. Am bagat si clasice, si "extra", iar masinile au mers bine si nu am sesizat nicio diferenta. Poate la voi e si placebo...
- pocris
- **
- 261 mesaje
- din 14 Oct 2010
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
pocris
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2010
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Avram Adrian a scris:Salutare la toata lumea.
In joaca si din pura curiozitate ...
Ce parere aveti? care este motorina mai de calitate?
1. Motorina in bidoane
2. Culoarea plasticului de la bidoane identica
3. Alimentata de la pompe diferite dar de la aceeasi companie (nu fac reclama)
4. Alelasi tip de carburant (varianta normala la pompa)
In joaca si din pura curiozitate ...
Ce parere aveti? care este motorina mai de calitate?
1. Motorina in bidoane
2. Culoarea plasticului de la bidoane identica
3. Alimentata de la pompe diferite dar de la aceeasi companie (nu fac reclama)
4. Alelasi tip de carburant (varianta normala la pompa)
Am bagat eu motorina de-asta verde (bidonul din stanga) de la GazProm. Dupa 2 zile mi-a terminat doua garnituri din pompa de injectie : cea de sus de la capacul acceleratiei (asta se schimba fara scule speciale, am facut-o eu) si cea de la capul hidraulic (pentru asta se demonteaza capul hidraulic de pe pompa, apoi se debiteaza obligatoriu pompa de injectie pe banc). Curgea pompa de injectie exact ca o sita, in 2min mi-a facut balta de motorina pe jos. A trebuit sa schimb pompa de injectie cu alta care o aveam de rezerva (motor diesel clasic, cu pompa de injectie BOSH VE fara electronica pe ea). Din acel moment, nu am mai alimentat de la GazProm ca mi-am invatat lectia (alimentez doar de la MOL sau OMV, sau daca e urgenta bag si de la Petrom dar alimentez putin doar pâna ajung la o alta pompa MOL sau OMV din drum).
Am bagat de la GazProm ca era mai ieftin, dar mare greseala am facut si oricum acum e prea tarziu sa mai regret.
- Avram Adrian
- ***
- 647 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 647
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
Nu este recomandat sa puneti motorina uscata, cea de iarna este uscata. Eu nu am pus motorina de iarna anul trecut si nu am avut probleme. Intamplator am descoperit un lucru: ultima oara am pus motorina de la MOL, vreo 25l peste vreo 15-20 Rompetrol. In 300 km parcursi(190 in afara pe A2 si 110 in Bucuresti), DPF-ul e la 28%. Deci eu zic ca la MOL si/sau Rompetrol motorina e buna.
- eddy andrei
- **
- 455 mesaje
- din 17 Jul 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
eddy andrei
- Mesaje scrise: 455
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2014
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 647 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 647
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Postul meu a fost pentru cei cu motor diesel care au pompa de injectie (motoare nonEURO, EURO2, Euro3).
Ceilalti colegi (cu motoare EURO4, EURO5 cu rampa comuna) pot sa bage linistiti motorina asta verde, care in opinia mea e mult prea aditivata, si care se gaseste inclusiv la PECO GazProm.
ADEVARAT, si eu am patit-o tot pe iarna, era in februarie. Probabil pe vara folosesc un alt aditiv, dar pentru mine nu mai e relevant.
Pentru cei ce nu stiu, pe perioada de iarna nu se poate folosi BIODIESEL pentru lubrefierea pompei de injectie pentru ca acesta se ingroasa incepand cu +10grade C si deci pe perioada toamna tarziu-inceput de primavara se foloseste un aditiv pentru ca motorina sa nu inghete (in general KEROPUR). Unele statii PECO folosesc un aditiv (eu unul nu stiu exact de care) care face motorina verde, ca in poza colegului de mai sus. Daca are cineva mai multe informatii sa ne lumineze si pe noi, aici.
Ceilalti colegi (cu motoare EURO4, EURO5 cu rampa comuna) pot sa bage linistiti motorina asta verde, care in opinia mea e mult prea aditivata, si care se gaseste inclusiv la PECO GazProm.
ADEVARAT, si eu am patit-o tot pe iarna, era in februarie. Probabil pe vara folosesc un alt aditiv, dar pentru mine nu mai e relevant.
Pentru cei ce nu stiu, pe perioada de iarna nu se poate folosi BIODIESEL pentru lubrefierea pompei de injectie pentru ca acesta se ingroasa incepand cu +10grade C si deci pe perioada toamna tarziu-inceput de primavara se foloseste un aditiv pentru ca motorina sa nu inghete (in general KEROPUR). Unele statii PECO folosesc un aditiv (eu unul nu stiu exact de care) care face motorina verde, ca in poza colegului de mai sus. Daca are cineva mai multe informatii sa ne lumineze si pe noi, aici.
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Nu stiu cum este la ceilalti dar in cazul omv sau petrom o sesizare si apoi o constatare poate sa-i zboare din locurile caldute pe care le ocupa. Nu cred sa-si permita sa mai faca magarii.
Eu nu bag decat omv petrom si nu am avut probleme in ultimii ani ....iar daca se intampla aveti un tel verde ceva si sesizati la sediul central problema, cu siguranta cineva va da curs problemei. Chiar au tot interesul sa nu mearga prost lucrurile.
Eu nu bag decat omv petrom si nu am avut probleme in ultimii ani ....iar daca se intampla aveti un tel verde ceva si sesizati la sediul central problema, cu siguranta cineva va da curs problemei. Chiar au tot interesul sa nu mearga prost lucrurile.
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
Alimentez in mare parte de la Rompterol, rareori de la OMV. Cat despre Lukoil nu mai calc in viata pe acolo, dupa ce am fost furat la poma de 2,3 ori mai au si motorina varza (dovada ca e cea mai ieftina dintre Rompetrol si OMV) si masina consuma mai mult, numai aveam aceeasi autonomei de km fata de Rompetrol sau OMV. Acuma incerc sa fac distinctia intre Efix 51 si Efix 55 pentru ca nu simt diferenta decat la pret...
Cat despre benzinariile anonime sau mai putin cunoscute am alimentat o singura data de la BulromGAS si sincer am fost multumit de prestatia masinii si a carburantului. Baietasii sunt cu regulile lor.Cand a fost ieftinirea de carburant se pare ca ei uitasera sa deie inapoi pretul si cand a crescut inapoi idem ramaserera cu pretul cel mai mic ) La dansii urca si coboara greu. Daca la Rompetrol si OMV vad diferentele de pret la saptamana urca sau coboara la BulromGAS urca odata la 2 saptamani si coboara pe la alte 2,3 saptamani. )))
Cat despre benzinariile anonime sau mai putin cunoscute am alimentat o singura data de la BulromGAS si sincer am fost multumit de prestatia masinii si a carburantului. Baietasii sunt cu regulile lor.Cand a fost ieftinirea de carburant se pare ca ei uitasera sa deie inapoi pretul si cand a crescut inapoi idem ramaserera cu pretul cel mai mic ) La dansii urca si coboara greu. Daca la Rompetrol si OMV vad diferentele de pret la saptamana urca sau coboara la BulromGAS urca odata la 2 saptamani si coboara pe la alte 2,3 saptamani. )))
- evelyn
- **
- 102 mesaje
- din 18 Mai 2015
- Arges
evelyn
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2015
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat