- petro
- OP
- 103 mesaje
- din 06 Feb 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Iasi
petro
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2008
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
de pe internet adunate :
Modernizarea unui esec-Facelift pentru Opel Antara!
Opel a incercat de mai bine de doua decenii sa ofere clientilor o masina de teren care sa reprezinte culorile Opel in segmentul 4x4 si SUV.
In ciuda unor incercari disperate Opel nu a reusit niciodata sa se afirme in acest segment, dovada stau modele precum Frontera, Monterey sau Antara.
Primul si poate cel mai bine comercializat a fost Frontera masina 4x4 de clasa medie care dispunea de o platforma tehnica Isuzu.
Cele mai mari impedimente au fost descoperite evident la capitolul motorizari unde propulsoarele Isuzu sau VM Motori nu au demonstrat niciodata performante de top atat pe sosea cat si in mediul off-road.
Cel mai bun Opel cu transmisie integrala a ramas modelul de clasa mare Monterey bazat exclusiv pe un sasiu Isuzu Trooper.
Cel mai bun motor a ramas agregarul de trei litri diesel si 156 CP produs de aceeasi firma japoneza.
Ultimul din seria de masini 4x4 Opel este modelul Antara, model produs de GM Daewoo Auto & Technology Company in Coreea de Sud. Acesta a aparut pe piata in aceelasi timp cu fratiorul Chevrolet Captiva si a demonstrat pe parcursul anilor o performanta deosebit de slaba la capitolul vanzari.
Mai mult decat atat numeroasele probleme tehnice au promovat masina drept un hibrid americano-german sortit esecului. Cel mai mare recall al masinii a fost acum trei ani cand peste 50.000 de masini au fost rechemate in service cu grave probleme la sistemul de directie.
Second Hand
Tinand cont de aceste performante extrem de slabe inclusiv la capitolul fiabilitate piata auto second hand a prins repede mesajul si daca ne uitam putin pe cele mai importante site-uri auto de vanzari observam ca un Opel Antara este comercializat cu preturi incepand cu 11.000 euro.
Sa vinzi o masina de 30.000 euro in doi ani cu maxim 11.000 euro reprezinta o investitie extrem de neprofitabila.
PRO
Made in Coreea, nivel de echipare bun, consum bun de motorina transmisie manuala.
CONTRA
Motorizari VM Motori slabe si nu foarte fiabile, cutie automata problematica, probleme la sistemul de directie, valoare foarte mica de revanzare.
Conculzie
Autolatest recomanda posibililor clienti sa ocoleasca modelul Antara fie ca vorbim de o masina noua sau una second-hand, iar daca cumva vreti un model V6 pe benzina trebuie sa renuntati la aceasta idee pentru ca motorul nu este foarte performant si consuma in medie mai mult decat un V8 pe benzina al modelelor concurente.
Discutii Opel Antara Forum:
"Ma enerveaza ca Opel tot scoate periodic masini facute de mantuiala. Eu sunt fan Opel, daca m-as duce la o cursa din DTM m-as bate cu fanii Mercedes si Audi (intre timp Opel s-a retras din DTM). Insa la Antara nu gasesc nici o calitate, este o porcarie bumper to bumper! Au mers pe mentalitatea tipic romaneasca: "lasa ca-i bine si asa".
In primul rand la partea tehnica sta destul de prost: suspensia este destul de moale si genereaza ruliu in viraje (asta nu este o parere personala); cutia de viteze are doar 5 trepte, indiferent de motorizare; diferentialul central nu se poate bloca, esti complet vulnerabil chiar si pe un drum forestier, le-ar fi luat 5 minute ca sa adauge un buton pentru aceasta functie. Aceleasi probleme le are si Captiva. Si la design se mai putea lucra. Spatele se incadreaza in gama actuala, dar fata nu. Paleta de culori este foarte saraca, doar 4 culori sobre la exterior si 2 culori sobre la interior!
La capitolul asta Captiva sta mult mai bine, cu piele bej la interior arata foarte luxos. La ambele modele este mult spatiu pentru genunchi in spate, dar bancheta este plata si nu ofera sustinere laterala. Materialele din Antara sunt putin mai bune, dar au culori sobre, deci nu reprezinta un avantaj. La capitolul variabilitae difera destul de mult. Captiva ofera 7 locuri, cele de pe randul 3 putand fi folosite si de catre adulti. Antara are doar 5 locuri, dar oefra sistemul FlexFix pentru biciclete. Nu stiu cate lume ii va gasi utilitatea acestui sistem, dar sunt sigur ca dupa un an pe drumurile din Romania va zdrangani la fiecare groapa.
La 30.000 de euro, Antara mi se pare cea mai proasta oferta din segmentul SUV-urilor compacte, fiind clar depasita de catre Captiva, in special datorita pretului mai mic.
Eu cred ca aceasta generatie Antara este compromisa, astept sa vad facelift-ul din 2010 sau generatia noua din 2013. Opel vrea sa fie concurentul lui VW, dar Tiguan spulbera Antara, fara drept de apel. Din testele comparative realizate pana acum de catre nemti reiese ca Tiguan este mai bun chiar si decat BMW X3 si Land Rover Freelander, modele care reprezinta referinta clasei".
Modernizarea unui esec-Facelift pentru Opel Antara!
Opel a incercat de mai bine de doua decenii sa ofere clientilor o masina de teren care sa reprezinte culorile Opel in segmentul 4x4 si SUV.
In ciuda unor incercari disperate Opel nu a reusit niciodata sa se afirme in acest segment, dovada stau modele precum Frontera, Monterey sau Antara.
Primul si poate cel mai bine comercializat a fost Frontera masina 4x4 de clasa medie care dispunea de o platforma tehnica Isuzu.
Cele mai mari impedimente au fost descoperite evident la capitolul motorizari unde propulsoarele Isuzu sau VM Motori nu au demonstrat niciodata performante de top atat pe sosea cat si in mediul off-road.
Cel mai bun Opel cu transmisie integrala a ramas modelul de clasa mare Monterey bazat exclusiv pe un sasiu Isuzu Trooper.
Cel mai bun motor a ramas agregarul de trei litri diesel si 156 CP produs de aceeasi firma japoneza.
Ultimul din seria de masini 4x4 Opel este modelul Antara, model produs de GM Daewoo Auto & Technology Company in Coreea de Sud. Acesta a aparut pe piata in aceelasi timp cu fratiorul Chevrolet Captiva si a demonstrat pe parcursul anilor o performanta deosebit de slaba la capitolul vanzari.
Mai mult decat atat numeroasele probleme tehnice au promovat masina drept un hibrid americano-german sortit esecului. Cel mai mare recall al masinii a fost acum trei ani cand peste 50.000 de masini au fost rechemate in service cu grave probleme la sistemul de directie.
Second Hand
Tinand cont de aceste performante extrem de slabe inclusiv la capitolul fiabilitate piata auto second hand a prins repede mesajul si daca ne uitam putin pe cele mai importante site-uri auto de vanzari observam ca un Opel Antara este comercializat cu preturi incepand cu 11.000 euro.
Sa vinzi o masina de 30.000 euro in doi ani cu maxim 11.000 euro reprezinta o investitie extrem de neprofitabila.
PRO
Made in Coreea, nivel de echipare bun, consum bun de motorina transmisie manuala.
CONTRA
Motorizari VM Motori slabe si nu foarte fiabile, cutie automata problematica, probleme la sistemul de directie, valoare foarte mica de revanzare.
Conculzie
Autolatest recomanda posibililor clienti sa ocoleasca modelul Antara fie ca vorbim de o masina noua sau una second-hand, iar daca cumva vreti un model V6 pe benzina trebuie sa renuntati la aceasta idee pentru ca motorul nu este foarte performant si consuma in medie mai mult decat un V8 pe benzina al modelelor concurente.
Discutii Opel Antara Forum:
"Ma enerveaza ca Opel tot scoate periodic masini facute de mantuiala. Eu sunt fan Opel, daca m-as duce la o cursa din DTM m-as bate cu fanii Mercedes si Audi (intre timp Opel s-a retras din DTM). Insa la Antara nu gasesc nici o calitate, este o porcarie bumper to bumper! Au mers pe mentalitatea tipic romaneasca: "lasa ca-i bine si asa".
In primul rand la partea tehnica sta destul de prost: suspensia este destul de moale si genereaza ruliu in viraje (asta nu este o parere personala); cutia de viteze are doar 5 trepte, indiferent de motorizare; diferentialul central nu se poate bloca, esti complet vulnerabil chiar si pe un drum forestier, le-ar fi luat 5 minute ca sa adauge un buton pentru aceasta functie. Aceleasi probleme le are si Captiva. Si la design se mai putea lucra. Spatele se incadreaza in gama actuala, dar fata nu. Paleta de culori este foarte saraca, doar 4 culori sobre la exterior si 2 culori sobre la interior!
La capitolul asta Captiva sta mult mai bine, cu piele bej la interior arata foarte luxos. La ambele modele este mult spatiu pentru genunchi in spate, dar bancheta este plata si nu ofera sustinere laterala. Materialele din Antara sunt putin mai bune, dar au culori sobre, deci nu reprezinta un avantaj. La capitolul variabilitae difera destul de mult. Captiva ofera 7 locuri, cele de pe randul 3 putand fi folosite si de catre adulti. Antara are doar 5 locuri, dar oefra sistemul FlexFix pentru biciclete. Nu stiu cate lume ii va gasi utilitatea acestui sistem, dar sunt sigur ca dupa un an pe drumurile din Romania va zdrangani la fiecare groapa.
La 30.000 de euro, Antara mi se pare cea mai proasta oferta din segmentul SUV-urilor compacte, fiind clar depasita de catre Captiva, in special datorita pretului mai mic.
Eu cred ca aceasta generatie Antara este compromisa, astept sa vad facelift-ul din 2010 sau generatia noua din 2013. Opel vrea sa fie concurentul lui VW, dar Tiguan spulbera Antara, fara drept de apel. Din testele comparative realizate pana acum de catre nemti reiese ca Tiguan este mai bun chiar si decat BMW X3 si Land Rover Freelander, modele care reprezinta referinta clasei".
- petro
- OP
- 103 mesaje
- din 06 Feb 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Iasi
petro
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2008
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
pai in sectiunea asta vei vedea parerea posesorilor de antara, pre facelift. Si vei observa o gramada de probleme
Eu la banii aia m-as uita la un Forester modelul nou, dar fiecare face ce vrea cu banii lui. Daca vrei un suv din asta hibrid gen antara-tucson, etc mai bine ai merge pe Captiva ca face aceleasi lucruri ca Antara dar la bani mai putini ca scrie Chevrolet
Eu la banii aia m-as uita la un Forester modelul nou, dar fiecare face ce vrea cu banii lui. Daca vrei un suv din asta hibrid gen antara-tucson, etc mai bine ai merge pe Captiva ca face aceleasi lucruri ca Antara dar la bani mai putini ca scrie Chevrolet
- petro
- OP
- 103 mesaje
- din 06 Feb 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Iasi
petro
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2008
- Mesaj Privat
- bogdan_0220
- *
- 8 mesaje
- din 13 Mai 2010
- Vaslui
bogdan_0220
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2010
- Mesaj Privat
Redactorul ala de la autolatest are o problema cu Antara si am impresia ca nu s-a urcat in una in viata lui. Cred ca l-a lasat femeisa cu unul care avea Antara si de asta atata inversunare din partea lui.
Eu am Antara modelul pre-facelift si am 100.000 de km cu masina si nu am avut cine stie ce probleme cu ea, cateva bielete anti-ruliu, un capat de bara si vreo 3 senzori in rest masina e beton. Daca iti place masina dute la drive-test ca o sa o primeasca la inceputul lunii iunie la G&P (si eu tot din Iasi sunt) si nu te mai lua dupa toti mascaricii care nici nu au mers vreodata cu masina respectiva.
Eu am Antara modelul pre-facelift si am 100.000 de km cu masina si nu am avut cine stie ce probleme cu ea, cateva bielete anti-ruliu, un capat de bara si vreo 3 senzori in rest masina e beton. Daca iti place masina dute la drive-test ca o sa o primeasca la inceputul lunii iunie la G&P (si eu tot din Iasi sunt) si nu te mai lua dupa toti mascaricii care nici nu au mers vreodata cu masina respectiva.
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
diandymsg
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2011
- Mesaj Privat
- mihaivilcu
- *
- 3 mesaje
- din 13 Jun 2014
- Prahova
mihaivilcu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2014
- Mesaj Privat
coba
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2011
- Mesaj Privat
- mihaivilcu
- *
- 3 mesaje
- din 13 Jun 2014
- Prahova
mihaivilcu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2014
- Mesaj Privat
coba
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2011
- Mesaj Privat
@ mihaivilcu: Daca iti permiti sa dai mai mult, da, e o decizie buna sa iti iei altceva. Eu am facut drive-test cu Antara, Mitsusbishi ASX, Toyota Rav4 si noul Nissan Qashqai. Per total ultima mi-a placut cel mai mult, insa pentru dotari de varf trebuie sa scoti din buzunar peste 32.000 ...
Si Mazda Cx-5 mi-a placut foarte mult, dar nu am mai apucat sa merg cu ea ... Mi-am spus sa daca tot nu dispun de 30.000 euro, nu are rost sa-mi fac inima rea La noua Honda CRV nici nu m-am putut gandi. Varianta cu dotari batea la 35.000
Antara mi s-a parut intr-adevar cea mai slabuta calitativ dintre cele 4, insa la 21.000 nu am mai gasit nimic altceva din clasa SUV, diesel, 4x4, cu xenon, aer automat, tapiterie piele, navigatie ... La mine bugetul este limitat, asa ca am ales Antara.
Spor la strans bani si sa faci drive-test cu toate inainte sa te decizi !
Si Mazda Cx-5 mi-a placut foarte mult, dar nu am mai apucat sa merg cu ea ... Mi-am spus sa daca tot nu dispun de 30.000 euro, nu are rost sa-mi fac inima rea La noua Honda CRV nici nu m-am putut gandi. Varianta cu dotari batea la 35.000
Antara mi s-a parut intr-adevar cea mai slabuta calitativ dintre cele 4, insa la 21.000 nu am mai gasit nimic altceva din clasa SUV, diesel, 4x4, cu xenon, aer automat, tapiterie piele, navigatie ... La mine bugetul este limitat, asa ca am ales Antara.
Spor la strans bani si sa faci drive-test cu toate inainte sa te decizi !
kayo
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2014
- Mesaj Privat
Salutare, am tot citit opiniile referitoare la Opel Antara. In decembrie o s.o am in dotare, 2.2 diesel, automata, 184 CP. Cred ca s.ar potrivi expresia: " pentru orice masina mai depinde si dupa cum iti e norocul". Am avut defectiuni din fabricatie la alte masini noi cumparate, Antara mi.a placut atat ca design, cat si ca pret. Privind consumul, dupa logica mea, nu poti avea asteptari de consum mic de la un motor mare , mai ales urban.
- Giulestina
- **
- 182 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
kayo
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2014
- Mesaj Privat
bogdangmc
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22D1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
Salut tuturor!
Sunt membru nou pe forum si de asemenea posesor nou de Antara Cosmo 2.2 cdti, 4x4, cutie manuala, 184 cp (din decembrie 2014). Doresc sa descriu, pe scurt, cateva impresii despre masina in cei 2100 km parcursi; pana in prezent foarte multumit (doar e masina noua). Majoritatea km sunt facuti in afara orasului(80%):
-CONSUM MEDIU (litrat la pompa de la plin la plin) 7,8 litri/100km parcursi; nu sunt un vitezoman dar nici un batranel prea linistit, rulez in localitati cu 59 km/h si 100-120 in afara localitatii (schimb vitezele in jur de 2500 rotatii/min;
-REGENERAREA DPF : pana in prezent am avut 2 regenerari facute la fix 825 km parcursi; motorina am alimeatat doar de la Mol, o singura data la Omw; la prima regenerare ( pe care am observat- o imediat datorita consumului instant foarte crescut si a faptului ca in momentul in care luam piciorul de pe acceleratie consumul instant nu scadea la 0 litri/100km/h ci era 4,5litri) am rulat constant in treapta 3 de viteze cu o turatie de aprox. 2500 rotatii/min si a durat aprox. 20 - 25 min. La a doua regenerare la 1645 km parcursi am rulat la viteza cuprinsa intre 90 si 130 de km/h, schimbarea treptelor de viteze o faceam intre 3000-3500 rotatii/ min. si a durat aprox. 10 minute. Precizez ca pana in prezent nu s-a aprins martorul DPF din bord (din cate stiu acesta se aprinde doar cand au existatai multe regenerari ratate - oprite fortat)
Sper ca nu am fost off topic.
Sunt membru nou pe forum si de asemenea posesor nou de Antara Cosmo 2.2 cdti, 4x4, cutie manuala, 184 cp (din decembrie 2014). Doresc sa descriu, pe scurt, cateva impresii despre masina in cei 2100 km parcursi; pana in prezent foarte multumit (doar e masina noua). Majoritatea km sunt facuti in afara orasului(80%):
-CONSUM MEDIU (litrat la pompa de la plin la plin) 7,8 litri/100km parcursi; nu sunt un vitezoman dar nici un batranel prea linistit, rulez in localitati cu 59 km/h si 100-120 in afara localitatii (schimb vitezele in jur de 2500 rotatii/min;
-REGENERAREA DPF : pana in prezent am avut 2 regenerari facute la fix 825 km parcursi; motorina am alimeatat doar de la Mol, o singura data la Omw; la prima regenerare ( pe care am observat- o imediat datorita consumului instant foarte crescut si a faptului ca in momentul in care luam piciorul de pe acceleratie consumul instant nu scadea la 0 litri/100km/h ci era 4,5litri) am rulat constant in treapta 3 de viteze cu o turatie de aprox. 2500 rotatii/min si a durat aprox. 20 - 25 min. La a doua regenerare la 1645 km parcursi am rulat la viteza cuprinsa intre 90 si 130 de km/h, schimbarea treptelor de viteze o faceam intre 3000-3500 rotatii/ min. si a durat aprox. 10 minute. Precizez ca pana in prezent nu s-a aprins martorul DPF din bord (din cate stiu acesta se aprinde doar cand au existatai multe regenerari ratate - oprite fortat)
Sper ca nu am fost off topic.
- Giulestina
- **
- 182 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- Vica Mircea
- *
- 45 mesaje
- din 12 Dec 2014
- Antara 2014
- Timis
Vica Mircea
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2014
- Mesaj Privat
Salut Bogdan,
Vehiculul meu este ceva mai bãtrân. Îl am din 17 noiembrie 2014, nou. Acum am deja 5400 km. Regenerãrile filtrului de particule sunt mai dese în primii 3.000 de km. Din pãcate eu am oprit-o de 2 ori în timpul funcþionãrii , pentru cã habar nu am avut ce fac . Chiar ºi dupã aceea dacã eºti concentrat pe direcþia de deplasare nu sesizezi cu una cu douã funcþionarea regenerãrii. La 4300 km am fost la reprezentanþã ºi i-am rugat sã se uite la acest filtru. Mi-au spus cã nu sunt probleme . Dacã vor fi probleme ei pot sã asigure regenerarea acestui filtru printr-un tratament termic sau aºa ceva..
Tot citind am aflat cã acest filtru regenerabil nu este invenþia inginerilor de la Opel. Celor foarte, foarte supãraþi le propun sã mai intre ºi pe alte forum-uri .
Dacã ar fi sã reproºez ceva maºinii atunci ar fi probabil inerþia în ceea ce priveºte încãlzirea când afara sunt - 13 grade. În rest este o maºinã foarte bunã inclusiv din punct de vedere al consumului. Stã foarte bine pe ºosea, este robustã ºi are un aspect plãcut.
De vreo douã sãptãmâni am ajuns la un consum mediu de 9,1 l/100 km.
Vehiculul meu este ceva mai bãtrân. Îl am din 17 noiembrie 2014, nou. Acum am deja 5400 km. Regenerãrile filtrului de particule sunt mai dese în primii 3.000 de km. Din pãcate eu am oprit-o de 2 ori în timpul funcþionãrii , pentru cã habar nu am avut ce fac . Chiar ºi dupã aceea dacã eºti concentrat pe direcþia de deplasare nu sesizezi cu una cu douã funcþionarea regenerãrii. La 4300 km am fost la reprezentanþã ºi i-am rugat sã se uite la acest filtru. Mi-au spus cã nu sunt probleme . Dacã vor fi probleme ei pot sã asigure regenerarea acestui filtru printr-un tratament termic sau aºa ceva..
Tot citind am aflat cã acest filtru regenerabil nu este invenþia inginerilor de la Opel. Celor foarte, foarte supãraþi le propun sã mai intre ºi pe alte forum-uri .
Dacã ar fi sã reproºez ceva maºinii atunci ar fi probabil inerþia în ceea ce priveºte încãlzirea când afara sunt - 13 grade. În rest este o maºinã foarte bunã inclusiv din punct de vedere al consumului. Stã foarte bine pe ºosea, este robustã ºi are un aspect plãcut.
De vreo douã sãptãmâni am ajuns la un consum mediu de 9,1 l/100 km.
bogdangmc
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22D1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
Giulestina, nu verau sa te contrazic, o fi fost mai multe regenerari. In privinta celor aprox. 800 km de la o regenerare la alta, nu sunt singurul care sustine acest lucru, deoarece am citit si undeva pe un forum german si pe unul englezesc. O regenerare nu ai cum sa nu o observi mai ales cand majoritatea km ii faci in afara localitatii, deoarece mergand cu viteza constanta, vezi consumul instant care de la 7-8 litri zboara brusc la peste 15 litri si distanta pe care poti sa o faci cu motorina pe care o ai in rezervor scade brusc (ex. imi indica la bord ca pot parcurge 800 de km si cand a termimat regenerarea imi indica sub 700 km). Si, cu am spus si mai sus, in momentul in care se declanseaza regenerarea, am obsrevat ca, daca sunt in orice treapta de viteza ( am cutie de viteze manuala) si iau piciorul de pe acceleratie, consumul instant nu revine treptat la 0,0 litri pe afisaj, ci ramane pe 4 - 5 litri. Bine, nu vreau sa va plictisesc, ci doar sa va spun cateva aspecte care pot fi urmarite la o regenerare, fara sa trebuiasca sa stai cu ochii atintiti pe afisajul computerului de bord. Important este sa ne bucuram de aceste masini si sa nu avem nevoie de serviceuri doar la schimburile de consumabile.
Mircea, asa este, in aglomeratie e greu sa observi regenerararile. Clar, filtrele astea nu sunt facute sa se distruga daca ratezi vreo regenerare. De aceeasi parere sunt si eu ca sunt masini cu un aspect placut.
Toate cele bune baieti si hai sa mai revenim cu impresii ....
Mircea, asa este, in aglomeratie e greu sa observi regenerararile. Clar, filtrele astea nu sunt facute sa se distruga daca ratezi vreo regenerare. De aceeasi parere sunt si eu ca sunt masini cu un aspect placut.
Toate cele bune baieti si hai sa mai revenim cu impresii ....
- Giulestina
- **
- 182 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Ai explicat f bine cum se desfasoare o regenerare si cum poti observa acest lucru! Asa e.
Apropo - cei din service mi-au tinut masina 5 zile sa identifice problema mea cu blocarea geometriei variabile la turbina. Concluzia - nu isi dau seama de ce face asa!
Ce sa le fac? Simt ca ma ia cu nervi deja....si turbina chiar era schimbata si noua!
Apropo - cei din service mi-au tinut masina 5 zile sa identifice problema mea cu blocarea geometriei variabile la turbina. Concluzia - nu isi dau seama de ce face asa!
Ce sa le fac? Simt ca ma ia cu nervi deja....si turbina chiar era schimbata si noua!