Adizafira
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2014
- Mesaj Privat
Bunã ziua. Sunt proaspãt membru al Club Opel și din pãcate trebuie sã cer ajutorul pentru rezolvarea unei probleme pe care o am cu mașina mea Opel Zafira 1.9 cdti 150 cp din 2006, 177000 km. La sfârșitul lunii august filtrul de particule a fost curãțat la Sc. Gordius în Odorhei, unde s-a gãsit catalizatorul spart și obtura o parte din dpf. Dupã aceastã curãțare a filtrului, motorul mașinii a funcționat perfect 700 km, dar la prima regenerare mașina nu încheiat procesul și de atunci am parte de regenerãri la 30km, consum mediu 8.4, motorinã în ulei și mult fum albãstrui. Încercãrile de remediere pânã acum nu au rezolvat problema.
Egr, termostatul, senzorul de temp. sînt noi. Mâine am programare la un depanator ecu. Acesta mi-a și propus la telefon eliminarea din soft a dpf, dar nu aș fi de acord cu propunerea lui. S-a mai fost confruntat cineva cu aceastã problemã ?
Egr, termostatul, senzorul de temp. sînt noi. Mâine am programare la un depanator ecu. Acesta mi-a și propus la telefon eliminarea din soft a dpf, dar nu aș fi de acord cu propunerea lui. S-a mai fost confruntat cineva cu aceastã problemã ?
aplesa
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
fuguletz
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2014
- Mesaj Privat
@CristianTM: Sa inteleg ca vorbesti din auzite, nu ? Zici tu ca e motorul praf?
Acum 2 ani un prieten cu 1.9 120cp, a scos DPF-ul si a resoftat masina pana la 150cp si de atunci a facut circa 50.000km! Sunt tare curios cat de praf e motorul lui, tinand cont ca cu masina respectiva se si tracteaza masini pe platforma!
P.S: Am uitat sa specific! Se pot face 1 sau 2 modificari ! Doar anulare DPF + soft anulare ! Sau Anulare DPF + soft + resoftare !
Acum 2 ani un prieten cu 1.9 120cp, a scos DPF-ul si a resoftat masina pana la 150cp si de atunci a facut circa 50.000km! Sunt tare curios cat de praf e motorul lui, tinand cont ca cu masina respectiva se si tracteaza masini pe platforma!
P.S: Am uitat sa specific! Se pot face 1 sau 2 modificari ! Doar anulare DPF + soft anulare ! Sau Anulare DPF + soft + resoftare !
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
aplesa
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2008
- Mesaj Privat
Regenerari repetate la interval scurt se fac cand DPF e pe terminate. Mai pot fi si alte cauze: furtunase crapate, senzori defecti. Cu DPF off + soft, scapi de toate si e cel mai ieftin in acest moment. Adevarat ca eu am schimbat DPf cu unul nou si am scapat de probleme...dar acum nu as mai face asa ceva
fuguletz
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2014
- Mesaj Privat
Daca ai un numar mai mari de posturi, asta nu inseamna ca le stii pe toate!
Masina respectiva a facut regenerari continue pe Autostrada Bucuresti - Constanta, iar la intrarea in Bucuresti, cand a dat de trafic propietarul, s-a limitat electronic la 10km/h viteza maxima, iar in spatele masinii era nor de fum! Dupa eliminarea DPF-ului, masina si-a revenit la normal!
Masina respectiva a facut regenerari continue pe Autostrada Bucuresti - Constanta, iar la intrarea in Bucuresti, cand a dat de trafic propietarul, s-a limitat electronic la 10km/h viteza maxima, iar in spatele masinii era nor de fum! Dupa eliminarea DPF-ului, masina si-a revenit la normal!
kmcdany
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2014
- Mesaj Privat
- palanraducristian
- **
- 88 mesaje
- din 02 Sep 2008
- Zafira 2011 A17DTR
- Bucuresti
palanraducristian
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- palanraducristian
- **
- 88 mesaje
- din 02 Sep 2008
- Zafira 2011 A17DTR
- Bucuresti
palanraducristian
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- palanraducristian
- **
- 88 mesaje
- din 02 Sep 2008
- Zafira 2011 A17DTR
- Bucuresti
palanraducristian
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat
fuguletz
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2014
- Mesaj Privat
Z19DTH automata ... Ca probleme am doar 2, iar cea mai desa e P042A-52 , care cel mai sigur e de la DPF! Aceeasi eroare era si pe zafira de care vorbeam si mai sus! Aceasta eroare o descopar de minim 2 ori pe saptamana pe OP-COM! Stergere erori si merge 3-4zile, apoi apare iar!
Ma gandeam asa! DPF + EGR OFF .. astea stiu sa sunt problemele acestui model! Daca scot si catalizatorul + teava cap-coada, rezolv ceva? Desigur, + resoftare!
Ma gandeam asa! DPF + EGR OFF .. astea stiu sa sunt problemele acestui model! Daca scot si catalizatorul + teava cap-coada, rezolv ceva? Desigur, + resoftare!
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Si eu am ceva problema cu DPF cred, ieri am facut in jur de 350 km si s-a aprins becul cu cheia cam de 10 ori. Masina functiona normal cand apare acea indicatie, nu observ nimic schimbare in comportamentul masinii. Ce am mai observat cand am schimbat uleiul pe elevator ca, catalizatorul a fost decupat (probabil golit). Sau acel martor cheie din bord mai inseamna si altceva nu numai legat de dpf. Cu OPCOM pot sa-mi dau seama daca are DPF anulat ?
lusu_opel
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Maramures
- Masina: Zafira 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2015
- Mesaj Privat
lusu_opel
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Maramures
- Masina: Zafira 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2015
- Mesaj Privat
- Gabriel04
- **
- 193 mesaje
- din 20 Apr 2017
- Zafira 2010 A17DTR
- Bucuresti
Gabriel04
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2017
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat