Am dat azi jos "jucaria" cu pricina (electrovalva) si am zis ca inainte sa dau banii pe una noua sa incerc sa ii fac o curatate asteia...Prima data am dat capacelul ala care vine montat pe ea la o parte si sub el am vazut ca e o sita.Am turnat niste benzina pe ea si s-a curatat imediat sita aia.Apoi am luat niste benzina cu seringa si am bagat din plin (fara presiune) pe stuturile alaea ale ei pana am umplut-o bine.Am lasat-o asa vreo 2-3 minute apoi am suflat-o bine cu un compresor.De bagat aer in ea am bagat doar pe tevusca mai groasa....Am repetat procesul de vreo 3-4 ori.Prima data a iesit ceva negreala odata cu benzina,apoi din ce in ce mai putin.Acum ca o paranteza,eu ca si degresant/solutie de curatare in general folosesc doar benzina.Nu spray-uri sau alte minuni.Benzina curata excelent,nu ataca nici un material si se evapora foarte repede lasand piesa uscata si curata.
Revenind la "oile" noastre,am montat elecrovalva la loc si am facut 2 ture la intervale diferite,dar cu motorul cald bine si cu toate ca am ajuns la 4500rpm si am tinut-o asa vreo 2-3 km,eroarea nu a mai aparut.Practic in momentul asta masina merge excelent.Acum,cand si daca o mai aparea iar eroarea,o sa-i pun o electrovalva noua,dar pana atunci daca nu o curatam asta si luam direct una noua parca aveam un regret ca nu am incercat sa o curat!
O poza cu sita de care ziceam ca era imbacsita....
Deci dupa curatarea facuta si dupa vreo 3000km parcursi de cand am curatat-o,masina merge de rupe si forjata si la 5000rpm tot nu s-a mai aprins martorul in bord si nici nu am mai avut vreo "buba" cu puterea!