nicx
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2013
- Mesaj Privat
Salutare,
Am de un an o masina Opel Vectra C, fabricatie 2002, motor Z18XE.
In timp ce mergeam normal, masina a inceput sa nu mai aiba putere in nici o treapta de viteza. Pentru a se tura cat de cat, masina trebuia accelerata mult timp.
Am ajuns cu ea in parcare mergand asa, am mai incercat s-o turez eu pe loc cateva minute, la un moment dat si-a revenit pentru 5 secunde maxim (se tura normal) dupa care, aceeasi problema ca si cum ceva ar fi ceva infundat.
Am lasat-o asa si a 2-a zi am incercat sa o pornesc dar nu a mai pornit deloc. Dau la automat, electromotorul invarte dar nu da nici un semn ca ar vrea sa porneasca.
Am citit erorile stocate prin intermediul martorului ce clipeste si nu am nici o eroare noua. Erorile ce le aveam si inainte sunt urmatoarele: 2103, 0170, 1483, 1811.
Aveti idee ce as putea incerca inainte sa duc masina la service cu platforma?
Am de un an o masina Opel Vectra C, fabricatie 2002, motor Z18XE.
In timp ce mergeam normal, masina a inceput sa nu mai aiba putere in nici o treapta de viteza. Pentru a se tura cat de cat, masina trebuia accelerata mult timp.
Am ajuns cu ea in parcare mergand asa, am mai incercat s-o turez eu pe loc cateva minute, la un moment dat si-a revenit pentru 5 secunde maxim (se tura normal) dupa care, aceeasi problema ca si cum ceva ar fi ceva infundat.
Am lasat-o asa si a 2-a zi am incercat sa o pornesc dar nu a mai pornit deloc. Dau la automat, electromotorul invarte dar nu da nici un semn ca ar vrea sa porneasca.
Am citit erorile stocate prin intermediul martorului ce clipeste si nu am nici o eroare noua. Erorile ce le aveam si inainte sunt urmatoarele: 2103, 0170, 1483, 1811.
Aveti idee ce as putea incerca inainte sa duc masina la service cu platforma?
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
P2103 - Throttle Control Motor Relay Circuit Short
P0170 - Fuel Trim Malfunction Bank 1
P1483....Engine cooling system performance
P1811 Maximum Adapt And Long Shift
erorile astea sunt prezente?
daca da atunci de aici e baiul.. mai ales de la a doua eroare.. cauzele pot fi multiple
se impune o diagnoza cu un aparat corespunzator... asa ai un punct de plecare
P0170 - Fuel Trim Malfunction Bank 1
P1483....Engine cooling system performance
P1811 Maximum Adapt And Long Shift
erorile astea sunt prezente?
daca da atunci de aici e baiul.. mai ales de la a doua eroare.. cauzele pot fi multiple
se impune o diagnoza cu un aparat corespunzator... asa ai un punct de plecare
nicx
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2013
- Mesaj Privat
Am realizat o diagnoza cu ajutorul colegului taxi43edy, caruia ii multumesc pe aceasta cale.
Erorile in urma testului sunt urmatoarele:
U2103-70 CAN-Bus Node no Communication
P0170-11 Fuel Trim System Rich
P1483-06 Fan Control 3 Circuit Malfunction
P1811-72 Torque Signal Malfunction (CAN)
U2105-72 Invalid Data from ECM (Engine Control Module)
B3715-00 CAN-Bus No Communication with UEC(Underhood Electrical Centre)
B3868-04 Left Side Repeater Circuit Open
Primele 4 le aveam si inainte sa am problema asta la masina. Dupa stergere au reaparut.
Erorile in urma testului sunt urmatoarele:
U2103-70 CAN-Bus Node no Communication
P0170-11 Fuel Trim System Rich
P1483-06 Fan Control 3 Circuit Malfunction
P1811-72 Torque Signal Malfunction (CAN)
U2105-72 Invalid Data from ECM (Engine Control Module)
B3715-00 CAN-Bus No Communication with UEC(Underhood Electrical Centre)
B3868-04 Left Side Repeater Circuit Open
Primele 4 le aveam si inainte sa am problema asta la masina. Dupa stergere au reaparut.
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
nicx
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
P0170-11 Fuel Trim System Rich inseamna ca amestecul aer / benzina e prea bogat. Scoate mufa la debitmetru si mergi fara ea...poate amestecul e prea bogat din cauza lui ( da informatie gresita despre cantitate aer )
Era bun de facut un log in timpul incercarii de pornire si vedeai valoarea oferita de debitmetru.
Era bun de facut un log in timpul incercarii de pornire si vedeai valoarea oferita de debitmetru.
nicx
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2013
- Mesaj Privat
- teo1985
- **
- 277 mesaje
- din 19 Mar 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Bucuresti
teo1985
- Mesaje scrise: 277
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut!
Poate ma ajuta si pe mine cineva cu niste sfaturi:
Vectra c z18xe.
Masina nu mai porneste. A pornit, s-a inecat, s-a balbait putin si s-a oprit. Am incercat sa o repornesc dar fara nicun succes.
Pompa se aude ca bazaie, invarte, pare ca o ia, acul de la turometru se ridica pana la 200-300 ture dar moare.
Benzia are. Nu am mers niciodata cu benzina la limita. Bobina are maxim 2 ani (beru), la fel si bujiile deci maxim 15000km.
De asemenea distributia a fost schimbata acum doi ani.
Coduri de eroare citite cu testul agrafa: 1481 si 1483. (altele nu mai exista).
Mi-a mai aparut totusi si masina cu cheie.
Din ce am citit este vorba de rezistenta/releu/fan controler ventilator.
Intrebarea mea este daca din cauza ventilatorului nu porneste sau este posibil sa fie altceva:
1. Pompa benzina
2. Ecu
3. Senzor turatie (sper ca m-am exprimat corect)
Poate ma ajuta si pe mine cineva cu niste sfaturi:
Vectra c z18xe.
Masina nu mai porneste. A pornit, s-a inecat, s-a balbait putin si s-a oprit. Am incercat sa o repornesc dar fara nicun succes.
Pompa se aude ca bazaie, invarte, pare ca o ia, acul de la turometru se ridica pana la 200-300 ture dar moare.
Benzia are. Nu am mers niciodata cu benzina la limita. Bobina are maxim 2 ani (beru), la fel si bujiile deci maxim 15000km.
De asemenea distributia a fost schimbata acum doi ani.
Coduri de eroare citite cu testul agrafa: 1481 si 1483. (altele nu mai exista).
Mi-a mai aparut totusi si masina cu cheie.
Din ce am citit este vorba de rezistenta/releu/fan controler ventilator.
Intrebarea mea este daca din cauza ventilatorului nu porneste sau este posibil sa fie altceva:
1. Pompa benzina
2. Ecu
3. Senzor turatie (sper ca m-am exprimat corect)
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- teo1985
- **
- 277 mesaje
- din 19 Mar 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Bucuresti
teo1985
- Mesaje scrise: 277
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut!
Revin cu rezolvarea problemei mele.
Am fost cu masina la service, mare noroc ca era unul in imediata apropiere.
Ca rezolvare: sters erori p1481 si p1483 (singurele stocate) si a pornit de la prima cheie.
In schimb s-a constat ca alternatorul nu incarca suficient (incarcare 13.4 - 13.6). De aici si posibila problema cu ventilatorul. Probabil ca nu primea destul curent.
In cazul in care cineva se loveste de aceasta problema merita incercata si aceasta solutie.
Multumesc pentru ajutor.
Revin cu rezolvarea problemei mele.
Am fost cu masina la service, mare noroc ca era unul in imediata apropiere.
Ca rezolvare: sters erori p1481 si p1483 (singurele stocate) si a pornit de la prima cheie.
In schimb s-a constat ca alternatorul nu incarca suficient (incarcare 13.4 - 13.6). De aici si posibila problema cu ventilatorul. Probabil ca nu primea destul curent.
In cazul in care cineva se loveste de aceasta problema merita incercata si aceasta solutie.
Multumesc pentru ajutor.
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- teo1985
- **
- 277 mesaje
- din 19 Mar 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Bucuresti
teo1985
- Mesaje scrise: 277
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2008
- Mesaj Privat
- claudiu clauuu
- **
- 87 mesaje
- din 22 Mai 2012
- Vectra 1997 x16xel
- Bistrita-Nasaud
claudiu clauuu
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2012
- Mesaj Privat
catavencuadelin- Suspendat
- 443 mesaje
- din 05 Feb 2014
- Zafira 2003 Z18XE
- Bucuresti
catavencuadelin- Mesaje scrise: 443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2014
- Mesaj Privat