- deleted-93966
- *
- 19 mesaje
- din 06 Jun 2014
deleted-93966
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2014
- Mesaj Privat
Pai și atunci? De ce este fãcut? Toata lumea vb de aceastã mufã și de dif de benzinã, cã mufa te bine sã o întorci! Nu știu dacã afecteazã în vreun mod consumul, dar m-am sãturat de 15% (((( ..bine e mașinã pregãtitã de rally, dar eu circul și prin oraș cu ea! ..în final, ce sã pricep despre aceastã mufã?!
- deleted-61307
- ***
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
Nu afecteaza consumul.
15% in oras ... ori schimbi in 4000 de ture, ori prinzi foooarte aglomerat.
Motorul ala c20xe ar trebui sa consume mai putin in oras. Desigur, mers normal.
Totusi e 2000 benzina, vrei sa consume 6-7 cat unul de 1000-1400?
Si daca tot e de rally, de ce o rupi prin oras?
Decat sa o freci pe asta aiurea, mai bn iei o "masina" la cateva sute de euro care sa te duca din A in B, iar asta sa o folosesti cand trebuie ,,,
15% in oras ... ori schimbi in 4000 de ture, ori prinzi foooarte aglomerat.
Motorul ala c20xe ar trebui sa consume mai putin in oras. Desigur, mers normal.
Totusi e 2000 benzina, vrei sa consume 6-7 cat unul de 1000-1400?
Si daca tot e de rally, de ce o rupi prin oras?
Decat sa o freci pe asta aiurea, mai bn iei o "masina" la cateva sute de euro care sa te duca din A in B, iar asta sa o folosesti cand trebuie ,,,
- deleted-93966
- *
- 19 mesaje
- din 06 Jun 2014
deleted-93966
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2014
- Mesaj Privat
Pãi.. Având în vedere cã mai avem o mașinã cu motor de 2000 si consumã 7 în oraș, eu cred cã 15 totuși cam mult! Dar cu cealaltã circulã domnul meu, tocmai cã el circulã mai mult, consumul e mai mic, eu am trasee mai scurte de fãcut! Altã mașinã e în garaj, desfãcutã, a fost recondiționatã de la 0, plus mofturi.. Alta e în fața garajului, nr de anglia, nasol cu actele! Unde sã mã mai încarc și cu altã mașinã? ))) asta de concurs mi-a rãmas mie! În mare știu ce dã peste cap consumul, termostatul este blocat pe deschis, mașina este mereu cu motorul rece, nu am vãzut veci acul de la temperaturã sã urce ))) de mers, cu ea merg normal, nu sunt teribilista! Eu am intrat în discuție, cã mã frãmânta nelãmurirea cu A/B, nu știam exact care e pe 95 și care pe 98! Am crezut cã inliențeazã și consumul în oarecare mãsurã.. Buna în continuare care e: de pe postãrile de la topic, am înțeles cã A-95, B-98.. Dar, mereu este un DAR! Mașina a mers cu 95 pe B, acum am bãgat 99 și am inversat mufa, deci e pe A! Normal ar trebui sã fie invers, acum cã am 99 sã fie pe B, pproblema este cã dacã o las pe B, se aprinde check engine-ul! La fel, daca las A la 95, check engine aprins! Și pânã nu modific poziția la mufã nu se stinge.. Alte belele nu are, check engine-ul nici nu clipește, doar în problema cu mufa.. Wtf ya yo?
catalin1
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 1994 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2010
- Mesaj Privat