Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • b_sorin14

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Masina este echipata cu Flexride, display-ul de bord mediu (Driver Information Centre (midlevel)) si Intellilink 700. Conform manualului de utilizare, printre setarile modului Sport se regaseste si aceasta optiune: Sport Mode Backlighting: Changes the instrument illumination colour.
De asemenea, conform cu manualul de utilizare al sistemului de infotainment, ar trebui sa se regaseasca urmatoarea optiune: DAB Menu (To configure the DAB settings options, activate the radio function and then select the DAB waveband.Select the MENU screen button in the interaction selector bar to display the DAB Menu).
Aceste optiuni lipseau, am fost la reprezentanta, am stat 2 ore sa-i faca update-uri peste update-uri, nu i-au dat de cap, optiunile lipsesc in continuare.
A mai intalnit cineva asemenea discrepante intre ceea ce se gaseste in manual si ceea ce se gaseste in masina ?
Skip ads

  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
La facelift nu stiu daca se mai coloreaza in rosu cadrenele cand apesi pe butonul Sport. Or fi uitat sa modifice in manual. Am facut test drive cu o Insignia facelift cu displayul acela mediu (vitezometru si turometru analogice) si la fel, pe Sport, cadranele ramaneau aceeasi culoare.
Despre DAB nu stiu...
  • daniM

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2014

  • Mesaj Privat
scuze pentru offtopic: se poate modifica iluminatul din alb in rosu atunci cand masina nu este pe modul Sport? (ma refer la primele Insignia, dinainte de facelift)
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu, in schimb poti invers. Sa ramana alb cand esti in sport.
  • daniM

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Pacat..arata superb si cu indicatoarele rosii..
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Exista diferența de consum intre modul sport și modul normal? ... la același stil de condus Smile
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Modul Sport schimba felul in care este procesat input-ul pedalei de acceleratie. Adica, pe Sport, tu apesi un sfert, masina iti da 80% (zic si eu, nu stiu procentele exact). La fel in modul Tour: apesi jumatate, ea iti da un sfert, sau iti da gradual. Teoretic nu sunt diferente intre acceleratie 100% in modul Sport si 100% in modul Tour sau Normal. Practic, pe Sport mi se pare ca turbina raspunde mult mai rapid, nu are nevoie de timp pentru spool up (adica sa faca presiune) ca in modul Tour. Deci, ca sa imi dau cu parerea la intrebarea ta, daca ai acelasi stil de condus, ar trebui sa consume mai mult. Tu va trebui sa adaptezi stilul si sa apesi mai bland pe acceleratie.
  • b_sorin14

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Florin Insignia a scris:Exista diferența de consum intre modul sport și modul normal? ... la același stil de condus Smile


din experienta mea, consumul va creste putin (imi indica 9.3-9.5% si cand am inceput sa folosesc mai des modul sport a sarit la 10.2-10.5%) ...si nu, nu vei avea acelasi stil de condus Wink

oricum, eu nu simt mare diferenta in primele 3 trepte intre modul sport si normal la demaraj, abia in treapta a4a "fuge" masina de sub mine la o mai mica apasare a pedalei de acceleratie fata de modul normal/tour...in rest suspensia intarita iti da ceva mai mult curaj pe viraje, iar cresterea puterii transmise pe puntea spate modifica comportamentul masinii undeva aproape de limita, in rest, ca si in normal/tour nu stii ca e 4x4
  • yerd

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Consumul la modul Sport VS Normal se observa mai mult cred daca ai cutie automata. Am observat, avand cutie automata, ca in modul Sport tine motorul la turatii mai mari - la cutie manuala schimbul fiind facut de sofer la orice turatie - la cutie automata nu ai acest control => consum mai crescut putin.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR