Am inceput sa caut iar carbuni, de data asta speciali pentru aeroterma si am constatat ca nu aduce nimeni asa ceva, ti se dau carbuni de alternator, electromotor... doar un singur vanzator mi-a zis ca trebuie speciali.
Negasind carbuni am zis totusi sa desfac aeroterma sa scot carbunii sa-i am ca reper; am scos ventilatorul, apoi carbunii si am constatat ca s-au uzat foarte putin, in plus am mai gasit o bucata de burete de etansare ars/topit.
Am pus contactul si am constatat ca la contactul unui carbune iese fum, deci se infierbanta foarte repede, sa fie un scurt sau care e cauza?
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Am pus o poza cu ansamblul ventilatorului si una cu detaliul contactului de unde iese fum.
Am alimentat ventilatorul fara acel modul de pornire cu un transformator de 12V de mica putere si are zvacniri scurte deci zic eu ca problema e in alta parte.
La acel modul de pornire ce se poate strica? Am verificat rezistenta termice si nu e intrerupta, trebuie sa aiba o anumita rezistenta? Nu stiu ce e cealalta piesa, un condensator?