Pentru a putea monta Tempomat pe masina trebuie sa stiti:
Daca avem cablaj tras din mufa ECU
Si daca avem switch ambreiaj
Dupa ce v-ati asigurat ca aveti/nu aveti incepeti lucrarea
Pasul 1:
Sa zicem ca nu aveti clablaj(cum nici eu nu am avut) si nici switch ambreiaj, pentru asta trebuiesc urmatoarele piese:
Un switch ambreiaj
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
O maneta cu functie tempomat:
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
O mufa de conatare a manetei tempomat este mufa care se leaga firele care sunt trase din ECU
Pini pentru introducerea in mufa de la ECU asa arata sunt rotunzi cu cablu de 0.5mm
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Un cablu de 10m de 0.5mm de preferat sa cumparat 2x0.5mm
adica asa
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Si schema dupa care veti lucra, schema imi apartine scuzati ziarul cu reclama:D
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
In aceste 3 scheme gasiti mufa ECU mufa Switch si mufa Tempomat
In ultima poza unde am notat maro-alb etc este din cauza ca am folosit cablu albastru si maro iar firele de la ECU au alte culori DECI TREBUIE SA TINERI ORDINEA evident nu o veti tine numai daca le masurati cu aparat de masura.
BUN.
Pasul 2
Presupune montajul:
Dupa ce aveti toate cele enumerate mai sus va puteti apuca de lucrare.
Scoatem mufa de la ECU are o clema care trebuie impinsa spre interiorul masini
Se scoate capacul mare grija sa nu rupeti piciorusele de plastic foarte fragile
Introducem pinii 61.62.29.44 sa tineti cont de culoare
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Dupa ce ii introduceti pe toti firle trebuiesc legate cu cablul care l-ati cumparat si izolate(matisate)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Dupa ce ati matisat cablu faceti mascarea lui, Eu am scuns cablul pe sub baterie pe langa aripa si vasul de antigel pana la dop am dat gaura in jumatea lui si le-am tras in interiorul masini
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Dupa ce am tras cablul in interior acum incepe bataia de cap:
Scoatem maneta veche si o punem pe cea cu tempomat
Trebuiesc masurate firele pentru indentificare lor ce spuneam mai sus nu aveti cum sa tineti cont asta daca nu luati cablu propriu-zis cap caoada o singura culoare.
In poza asta vedeti legaturile dupa cum urmeaza si in poza de sus cea cu 61-2-Maro - Negru etc
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Trebuie sa montati switchul pe ambreiaj se trage capul rosu din interior si se introduce sus la pedala ambreiaj aici trebuie cu mana stanga sa impingeti pedala la fund dupa se va clipsa atunci a intrat switchul
Acum avem nevoie de masa eu am luat dupa caroserie pentru switch iar pt tempomat am luat de pe switchul de frana
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Pasul 3:
Activarea prin OP-com
Aici trebuie sa mergeti la cineva cu un tester pentru activare:D
Dupa activare avem pilot automat.
Spor la treaba.........daca aveti intrebari nu ezitati sa intrebati:P
Atasez si un video cu rezultatul in Trafic
http://www.youtube.com/watc...KiQO2dF4CDBzF80zA
Ultima modificare făcută de Wall02 la Mie 22 Oct, 2014 10:18 pm