- d_claudiuus
- OP
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Rog moderatorii sa nu mute topicul, deoarece in opinia mea EGR la A13DTR e total diferit fata de celelalte Z13DTx de Corsa C sau D.
Daca n-am dreptate, astept poze si argumente.
AM NEVOIE DE SFATUL CELOR EXPERIMENTATI (dani cuciureanu de exemplu) CU EGR la MOTOARE A13DT
Ca sa fie clar pt toti -> Corsa D, an fabr. 2011, 178000 KM reali, A13DTR motor 6 viteze 95 CAI, EURO 5.
Dupa cateva luni de mai multe simptome (relanti instabil la pornire la rece, eroare presiune admisie) acum 2 zile am avut simptom complet de EGR semiblocat.
La simptomele de mai sus adaug si un cod de eroare ceva de genul "pressure sensor malfunction" (din pacate nu-mi aduc aminte exact codul identificat de tester) si comportamentul ciudat al masinii de a nu se accelera. Relantiul oscila intre 800-1100 turatii, motorul se auzea ca si cum mergea in 3 cilindrii, cand acceleram, turometru urca extrem de greu, ca si cum dadea sa rupa. Dupa 1 KM de mers chinuit, s-a aprins masina cu cheita, motorul si-a dat drumul (probabil a intrat in regim de avarie) si a memorat eroare.
M-am dus la Autohaus Huber, s-au facut mai multe teste, inclusiv "pulse" pe EGR din tester; dupa codul de eroare, testele efectuate cu comenzi din tester, si interpretarea parametrilor, mecanicul a cautat in programul lor, mi-a aratat codul, explicatia codului tradusa, vinovatul principal fiind EGR. Descrierea simptomelor date de programul celor de la reprezentanta erau 100% cu ce am avut eu...
Citind toate topicurile pe forum, legate de EGR la z13dtx, am zis sa se faca si la masina mea aceeasi procedura: demontata admisie, curatat senzor presiune, curatat EGR.
Intr-adevar, admisia e imbacsita pana la refuz, pe senzorul de presiune erau depuneri, dar sunt extrem de confuz cu EGR-ul.
EGR-ul este de fapt cat o namila, jumate de motor, total diferit de tot ce am vazut pana acum in posturile voastre. Vezi prima poza
Tot ansamblul EGR este mai jos in poza, partea electronica, cu nu stiu ce supapa, si un ditamai ansamblul mecanic cu rol de racitor.
BOMBA E CA TOT ANSAMBLUL EGR -> COD 851073-> piesa originala de la Pierburg - costa nici mai mult nici mai putin de 7000 RON!
Am fost la mai multe magazine. La reprezentanta pretul complet este de 7800 RON. Cel mai ieftin l-am gasit la 5400 RON fara TVA si fara adaosul magazinului, deci tot pe acolo!
Ca sa ai acces la toata namila aia de rahat de piesa, s-a demontat grila stergatoare, clapeta aceleratie, alternator, ansamblu filtru aer, furtune, etc, dat jos admisie, etc...
Mai jos poza cu admisia:
Acuma, la cat de mult se demonteaza acolo, ideal e sa nu desfaci des!
Ca sa evit chestia asta, si sa nu mai am probleme pentru inca atatia km cati am acum, am doua solutii:
a. sa se curete senzor presiune, admisie, EGR si inlocuite obligatoriu toate garniturile
b. sa cumpar doar partea electrica + respectiva supapa a EGR-ului (cod 851176) si toate garniturile, si bineinteles, curatat temeinic toata admisia si senzor presiune
Acuma, solutia a. nu e ideala, ca daca EGR-ul ala e gripat rau, probabil la scurt timp o sa am din nou probleme cu el.
Solutia cea mai buna din punctul meu de vedere ar fi curatat admisie, schimbat garnituri si EGR nou, dar cine dracu da atatia bani pe tot modulul EGR?
Intrebarea mea la voi ar fi daca ar fi totusi de ajuns sa cumpar doar partea fara racitor, adica toata partea neagra din poza, mai putin ansamblul metalic pe care se vede ca scrie Pierburg.
Pt cei care au acces la diferite programe sa vada piese si preturi, mai jos va dau toate codurile, sa-mi ziceti si mie daca e OK, si daca intr-adevar EGR este tot ansamblul ala din desen, sau ala e impreuna cu racitorul si e OK luat separat.
851176 - parte din EGR
851073 - EGR complet - care costa de ten'doaie.
851047 - garnitura metalica, e musai sa o cumpar deoarece izoleaza apa de ulei in circuitul EGR-ului, daca aia e ciupita dam de necaz mare...
restul sunt garnituri de pe la admisie care e bine sa fie inlocuite la demontarea lor...
851001
851053
850831
5850249
5860864
5850249
Astept cu nerabdare raspunsurile voastre, va rog cei care se pricep si care au mai desfacut EGR la motoare cu an fabricatie dupa 2010.
Inca ceva - admisia aia arata in halul asta in urmatoarele conditii: revizii complete cu consumabile originale schimbate la cel mult 11.000 KM, ulei dexos 2, filtru de motorina schimbat la fiecare revizie, masina condusa 80% drumuri lungi, turata la 2700-2800 ture constant, mers foarte mult cu tempomatul la turatiile amintite mai sus, motorina doar Rompetrol, nici o problema de injectoare pana acum, ciclu regenerare DPF aprox. la fiecare 800 KM; deci o masina extrem de ingrijita si de corect condusa.
Imaginati-va cum ar fi aratat toate p-acolo daca as fi condus ca mai toti soferii, la 2000 de ture, prin oras...
Acuma daca pt voi e o chestie simpla tot ce am scris si e de ras, imi cer scuze, dar nu ma pricep, singurul EGR vazut vreodata e primul pe care l-am curatat la service, la Corsa C cu motor Ecotec 1.0, care era copilas pe langa asta, iar alte EGR-uri vazute in poza pe formul asta arata total diferit, nicidecum chestia aia din prima poza cu o greutate cred de vreo 10 Kg ))...
Iar pretul ala de 7000 de RON, adica 1500 de EUR, ala deja e pret de BWM second hand...
Rog moderatorii sa nu mute topicul, deoarece in opinia mea EGR la A13DTR e total diferit fata de celelalte Z13DTx de Corsa C sau D.
Daca n-am dreptate, astept poze si argumente.
AM NEVOIE DE SFATUL CELOR EXPERIMENTATI (dani cuciureanu de exemplu) CU EGR la MOTOARE A13DT
Ca sa fie clar pt toti -> Corsa D, an fabr. 2011, 178000 KM reali, A13DTR motor 6 viteze 95 CAI, EURO 5.
Dupa cateva luni de mai multe simptome (relanti instabil la pornire la rece, eroare presiune admisie) acum 2 zile am avut simptom complet de EGR semiblocat.
La simptomele de mai sus adaug si un cod de eroare ceva de genul "pressure sensor malfunction" (din pacate nu-mi aduc aminte exact codul identificat de tester) si comportamentul ciudat al masinii de a nu se accelera. Relantiul oscila intre 800-1100 turatii, motorul se auzea ca si cum mergea in 3 cilindrii, cand acceleram, turometru urca extrem de greu, ca si cum dadea sa rupa. Dupa 1 KM de mers chinuit, s-a aprins masina cu cheita, motorul si-a dat drumul (probabil a intrat in regim de avarie) si a memorat eroare.
M-am dus la Autohaus Huber, s-au facut mai multe teste, inclusiv "pulse" pe EGR din tester; dupa codul de eroare, testele efectuate cu comenzi din tester, si interpretarea parametrilor, mecanicul a cautat in programul lor, mi-a aratat codul, explicatia codului tradusa, vinovatul principal fiind EGR. Descrierea simptomelor date de programul celor de la reprezentanta erau 100% cu ce am avut eu...
Citind toate topicurile pe forum, legate de EGR la z13dtx, am zis sa se faca si la masina mea aceeasi procedura: demontata admisie, curatat senzor presiune, curatat EGR.
Intr-adevar, admisia e imbacsita pana la refuz, pe senzorul de presiune erau depuneri, dar sunt extrem de confuz cu EGR-ul.
EGR-ul este de fapt cat o namila, jumate de motor, total diferit de tot ce am vazut pana acum in posturile voastre. Vezi prima poza
Tot ansamblul EGR este mai jos in poza, partea electronica, cu nu stiu ce supapa, si un ditamai ansamblul mecanic cu rol de racitor.
BOMBA E CA TOT ANSAMBLUL EGR -> COD 851073-> piesa originala de la Pierburg - costa nici mai mult nici mai putin de 7000 RON!
Am fost la mai multe magazine. La reprezentanta pretul complet este de 7800 RON. Cel mai ieftin l-am gasit la 5400 RON fara TVA si fara adaosul magazinului, deci tot pe acolo!
Ca sa ai acces la toata namila aia de rahat de piesa, s-a demontat grila stergatoare, clapeta aceleratie, alternator, ansamblu filtru aer, furtune, etc, dat jos admisie, etc...
Mai jos poza cu admisia:
Acuma, la cat de mult se demonteaza acolo, ideal e sa nu desfaci des!
Ca sa evit chestia asta, si sa nu mai am probleme pentru inca atatia km cati am acum, am doua solutii:
a. sa se curete senzor presiune, admisie, EGR si inlocuite obligatoriu toate garniturile
b. sa cumpar doar partea electrica + respectiva supapa a EGR-ului (cod 851176) si toate garniturile, si bineinteles, curatat temeinic toata admisia si senzor presiune
Acuma, solutia a. nu e ideala, ca daca EGR-ul ala e gripat rau, probabil la scurt timp o sa am din nou probleme cu el.
Solutia cea mai buna din punctul meu de vedere ar fi curatat admisie, schimbat garnituri si EGR nou, dar cine dracu da atatia bani pe tot modulul EGR?
Intrebarea mea la voi ar fi daca ar fi totusi de ajuns sa cumpar doar partea fara racitor, adica toata partea neagra din poza, mai putin ansamblul metalic pe care se vede ca scrie Pierburg.
Pt cei care au acces la diferite programe sa vada piese si preturi, mai jos va dau toate codurile, sa-mi ziceti si mie daca e OK, si daca intr-adevar EGR este tot ansamblul ala din desen, sau ala e impreuna cu racitorul si e OK luat separat.
851176 - parte din EGR
851073 - EGR complet - care costa de ten'doaie.
851047 - garnitura metalica, e musai sa o cumpar deoarece izoleaza apa de ulei in circuitul EGR-ului, daca aia e ciupita dam de necaz mare...
restul sunt garnituri de pe la admisie care e bine sa fie inlocuite la demontarea lor...
851001
851053
850831
5850249
5860864
5850249
Astept cu nerabdare raspunsurile voastre, va rog cei care se pricep si care au mai desfacut EGR la motoare cu an fabricatie dupa 2010.
Inca ceva - admisia aia arata in halul asta in urmatoarele conditii: revizii complete cu consumabile originale schimbate la cel mult 11.000 KM, ulei dexos 2, filtru de motorina schimbat la fiecare revizie, masina condusa 80% drumuri lungi, turata la 2700-2800 ture constant, mers foarte mult cu tempomatul la turatiile amintite mai sus, motorina doar Rompetrol, nici o problema de injectoare pana acum, ciclu regenerare DPF aprox. la fiecare 800 KM; deci o masina extrem de ingrijita si de corect condusa.
Imaginati-va cum ar fi aratat toate p-acolo daca as fi condus ca mai toti soferii, la 2000 de ture, prin oras...
Acuma daca pt voi e o chestie simpla tot ce am scris si e de ras, imi cer scuze, dar nu ma pricep, singurul EGR vazut vreodata e primul pe care l-am curatat la service, la Corsa C cu motor Ecotec 1.0, care era copilas pe langa asta, iar alte EGR-uri vazute in poza pe formul asta arata total diferit, nicidecum chestia aia din prima poza cu o greutate cred de vreo 10 Kg ))...
Iar pretul ala de 7000 de RON, adica 1500 de EUR, ala deja e pret de BWM second hand...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
1. aplica solutia a
2. schimba distributia daca nu ai facut asta pana acum
3. schimba bujiile, eu am schimbat si la 60,000km reali, masina de nevasta care facea drumuri scurte, pozitie superidioata ca tot ce este la acest motor de macaronari, ele par bune la masuratoare cateodata dar nu e asa
4. pune ulei 5W40 pentru DPF si renunta la posirca GM dexos paispici
L.E.
Mai tine o perioada masina dupa care vinde, o sa platesti prea mult pe reparatii si altele , economia de carburant va fi par la ceas
2. schimba distributia daca nu ai facut asta pana acum
3. schimba bujiile, eu am schimbat si la 60,000km reali, masina de nevasta care facea drumuri scurte, pozitie superidioata ca tot ce este la acest motor de macaronari, ele par bune la masuratoare cateodata dar nu e asa
4. pune ulei 5W40 pentru DPF si renunta la posirca GM dexos paispici
L.E.
Mai tine o perioada masina dupa care vinde, o sa platesti prea mult pe reparatii si altele , economia de carburant va fi par la ceas
- d_claudiuus
- OP
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Mersi de raspuns, DAN.
Distributia a fost schimbata de curand, frumos lucrat, original kit+garnituri, suruburi, semering pompa ulei, etc.
Bujiile le-am schimbat toate 4 luna trecuta. Mi s-a ars bujia 3 si am decis sa le schimb pe toate 4. Si acolo nota 10 pt mecanic, le-a scos din chiulasa fara sa atinga cu mana deloc motorul, avea un ansamblu mobil de chei pe care le-a bagat super meserias pe langa turbina, in 15 minute s-au schimbat toate 4.
La cilindrul 3 si 4 au iesit un pic mai greu, probabil mai multe depuneri, dar nu a fortat, a insurubat-desurubat de cateva ori, bagat degripant, si au iesit perfect.
Ulei nu folosesc GM, este Liqui Molly 5W30 Dexos 2 de cand am masina. Importat de Limorom, imbuteliat in Germania.
Motorul se comporta frumos, nu completez cu ulei deloc intre schimburi, scade de pe joja doar 50-100ml.
ACEA C3 5W40 eu nu am vazut decat Castrol, si sincer nu am o parere asa de buna. Am mai folosit Castrol la masina veche si nu am fost multumit...
Cu EGR, sincer nu stiu ce sa fac.
Am mai cautat pe net dupa codul Pierburg, si am vazut ca intr-adevar chestia aia mare metalica este numai racitorul, cred ca valva EGR in sine care contine pistonasul ce se gripeaza este doar ansamblul negru ce se si vede ca e prins cu suruburi de racitor.
Astazi am fost la magazin si am cumparat decarbusolv; am sa-l duc mecanicului luni, sa curete bine admisia, sa-i faca baie in decarbusolv; inca ma gandesc sa cumpar doar valva.
Oricum voi cumpara toate garniturile.
Masina o mai tin maxim inca 100.000KM (aprox 2 ani), asa era si planificat. Iar cat timp o mai tin, inca o data eu nu mai vreauu sa vad admisia data jos si tot ce e p-acolo.... M-am socat ))
Lucrarea asta trebuie facuta bine si sigur.
Oricum, pretul la piese este exagerat, Opelul nu mai este de mult o masina ieftin de intretinut. Cred ca am sa ma reorientez...
Distributia a fost schimbata de curand, frumos lucrat, original kit+garnituri, suruburi, semering pompa ulei, etc.
Bujiile le-am schimbat toate 4 luna trecuta. Mi s-a ars bujia 3 si am decis sa le schimb pe toate 4. Si acolo nota 10 pt mecanic, le-a scos din chiulasa fara sa atinga cu mana deloc motorul, avea un ansamblu mobil de chei pe care le-a bagat super meserias pe langa turbina, in 15 minute s-au schimbat toate 4.
La cilindrul 3 si 4 au iesit un pic mai greu, probabil mai multe depuneri, dar nu a fortat, a insurubat-desurubat de cateva ori, bagat degripant, si au iesit perfect.
Ulei nu folosesc GM, este Liqui Molly 5W30 Dexos 2 de cand am masina. Importat de Limorom, imbuteliat in Germania.
Motorul se comporta frumos, nu completez cu ulei deloc intre schimburi, scade de pe joja doar 50-100ml.
ACEA C3 5W40 eu nu am vazut decat Castrol, si sincer nu am o parere asa de buna. Am mai folosit Castrol la masina veche si nu am fost multumit...
Cu EGR, sincer nu stiu ce sa fac.
Am mai cautat pe net dupa codul Pierburg, si am vazut ca intr-adevar chestia aia mare metalica este numai racitorul, cred ca valva EGR in sine care contine pistonasul ce se gripeaza este doar ansamblul negru ce se si vede ca e prins cu suruburi de racitor.
Astazi am fost la magazin si am cumparat decarbusolv; am sa-l duc mecanicului luni, sa curete bine admisia, sa-i faca baie in decarbusolv; inca ma gandesc sa cumpar doar valva.
Oricum voi cumpara toate garniturile.
Masina o mai tin maxim inca 100.000KM (aprox 2 ani), asa era si planificat. Iar cat timp o mai tin, inca o data eu nu mai vreauu sa vad admisia data jos si tot ce e p-acolo.... M-am socat ))
Lucrarea asta trebuie facuta bine si sigur.
Oricum, pretul la piese este exagerat, Opelul nu mai este de mult o masina ieftin de intretinut. Cred ca am sa ma reorientez...
- d_claudiuus
- OP
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ti de pare ca nu consuma ulei, consuma ca orice motor dar la diesel e inlocuit de motorina. Deci 5W30 este prea subtire, pune 5W40.
Nu tot ce este Opel este greu de intretinut, , tu ai ales motorul Fiat...
Chiar daca te vei orienta pe alta marca tot ce este diesel are dpf si iti papa zilele, in doi ani poate vor fumai E6...
Nu tot ce este Opel este greu de intretinut, , tu ai ales motorul Fiat...
Chiar daca te vei orienta pe alta marca tot ce este diesel are dpf si iti papa zilele, in doi ani poate vor fumai E6...
- d_claudiuus
- OP
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Ulei voi incerca MOTUL 8100 X-clean 5W40, este Acea C3 cu specificatie dexos 2.
Pentru cei care vor mai pati ca mine, am gasit modul EGR, fara racitor, direct de la Pierburg.
http://www.autocarparts.ro/..._20241_33397.html
Costa intre 400-500 RON, daca e adus pe original conform cod OPEL, nu se gaseste sub 1300-1400 RON...
Cod original de la Pierburg scris pe al meu este 7.01599.04.0, dar cu cine am vorbit este acelasi cu cod 7.01599.10.0
Acum trebuie atentie mare, Pierburg este made in Germany, sau made in China... probabil de aici si diferente de cod si pret.... presupun
Dan, referitor la norma de poluare, de la anul vor fi doar EUR6. Daca imi cumpar noul 1.3 CDTI tot de 95 cai, cel putin acum stiu la ce sa ma astept si ma voi informa din timp. Oricum, pararea mea ca 180000 de KM EGR-ul si-a facut treaba beton, nici macar o eroare. Acum stiu si simptome si comportament masina la EGR semiblocat...
Pentru cei care vor mai pati ca mine, am gasit modul EGR, fara racitor, direct de la Pierburg.
http://www.autocarparts.ro/..._20241_33397.html
Costa intre 400-500 RON, daca e adus pe original conform cod OPEL, nu se gaseste sub 1300-1400 RON...
Cod original de la Pierburg scris pe al meu este 7.01599.04.0, dar cu cine am vorbit este acelasi cu cod 7.01599.10.0
Acum trebuie atentie mare, Pierburg este made in Germany, sau made in China... probabil de aici si diferente de cod si pret.... presupun
Dan, referitor la norma de poluare, de la anul vor fi doar EUR6. Daca imi cumpar noul 1.3 CDTI tot de 95 cai, cel putin acum stiu la ce sa ma astept si ma voi informa din timp. Oricum, pararea mea ca 180000 de KM EGR-ul si-a facut treaba beton, nici macar o eroare. Acum stiu si simptome si comportament masina la EGR semiblocat...
- d_claudiuus
- OP
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Am rezolvat. Am schimbat doar EGR,fara racitor, cumparat nou de la reprezentanta, pe original,cu toate reducerile a fost 1400 RON, curatat admisie, schimbat toate garniturile de la EGR + admisie, revizie cu toate filtrele schimbate+ulei Motul ACEA C3 Dexos 2.
Masina merge boboc, accelereaza frumos,are mai mult zvac, trepidatiile la pornire rece si relantii instabil au disparut in totalitate. Foarte multumit cum a lucrat mecanicul.
Admisia a fost asa de bine curatata ca am dat cu degetul pe interiorul ei si nu s-a luat nimic
EGR-ul vechi e functional, curatat, dar am vrut sa montez unul nou deoarece nu doresc sa mai desfac curand tot ce-i p-acolo
Spersa-mi gasesc un cumparator pentru EGR )
Manopera a fost 900 de lei cu tot cu manopera de revizie, nu mi s-aparut mult pentru cat s-a demontat, curatat si montat la loc.
De mentionat ca dupa schimbarea EGR-ului, daca se monteaza modulul, trebuie reprogramat, daca nu se reprogrameaza da eroare P0404 (EGR range/performance).
Tech 2-ul, la motorul de A13DTR are functie de "Reprogram EGR Replacement". Nu am stiut ca trebuie reprogramat, mi-a aratat mecanicul pe soft si in interfata Tech 2.
Dupa programare masina nu a mai dat eroare, am de atunci deja 600 KM parcursi in care masina a mers boboc.
Va doresc sa aveti cat mai multi km fara probleme...
Masina merge boboc, accelereaza frumos,are mai mult zvac, trepidatiile la pornire rece si relantii instabil au disparut in totalitate. Foarte multumit cum a lucrat mecanicul.
Admisia a fost asa de bine curatata ca am dat cu degetul pe interiorul ei si nu s-a luat nimic
EGR-ul vechi e functional, curatat, dar am vrut sa montez unul nou deoarece nu doresc sa mai desfac curand tot ce-i p-acolo
Spersa-mi gasesc un cumparator pentru EGR )
Manopera a fost 900 de lei cu tot cu manopera de revizie, nu mi s-aparut mult pentru cat s-a demontat, curatat si montat la loc.
De mentionat ca dupa schimbarea EGR-ului, daca se monteaza modulul, trebuie reprogramat, daca nu se reprogrameaza da eroare P0404 (EGR range/performance).
Tech 2-ul, la motorul de A13DTR are functie de "Reprogram EGR Replacement". Nu am stiut ca trebuie reprogramat, mi-a aratat mecanicul pe soft si in interfata Tech 2.
Dupa programare masina nu a mai dat eroare, am de atunci deja 600 KM parcursi in care masina a mers boboc.
Va doresc sa aveti cat mai multi km fara probleme...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- d_claudiuus
- OP
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Doar EGR a fost 1400 RON.
Stiu, e scump... dar macar a fost o treaba bine facuta .Nu m-am zgarcit niciodata cand a fost vorba de masina.
Cel mai ieftin EGR pe original l-am gasit la un magazin de piese auto pe net, cu 1300 RON. Pt 100 de lei in plus l-am preferat de la reprezentanta.
Am vazut pachetul, e original (cu filigram pe cutie), livrat din depozit Ungaria.
Stiu, e scump... dar macar a fost o treaba bine facuta .Nu m-am zgarcit niciodata cand a fost vorba de masina.
Cel mai ieftin EGR pe original l-am gasit la un magazin de piese auto pe net, cu 1300 RON. Pt 100 de lei in plus l-am preferat de la reprezentanta.
Am vazut pachetul, e original (cu filigram pe cutie), livrat din depozit Ungaria.
vali2015
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2009 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2020
- Mesaj Privat