BC 94 DIB
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 1996 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua. Incep in primul rand prin a imi cere scuze daca s-a mai postat insa eu nu am reusit sa gasesc ceea ce ma intereseaza.
Sa fiu scurt si la obiect, am desfacut partea de jos a bordului si capacul de la caloriferul acela, constat ca e spart si curge antigel ( capacul ce era sub calorifer era plin de antigel ).
Problema ar fi ca nu reusesc sa scot caloriferul sau mai bine zis, nu imi dau seama cum. M-am uitat dupa cleme, ceva sa tina caloriferul ala pe conducte. Cineva mi-a zis ca ar trebui tras cu tot cu furtune inauntru insa nici asta nu reusesc...
As fi foarte recunoscator daca m-ar putea ajuta cineva cu doua-trei sfaturi despre cum sa scot caloriferul ala sa il pot schimba...
Mii de multumiri !
Sa fiu scurt si la obiect, am desfacut partea de jos a bordului si capacul de la caloriferul acela, constat ca e spart si curge antigel ( capacul ce era sub calorifer era plin de antigel ).
Problema ar fi ca nu reusesc sa scot caloriferul sau mai bine zis, nu imi dau seama cum. M-am uitat dupa cleme, ceva sa tina caloriferul ala pe conducte. Cineva mi-a zis ca ar trebui tras cu tot cu furtune inauntru insa nici asta nu reusesc...
As fi foarte recunoscator daca m-ar putea ajuta cineva cu doua-trei sfaturi despre cum sa scot caloriferul ala sa il pot schimba...
Mii de multumiri !
BC 94 DIB
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 1996 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2010
- Mesaj Privat
Revin tot eu cu raspunsul, poate mai are cineva nevoie.
Din pacate n-am reusit sa fac poze cum am vrut eu insa voi detalia cat pot de bine.
Pentru a se schimba caloriferul de caldura/habitaclu sau cum vreti sa-i mai spuneti, trebuie sa urmati urmatorii pasi :
-----Va fi nevoie sa aveti la indemana urmatoarele unelte : tubulara de 5.5mm, tubulara sau cheie de 13, surubelnita in cruce, si ceva carpe in caz de aveti antigel in masina sau in cutia ce tine caloriferul. -----
1. Se demonteaza si scoate partea de jos a consolei ( cea care duce de la picioarele din fata pana in spate printre scaune, care cuprinde frana de mana si schimbatorul ) : - 2 suruburi ( cate unul pe fiecare parte ) in fata la picioare ; 1 surub sub scobitura din fata franei de mana ( se scoate plasticul acela ca o scobitura ) ; 2 suruburi sub scrumiera spate.
2. In continuare se va observa o cutie neagra in spate. Ei bine, aceasta are 2 surubele in fata si 2 in spate. ATENTIE, va trebuie o tubulara sau cheie de 5.5mm ! Se desfac astea ( va fi ceva chinuiala cu cele din spate care sunt tocmai dupa pedala de acceleratie ).
3. Se da capacul acela jos ( se trage de el in jos si inspre schimbator ) NU INAINTE de a desface suporturile ce tin bordul. Sunt 2 cleme mai exact care sunt tinute cu suruburi cu cap de 13.
4. Acum ar trebui sa se vada caloriferul si de aici incepe partea mai greoaie...
5. Eu unul am avut noroc ca am avut parte de canal. Va trebui sa goliti motorul de antigel ( eu asa am facut ) sau o alta solutie ca atunci cand scoateti caloriferul sa nu curga antigelul.
6. Undeva sub barele de directie se afla doua furtunase ce duc in masina, tur si retur pt caloriferul intalnit mai sus. Acele furtunase trebuiesc scoase ( la mine aveau cleme ) dupa care caloriferul ar trebui sa iasa relativ usor.
7. In ordine inversa se pune la loc. Sper sa fie destul de clar. Daca e nevoie, revin cu ceva poze de la interior.
Se poate inchide altfel.
Din pacate n-am reusit sa fac poze cum am vrut eu insa voi detalia cat pot de bine.
Pentru a se schimba caloriferul de caldura/habitaclu sau cum vreti sa-i mai spuneti, trebuie sa urmati urmatorii pasi :
-----Va fi nevoie sa aveti la indemana urmatoarele unelte : tubulara de 5.5mm, tubulara sau cheie de 13, surubelnita in cruce, si ceva carpe in caz de aveti antigel in masina sau in cutia ce tine caloriferul. -----
1. Se demonteaza si scoate partea de jos a consolei ( cea care duce de la picioarele din fata pana in spate printre scaune, care cuprinde frana de mana si schimbatorul ) : - 2 suruburi ( cate unul pe fiecare parte ) in fata la picioare ; 1 surub sub scobitura din fata franei de mana ( se scoate plasticul acela ca o scobitura ) ; 2 suruburi sub scrumiera spate.
2. In continuare se va observa o cutie neagra in spate. Ei bine, aceasta are 2 surubele in fata si 2 in spate. ATENTIE, va trebuie o tubulara sau cheie de 5.5mm ! Se desfac astea ( va fi ceva chinuiala cu cele din spate care sunt tocmai dupa pedala de acceleratie ).
3. Se da capacul acela jos ( se trage de el in jos si inspre schimbator ) NU INAINTE de a desface suporturile ce tin bordul. Sunt 2 cleme mai exact care sunt tinute cu suruburi cu cap de 13.
4. Acum ar trebui sa se vada caloriferul si de aici incepe partea mai greoaie...
5. Eu unul am avut noroc ca am avut parte de canal. Va trebui sa goliti motorul de antigel ( eu asa am facut ) sau o alta solutie ca atunci cand scoateti caloriferul sa nu curga antigelul.
6. Undeva sub barele de directie se afla doua furtunase ce duc in masina, tur si retur pt caloriferul intalnit mai sus. Acele furtunase trebuiesc scoase ( la mine aveau cleme ) dupa care caloriferul ar trebui sa iasa relativ usor.
7. In ordine inversa se pune la loc. Sper sa fie destul de clar. Daca e nevoie, revin cu ceva poze de la interior.
Se poate inchide altfel.