Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • MM 93 MIC

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Buna tuturor, cer ajutor pt rezolvarea unei mari probleme din punctul meu de vedere. Detin un opel astra g din 2001, cod motor y20dth, indiferent de momentul zilei cand o pornesc indiferent de temperatura de afara , cu conditia ca motorul sa fie rece (timp de repaus 5-6 ore), masina porneste turata undeva la 1000 rt/m, motorul nu merge rotund dupa ~ 5min se reguleaza si ajunge la relanti 900 rt/m, din cate stiu valoare normala pt acest motor este 800-850 rt/m. Asta sa zicem ca este prima prob, iar a doua in timpul rulari la liber turatia lui ramane undeva intre 1000-1100 rt/m iar dupa franarea la 0 km turatia scade la 900 rt/. Am fost la mecanic am ridicat-o pe elevator cu motorul pornit si am descoperit ca, invartind de roata stanga declanseaza turatia descrisa. In momentul acela am demufat senzorul de ABS si am testat-o pe un traseu observand ca motorul nu mai ramane turat in mersul la liber. Am cumparat un rulment cu tot cu senzorul de ABS s-a montat pe masina si nici un efect, roata stanga declanseaza din nou turatia in timpul rulari. Pe tester nu apare nici un cod de eroare. Nu mai stiu ce sa ma fac, ce sa mai incerc ca sa remediez problemele cu pricina. Va rog dati-mi un sfat. Mentionez ca am un consum enorm urban 10 l/ 100km, extern 7-8 l / 100km.

Multumesc mult!
Skip ads

  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Vezi ca pe baia de ulei ai o mufa care trebuie sa fie bagata intr-un bulb.Am intalnit la ffff multe astre/zafira cu motor de 2.0 mufa aia rupta sau iesita din bulb.Simptomul e ca sta o idee mai turata decat ar trebuie,se simte un pic `la ureche` ca e mai turata.Baga-te sub masina si vei vedea mufa aia,e situata in fata baii de ulei,cam pe la mijloc.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ala este de la de senzorul de temperatura de ulei de care spui tu.
cat despre faza cu turatia la liber in timp ce merge toate masinile cu motor transversal au asa si abia dupa ce te opresti complet pe loc revine la turatia de relanti. Turatia de 900 este cam mare ce este drept dar verifica mufa aia si vezi daca este totul ok...
  • MM 93 MIC

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Am verificat respectiva mufa ce intra in baia de ulei si este mufata, este un pic ciudat ca langa ea mai este o mufa care nu se pare a fi cazuta de undeva (mai patratoasa). Respectiva mufa care intra in baia de ulei cred ca este rupta deoarece jumatate din plastic a ramas pe bulbul care intra in baia de ulei, mecanicul zicea ca face contact. O sa incerc sa schimb mufa respectiva dar este vorba de 50 de turati sa spunem. Ceea ce ma deranjeaza pe mine pornirile turate dupa ce se raceste motorul, si ceea de-a doua problema in timp ce merge la liber se tureaza intre 1000 si 1050 rt/min. Mikyboy nu cred ca normal deoarece am impins masina si auzeam cum se creste turatia, asa am ajuns la mecanic am ridicat-o pe elevator si am invartit cu mana de roti pe rand observand caroata din stanga in timp ce o rotesti creaza turatia respectiva. O sa incerc sa fac un video sa vedeti mai precis ceea ce intampla. Multumesc!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
deci cresterea de turatie in timp ce mergi din intertie la relanti este normala. Daca invarti de roata din stanga si iti creste turatia stand pe loc asta nu este normal...
cat despre pornirea turata indiferent daca este motorul rece sau cald aia iar nu este normal... trebuie facuta o diagnoza serioasa si vazut parametrii in timp real. posibil ceva senzor care nu mai este in parametrii normali de lucru...
  • MM 93 MIC

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Pornirea cand motorul este cald dupa ce am facut cativa km se comporta ca pornire perfect, doar dupa ce il las cateva ore bune si se raceste, porneste turat. Am observat ca, cu cat e mai frig porneste mai turat. Am facut o gramada de diagnoze si nu am depistat nimic sau mai bine zis nimeni nu mi-a dat un raspuns concret toti fac cate ceva investigheaza si se dau batuti.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Poti incerca.
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1744838

La diesel pot fi mai multe cauze.
Asa ca ai mare grija de bani.
  • PH09PIV

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salut .am avut o problema ceva asemanatoare in sensul ca mie mia ramas blocata la 1200 turepornea normal insa in momentul cand o acceleram se ducea la 1200 moment in care nu se mai accelera deloac cauza?pedala de acceleratie cu senzorul de le eadefect am schimbat-o cu una de la dezmembrari 150ron masina reparataopel astra g caravan20 dti
  • PH09PIV

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
sa vezi ca imi dai dreptate
  • MM 93 MIC

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Ph09Piv nu cred ca are legatura ceea ce spui tu deoarece nu sunt aceleasi simtome.
  • MM 93 MIC

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze ca am lipsit atat de mult fara sa mai dau cateva detali. Am realizat un video exact cu cele doua probleme cu speranta ca cineva sa ma ajute in rezolvarea problemei. Accesati linkul de mai jos.

http://www.youtube.com/watch?v=7rEltCo3Nzc
  • MM 93 MIC

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Zilele astea am mai fost pe la mecanic iar el mi-a recomandat sa facem o incercare cu un calculator de motor (ECU), am facut si acest lucru, am fost in dezmembrari am cumparat un ECU si lam schimbat, bineinteles ca ma uscat de bani 150 ECU 100 montare si 250 tipul care la imobilizat. Astazi am scoso din service cu un rezultat la fel de dezamagitor. In sensul ca problema cu turatia in mers nu am scapat, acuma astept sa vad daca maine dimineata o sa mai porneasca turata. Sincer sa fiu nu cred sa fi rezolvat mare lucru cu aceasta schimbare. Nu mai stiu ce sa fac cum sa o dau la capat cu ea.... Pe nici o diagnoza nu arata nici un cod de eroare.
  • MM 93 MIC

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Uitasem sa precizez ceva poate important sau poate nu, in timpul realizari videoului erau 9 C.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Clapeta ai verificat-o (o curatare nu ii strica.)
Clapeta cred ca nu revine la pozitia ei. (cauta de ce nu revine)

Cam asa arata.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=105280


Ultima modificare făcută de T.ion la Mie 26 Nov, 2014 12:19 am, modificat de 3 ori în total
  • MM 93 MIC

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Crezi ca clapeta ar putea cauza problemele astea?
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Schimbi degeaba toate piesele alea...eu am patit problema ta,am avut modelul tau de masina si motor.Mufa de pe baia de ulei raspunde de faza aia cu turatia sesizabila mai mult ``la ureche``. Cand e rece e absolut normal sa stea un pic turata si pe masura ce se incalzeste scade turatia.Umbla la mufa aia,scoate-o,bago..si daca nu se modifica sunetul motorului,acolo e problema.Ori schimbi bulbul ala ori cauti o mufa buna si faci sa stea cum trebuie acolo.99% iti garantez ca aia e buba.Repet: am avut aceasta problema si am mai rezolvat si la alte astre aceeasi chestie.Daca scoti mufa aia si motorul nu isi schimba mersul( ar trebui sa se tureze un pic),sau daca o pui si la fel..nu se intampla nimic...(Ar trebui sa reduca turatia)....de acolo este.
  • MM 93 MIC

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Deci ca sa mai complectez setul modificarilor facute, de dimineata am fost la mecanic am verificat galeria de admisie asa cum a zis tataru ion, find destul de curata iar mecanicul nu mi-a recomandat acum curatarea ei deoarece nu erau mari depuneri, in schimb am curatat EGR. Am mai facut cateva diagnoze si am depistat ca masa de aer aspirata a debitmetrului e 550 g ceea ce era ft mult, daca il accelerezi un pic scade si oscileaza la 280-300 timp in care se porneste pompita de vacum de la egr, dupa aprox 30s 1 min pompita respectivs se opreste si creste la 550g. Am mers si am cumparat un debitmetru iar multe lucruri nu sau schimbat, doar ca dupa oprirea pompitei de vacum urca numai la 450g. Acuma am ramas asa doar ca intrebarea mea este acea pompita asa trebuie sa se opreasca sau trebuie sa mearga in continu. Chiar nu stiu cum sa ii dau de capat problemei.

Cei care nu au vazut manifestarile rog vizualizare http://www.youtube.com/watch?v=7rEltCo3Nzc.
  • pocris

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Pornit masina in parcare, statea turata pe la 1200 rpm fata de 800-850 rpm la relanti. O pornesc din nou, mai greu, si tot turata ramane. Plec de pe loc, dupa 100 de metrii se aprinde martorul de ABS, apoi de motor si altele. Decid sa trag pe dreapta sa ma uit, opresc motorul si nu a mai pleaca. Bateria descarcata, alternatorul dus. Am ajuns la service cu alta baterie si schimbat alternatorul. De atunci nu mai porneste turata, am ramas cu o caruta de erori stocate dar masina merge ok.
Posibil ca la tine sa nu fie asta, dar verifica si bateria/incarcarea/alternatorul. Se pare ca sunt multe care o iau razna cand curentul nu e suficient.
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
La 1.7 dti din ce imi amintesc e faza cu turatia ridicata daca nu incarca alternatorul..
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
MM 93 MIC a scris:Imi cer scuze ca am lipsit atat de mult fara sa mai dau cateva detali. Am realizat un video exact cu cele doua probleme cu speranta ca cineva sa ma ajute in rezolvarea problemei. Accesati linkul de mai jos.

http://www.youtube.com/watch?v=7rEltCo3Nzc

Masina merge absolut normal. La orice motor ca e pe benzina sau diesel atunci cand este rece sta mai turat ca deobicei, in termeni neaosi are socul tras. Pe masura ce temperatura apei creste concomitent turatia scade pana ajunge la valoarea de ralanti stabilita. ECU face toate aceste reglaje dupa niste mape prestabilite.
Atunci cand esti in mers si o scoti pe liber ESTE NORMAL sa stea mai turata. Ca sa te convingi ca e o chestie de soft opresti masina intr-o panta, o lasi pe liber si ii dai drumul sa curga la vale. Ai sa observi ca imediat ce se pune roata in miscare creste automat turatia motorului.
Sfatul meu este sa nu mai cauti defecte care nu exista. Bucura-te ca ai o masina care MERGE !
Cine a avut sau a mers cu o masina pe carburatie intelege mult mai usor acest fenomen
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR