Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • OpelDriver

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2003 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua, de 2 zile a inceput iar sa faca pe nebuna.Nenorocita in cauza este un vectra b din 96, x20xev.Acum 2 zile cand plecam de la munca am observat ca nu mai merge aeroterma, nici pe rece nici pe cald.Am cautat, am gasit siguranta 38 arsa, siguranta 38 stiu ca are mai multe lucruri care trec prin ea, ele fiind: Lampile de frana,suflanta de racire,info-display-ul*,regulatorul de viteza*.Am incercat sa o schimb, o ardea, am ars vreo 10 pana azi.Stop pe frana nu mai am.Ieri cand am plecat de la munca, minune, mergea aeroterma cu siguranta 38 arsa.Momentan siguranta inca este arsa si 0 stop pe frana " este o mare problema " astazi mi-a sosit si diagnoza, stiu ca o diagnoza iti afiseaza decat senzori defecti dar sa trecem peste asta, am si urmatoarele coduri de eroare:
OP-COM 081016 - PC based diagnostic tool

Please add your workshop
name in the settings window

OP-COM - KW82 Communication Window> 1996|Vectra-B|Body|Airbag


KW82 protocol initialized.

ECU ID= AC,90464705,90464705_,SDO96AXZ01,03,5095,



Total number of fault codes: 6

00044 - Telltale Malfunction
Present

00031 - Driver Airbag Squib Circuit High Resistance-Il am de 4 ani de cand am masina, se poate traduce in lene.
Present

00035 - Left Pretensioner Circuit High Resistance-La fel ca mai sus
Present

00037 - Right Pretensioner Circuit High Resistance- Identic ca problemele de mai sus
Present

00053 - Squib Circuit Code Mismatch-
Present

00048 - System Voltage Signal Low
Not present

00053-00048 si 00044, acestea 3 ma intreseaza



As dorii sa stiu daca a mai intampinat cineva aceasta problema, sa stiu si eu de unde ma apuc si unde termin, asta ca sa nu desfac 70% din masina degeaba.Stopurile au fire separate in spate dreapta cu stanga?Sau vin toate prin partea stanga a masinii la magistrala de sub panoul de sigurate?

Multumesc anticipat
Skip ads

  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
N-au nici o treaba erorile cu becurile de frana. Mai bine spuneai ca ai verificat stopurile de becuri arse si alte nenorociri electrice prin zona. Era mai de ajutor decat un log de airbag care ajuta fix DELOC.
  • OpelDriver

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2003 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Daca nu stii sa postezi ceva constructiv sau pur si simplu nu ai idee de ceea ce scoti pe gura cred ca nu are rost sa postezi doar de dragul de a posta

00044 - Telltale Malfunction daca asta inseamna airbag sau ceva legat de airbag eu pur si simplu imi sterg contul de pe clubopel.

- Squib Circuit Code Mismatch- Asta nu stiu ce inseamna, am intrebat ca poate cineva cunoaste.

Multumesc pt ajutorul dat.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
OP-COM - KW82 Communication Window> 1996|Vectra-B|Body|Airbag
Ce nu inteleg de ce este in Body|Airbag - OP-COM

Poate te ajuta este din AutoData.
[P...Le-am sters sa nu le alti de bune]
Mersi. @liviu2004


Ultima modificare făcută de T.ion la Sam 15 Nov, 2014 7:18 pm, modificat de 3 ori în total
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
00044 - bec airbag defect sau circuitul lui. Nu faci diagnoza la cap daca te doare piciorul. Tu scanezi piciorul si cauti sa citesti erori la cap?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Tataru ion a scris:Pate te ajuta este din AutoData.
P0044 - Heated oxygen sensor (HO2S) 3, bank 1, heater control - circuit | Cauze posibile: Wiring short to positive, HO2S, ECM
P0053 - Heated oxygen sensor (HO2S), bank 1, sensor 1 - heater | Cauze posibile: Wiring, HO2S
P0048 -Turbocharger (TC) boost control solenoid/supercharger (SC) boost | Cauze posibile: Wiring short to positive, TC/SC boot control solenoid.


De cand are x20xev turbo? Voi chiar cititi ce scrieti? Tu iei erori de airbag si le pui P in fata si le bagi la motor?


Ultima modificare făcută de liviu2004 la Sam 15 Nov, 2014 7:23 pm
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Am observat numai dupa ce ai spus tu cu piciorul ca era Body|Airbag. Laughing
Eu am scris ce scrie in autoData la P0048 X20XEV la motorul la care se referea el.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
OpelDriver, hai sa o luam de la capat. Fa o citire de erori la motor si posteaza erorile.
  • OpelDriver

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2003 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Pe motor nu apare nici o problema, nici cea mai mica.Becul de la airbag este bun, probabil circuitul are ceva.De unde ai dedus dumneata Domnule Liviu ca am facut vreo legatura intre codurile de eroare SI problema cu siguranta 38 nu imi pot da seama, data viitoare o sa incerc sa scriu mai in Romana.
Am zis ca am probleme cu siguranta 38 care este responsabila pt x,y,z, si ca am si codurile de eroare x,y,z, pe alta problema si ma intresau ce semnifica.Nu am zis niciodata ca siguranta 38 are vreo legatura cu codurile alea de eroare.
Am intrebat ce inseama cele 3 coduri, si daca are cineva o rezolvare, o idee despre siguranta 38.
Mai intreb inca o data separat ca sa inteleaga tot romanul:
Problema 1:Sunt curios ce inseamna 00053 - Squib Circuit Code Mismatch, de 00044 am aflat, mulumesc de raspuns Liviu.
Problema 2:Am un scurt pe siguranta numarul 38, din cate scrie prin diferite programe auto si mai bine zis din lista de sigurante pe care am gasit-o pe acest forum, siguranta 38 este responsabila pt mai multe lucruri:Lampile de frana, suflanta de racire, info-display-ul, regulatorul de viteza.
Regulator viteza, cc, etc, nu am, dar probabil este pre-cablata sau nu, nu am verificat acest aspect.
Info display-ul merge.
Lampile de frana nu merg.
Bun, aceste fiind zise, cablajul care duce din bord de la tabloul de sigurante si magistrala de este sub tablou in partea stanga, pana la stopuri, se duc toate pe x-fire prin stanga sau pentru fiecare stop se duc si prin dreapta si prin stanga pe sub chederele de plastic din prag?
Contactul care la apasarea pedalei de frana trimete curent la stopuri, cat de accesibila este?Luni vreau sa o desfac sub bord eventual si magistrala din stanga sau magistralele pt ca daca nu ma insel sunt vreo 3 mufe sanatoase si eventual sa vad si la pedala de frana daca functioneaza contactorul sau nu.Intreb asta ca sa stiu cu aproximatie unde caut.

Daca nu m-am facut inteles in unele propozitii nu ma deranjeaza sa explic zonele subliniate.
Multumesc pt ajutor
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Greu de crezut un scurtcircuit in cablajul masinii. Eu as incepe sa scot mufele de la triplele spate, mufa de la ventilatorul de interior. As pune o siguranta buna, apoi bagate pe rand mufele la loc, pana se arde siguranta din nou.
  • OpelDriver

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2003 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Am facut toate cele, asta am facut prima data.Torpedou scos, mufa scoasa de la aeroterma, triplele deconectate, pus siguranta, ars siguranta.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ai rabdare sa ma uit in tis sa vad ce mai alimenteaza. Exista alte improvizatii pe masina?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
N-am in tis decat x20xev din 1998. Sper sa fie la fel. F38 alimenteaza:
- lampi stop
- ecu motor
- racire motor
- mid, gid, cid
- ac, acc
- pilot automat
- incalzire auxiliara (gen webasto).

Deci mai sunt mufe de scos, ai nevoie de tis sa afli care. Eu mai banui si releul k34, de racire motor.
  • OpelDriver

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2003 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Cand am incercat acum 2 zile am facut tot ce am scris mai sus plus ca am scos si releele r6,r7 si r64.Plus ca ventilatorul de racide si de ac erau scoase.Singurul lucru care sa facut la masina este schimbatul ambreajului acum 1 luna.
Cum dumnezeu alimentaza cid-ul sau mid-ul si stopurile nu inteleg pt ca tid-ul functioneaza si fara siguranta....Improvizatii si modificari 0
Releul k34 este in compartimentul motor?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Poate difera schema (96-98 ). k34 ar trebui sa fie in compartimentul motor, alimenteaza ce tine de racire motor. instaleaza-ti tis2000 pe comp (x32), il gasesti pe torenti.
  • OpelDriver

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2003 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Nu am gasit decat pe x32 pana in momentul de fata si eu am wind 7 pe x64.O sa mai incerc maine, sper sa nu ploua ca sa pot sa umblu la ea, astazi cand am plecat de la munca am dat la automat pana cand a murit bateria si asta sa intamplat in cam 6 sec cu o baterie de circa 1 an, bateria este buna, de incarcat imi incarca cam 13.7, nu e maximul care ar trebui dar totusi.Scurtul este undeva si imi mananca bateria ca pe biscutitii oreo.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
TIS nu exista decat pe x32.
Ruleaza-l in masina virtuala daca vrei pe x64. Merge foarte bine si asa.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
00053 - Squib Circuit Code Mismatch -The number of squib circuits recognised by the control unit does not match the programmed squib code.
Adica airbagul a fost inlocuit cu unul care are alta configuratie a circuitelor fata de cel vechi.
  • OpelDriver

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2003 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca daca ii schimbi airbagul trebuie programat?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca pui alt model de airbag, da eroare si nu cred ca poate fi reprogramat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR