nutzu4pub
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2008
- Mesaj Privat
Doar acea sonda mi`a ramas in aer..nu stiu si nici nu gasesc unde sa o montez..e o sonda de la ulei daca nu ma insel nu?...in rest am avut o surpriza..imi ramanea relantiul turat la 1200-1300 si cand era motorul rece si cand era cald...dar vad ca dupa ce am mai umblat la cablul de acceleratie nu mi-a mai facut figuri..am vazut ceva urme ca si cum imi atingea o tablita metalica legata la cablu de acceleratie...in acel izolant de la instalatia electrica..dar vad ca nu imi mai face probleme si merge frumos....inca o intrebare..voi ce consum aveti in la c16se?...eu inca nu am facut vreun drum in afara...dar cel putin in Bucuresti....cam 11-12 imi consuma.....nici nu am stat sa merg la consum....dar nici nu am stat sa ii dau limitare..mie mi se pare bunice..adica ma astept sa scot un 9-10 la mers linistit...eu unu nu prea schimb sub 2500
- 0va
- OP
- 862 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Signum 2008 Z19DTH
- Timis
0va
- Mesaje scrise: 862
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
Daca nu uit maine(azi) o sa arunc o privire, ca nu mai stiu exact daca am mufat senzorul sau nu.
C16SE e mai setos de felul lui, asa ca sa nu te astepti la un consum mic. In afara consuma cat trebuie(7-8L/100km), acum depinde si cum te dai la el. Dar partea cea mai buna e ca daca ai fost obisnuit cu 70 de cai obositi, daca esti in depasire si accelerezi se duce, nu se mai chinuie.
C16SE e mai setos de felul lui, asa ca sa nu te astepti la un consum mic. In afara consuma cat trebuie(7-8L/100km), acum depinde si cum te dai la el. Dar partea cea mai buna e ca daca ai fost obisnuit cu 70 de cai obositi, daca esti in depasire si accelerezi se duce, nu se mai chinuie.
nutzu4pub
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2008
- Mesaj Privat
am observat si eu diferenta de putere desi nu am axul cu came si evacuarea de c16se...si in oras merg linistit uneori de la 2000-2500 si cand apas pe acceleratie blana..devine imediat vioaie evacuarea am in plan sa o schimb in vreo 2 saptamani...dar axul cu came nu stiu ce sa zic..am avut si ax de c16se doar ca era destul de uzat fata de cel de x16sz pe care l-am avut..si am decis sa mai caut un ax de c16se in stare buna decat sa pun ceva uzat
Graff
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1993 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2014
- Mesaj Privat
- DDenisa123
- *
- 4 mesaje
- din 26 Feb 2018
DDenisa123
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2018
- Mesaj Privat
Salut am si eu o problema cu o corsa b am facut conversie din c14nz in c16se motorul sa potrivit perfect in cutie dar am o problema cu instalatia. electrica i am pus instalatia cu ecu i am mufat mufade langa ecu cand dau la automat nu merge releul de la benzina si langa servofrana am o mufa cu 2fire unde nu stiu unde vine culoarea rosu cu negru trebuie remodificata instalatia
APopa570
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2017
- Mesaj Privat
Salutari baieti . Sambata ma apuc si eu sa fac aceasta conversie din x16szr la c16se . Am insa o intrebare . Inafara de motor plus admisie , instalatie electrica si calculator , mai am nevoie de ceva sau este de ajuns acestea pentru conversie . Va rog daca puteti sa imi raspundeti si mie . Multumesc .