ICristian
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2008
- Mesaj Privat
- viorelt
- **
- 345 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Vectra 2008 z19dt
- Bucuresti
viorelt
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- as3dyum
- ****
- 1,037 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Corsa 2006 z13dt
- Alta tara
as3dyum
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
ICristian
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2008
- Mesaj Privat
Va multumesc, am reusit sa reglez cablul si este foarte simplu.
Trebuie mai intai sa demontati cotiera si furca opritor ( din material plastic de culoare neagra ) aflata in capatul din dreapta, o scoateti si se trage maneta, se pune o cheie fixa de 18sau22 nu mai stiu exact dar incercati si voi pana va intra sa opriti bucsa de teflon din capatul cablului prin mentinerea cablului la acea distanta si lasati maneta jos (aveti grija sa nu stranget prea tare, sa nu blocati frana pe spate ). Montati la loc furca din plastic, veti avea o alta distanta fata de pozitia initiala, reglati distanta de la surubul distantier din dreapta.
Trebuie mai intai sa demontati cotiera si furca opritor ( din material plastic de culoare neagra ) aflata in capatul din dreapta, o scoateti si se trage maneta, se pune o cheie fixa de 18sau22 nu mai stiu exact dar incercati si voi pana va intra sa opriti bucsa de teflon din capatul cablului prin mentinerea cablului la acea distanta si lasati maneta jos (aveti grija sa nu stranget prea tare, sa nu blocati frana pe spate ). Montati la loc furca din plastic, veti avea o alta distanta fata de pozitia initiala, reglati distanta de la surubul distantier din dreapta.
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- maverik_ro
- **
- 317 mesaje
- din 09 Sep 2007
- Omega 1998 x20xev
- Olt
maverik_ro
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Olt
- Masina: Omega 1998 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2007
- Mesaj Privat
foarte simplu ... daca cablul de frana este ok (nu este blocat ) , totul tine de mecanismul de actionare al franei (maneta) in rest se autoregleaza singura .
ideea ca nu tine decat in momentul in care a ajuns la cotiera sau ca vrei sa tina la al 5 ... sau ma rog dinte tine de reglajul in interiorul masini.
imi pare rau ca nu pot pune poze (trebuiesc editate si nu am timpul necesar ) . pe scurt :
1. trebuie cum a spus colegul meu apasat pe acea "saiba" de teflon din fata pentru a tensiuona arcul ("saiba" din fata se va deplasa catre portbagajul masini .)
2. undeva in spatele sistemului pe unde intra cablul , avem un plasic negru urmat de o sa ii zicem parghie metalica .se apasa cu o surbelnita pe acel plastic negru (in momentul apasari , cablul se elibereaza si se poate impinge catre portbagaj )
3. se apasa pe acea parghie metalica care blocheaza cablul de frana de mana pe filet si nu mai lasa acel arc sa traga cablul in fata .
4 se regleaza cablul de frana pe cursa maxima innapoi (sa nu blocheze etrieri ) dupa care se trage frana de mana de cateva ori pentru reglare .
5. in spatele acelui plastic pe unde intra cablul de frana este un plastic (sub forma de L ) care se desface cu un imbus de 3 sau 4 . daca observati , acea parghie in momentul in care lasati frana de mana in jos actioneaza plasticul de elibereaza cablul
in rest ... spor la treaba
ideea ca nu tine decat in momentul in care a ajuns la cotiera sau ca vrei sa tina la al 5 ... sau ma rog dinte tine de reglajul in interiorul masini.
imi pare rau ca nu pot pune poze (trebuiesc editate si nu am timpul necesar ) . pe scurt :
1. trebuie cum a spus colegul meu apasat pe acea "saiba" de teflon din fata pentru a tensiuona arcul ("saiba" din fata se va deplasa catre portbagajul masini .)
2. undeva in spatele sistemului pe unde intra cablul , avem un plasic negru urmat de o sa ii zicem parghie metalica .se apasa cu o surbelnita pe acel plastic negru (in momentul apasari , cablul se elibereaza si se poate impinge catre portbagaj )
3. se apasa pe acea parghie metalica care blocheaza cablul de frana de mana pe filet si nu mai lasa acel arc sa traga cablul in fata .
4 se regleaza cablul de frana pe cursa maxima innapoi (sa nu blocheze etrieri ) dupa care se trage frana de mana de cateva ori pentru reglare .
5. in spatele acelui plastic pe unde intra cablul de frana este un plastic (sub forma de L ) care se desface cu un imbus de 3 sau 4 . daca observati , acea parghie in momentul in care lasati frana de mana in jos actioneaza plasticul de elibereaza cablul
in rest ... spor la treaba