Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • ionutl

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A 16 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2014

  • Mesaj Privat
De curand a aparut prima problema la opelul meu. Insignia 1.6Turbo. Mergeam cu masina pe pilot automat, 75Km/h cand am simtit o scadere de putere si imediat mesaj in bord "Engine power is reduced". Parca nu mai tragea, am incercat pe modul sport, degeaba. Crestea in viteza dar foarte greu, am dus-o la 140Km/h, mai mergea dar mi-a fost frica sa-i mai dau. Am mai mers vreo 200km apoi mi-a aparut si mesajul "Service vehicle soon". Masina consuma la fel, nu scoate fum. Are 75000 km si un pic peste 3 ani. Pana acum a functionat impecabil. S-a mai intalnit cineva cu situatia asta? Turbina defecta?
Skip ads

  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
E posibil sa fie de la turbo . Mergi la un tester cat mai repede pentru a nu da in altele
  • nycman91

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2008 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2011

  • Mesaj Privat
furtun intercooler fisurat.
  • ionutl

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A 16 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2014

  • Mesaj Privat
am fost la radacini. sentinta: turbina defecta 100%. deviz: 5300RON plus manopera. ceva recomandari de service pentru o a doua parere?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cauta si tu in forum "service recomandat"
Ce inseamna "turbina defecta 100%"? Ceva detalii ti-au dat?
  • klod
  • **
  • 207 mesaje
  • din 22 Jan 2011
  • Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Alta tara
  • klod

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 2.0 DTH CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2011

  • Mesaj Privat
a dreak turbina costa cat o jumatate de motor, eu zic sa mai cauti pana gasesti pe cineva putin mai onest, numai bine
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
ionutl a scris:am fost la radacini. sentinta: turbina defecta 100%. deviz: 5300RON plus manopera. ceva recomandari de service pentru o a doua parere?


Daca era vorba de vreun sensor de cateva sute de lei puteai sa o iei de buna, asa e obligatoriu sa mai iei cel putin o parere, gasesti in site 1-2 service-uri dedicate opel ok.
Mie astia de la Radacini mi-au cerut 8000 lei + manopera pe volanta la vectraC

Bafta
  • chiriac_cds

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Turbina mana a doua se invarte pe la 350€. Eu am schimbat turbina pentru ca aveam aceiasi problema. A fostt verificata piesa cu piesa pana sa dat seama ca e de la turbina. P mn ma ajuns250€ luata de pe o masina cu 30.000km de la dezmembrari
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@ionutl are Insignia 1.6T benzina, turbina e diferita ca la 2.0 diesel. E o turbina fara geometrie variabila.
Asteptam totusi un semn de la el, daca a depistat/rezolvat problema.
  • ionutl

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A 16 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2014

  • Mesaj Privat
inca nu am rezolvat. am fost si la union motors acelasi raspuns, turbina defecta. nota de plata 5800ron. inca nu ma arunc sa dau banii astia. de la radacini am si codul de eroare P0299. codurile de eroare se pot vedea pe display fara computer? vrea sa ma mai informez putin, e cam ciudat ca a picat dintr-o data, nu a dat nici un fel de semn. ma gandesc sa nu fie de la altceva si turbina sa fie blocata electronic. din pacate nu gasesc pe nimeni cu motorul asta sa fi patit ceva asemanator.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Codurile de eroare nu se pot vedea pe display-ul masinii, iti trebuie interfata de diagnosticare.
Pur si simplu e defecta, nu ti-au explicat si ei ce inseamna turbina defecta? Nu se mai invarte, e blocata, nu mai functioneaza supapa wastegate sau actuatorul supapei, s-a supraincalzit (turbina asta e racita cu apa)...?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Era singurul cod prezent?
Sa nu ai vreun furtun nestrans corespunzator...si sa ai piedere de presiune...,se pare ca presiunea generata de turbina este mai mica decat cea normala... Idea
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
SALUTARE, am si eu cam aceeasi problema nu are putere, merge normal insa cand o calc de la 3000 in sus o simt ca nu mai are vlaga, poate sa fie din cauza filtrului de motorina infundat sau al motorinei care nu e aditivata antiinghet?desi sunt 2 grade afara (am inca motorina normala in rezervor), ceva pareri?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Este posibil,ai vreun mesaj de eroare în bord?
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nu mi a apãrut nimic ,am doar martorii de la ESP si ABS aprinși de ceva saptamâni dar nu au nici o legatura.
  • ionutl

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A 16 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2014

  • Mesaj Privat
In sfarsit am aflat cauza. Nu am avut incotro, am dus masina la service din nou. Testare din nou pe computer si aceleasi coduri care duceau catre turbine defecta. Au dat turbina jos si au trimis-o la firma care repara turbine. De acolo se intoarce cu surpriza: turbina nu are nimic, dar e defect actuatorul west gate. N-am inteles de ce mecanicul care a dat jos turbina (sau inainte) nu a facut verificarea asta care mi se pare minimala. In sfarsit, la reprezentanta mi s-a spus ca actuatorul la turbina asta nu vine separate, doar impreuna cu turbina. Nu am crezut desigur, e o piesa de pana in 100Euro si nu mi separe normal sa cumpar o turbina noua pentru asta. Dar, surpriza dupa cel putin 20 de telefoane in piata am primit acelasi raspuns. Dar nu m-am lasat si am reusit sa il comand la reprezentantul producatorului si il astept dupa 15 decembrie. Intre timp am gasit tot la prima mana o turbina noua la un pret destul de bun si am luat-o. Saptamana viitoare o duc si montaj si sper sa scap de belele. Si o sa raman si cu o turbina de back-up. Toata stima pentru reprezentantii BorgWarner in Romania.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Turbinele astea de la benzinare sunt relativ simple, nu au geometrie variabila au doar o supapa wastegate pentru suprapresiune comandata de actuator (de fapt am si mentionat mai sus ca asta ar putea fi una din probleme). Ciudat e ca cei de la service nu au verificat functionarea acesteia inainte sa o trimita la reconditionare. Tot la cei de la radacini sau union ai fost?
  • lucianciongaru

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Va salut. Se pare ca am si eu aceeasi problema cu actuatorul de la turbina. Are aceleasi simptome si am fost la un mecanic sa verifice turbina si a zis ca actuatorul nu mai lucreaza cum trebuie. In principiu, am sunat si eu si mi s-a zis ca actuatorul vine doar cu turbina si nu as vrea sa schimb turbina cu totul pentru ca e f scumpa si a mea e buna. Stie cineva daca se gaseste pe undeva actuatorul separat? Mentionez ca masina este Opel Insignia 2.0 160 CP. Multumesc.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Din cate stiu, problema este pe partea de vacuum, electrovalva/supapa antiretur, nu din actuator...
Verifica mai amanuntit..., bazaie cumva electrovalva dupa ce opresti motorul?
  • lucianciongaru

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns. Daca te referi la electrovalva de turbo nu cred ca are vreo legatura pentru ca aia a bazait acum ceva timp si am schimbat-o. Acolo la actuatorul de la turbo e posibil sa fie o problema din ce am inteles
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR