silviuz76
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salutare.
Am si eu o problema.
Nu stiu ce se intimpla cu inchiderea centralizata si cu alarma, si anume:
Joi dimineata am iesit de la serviciu, am mers la cineva la Bucuresti, am parcat masina, am urcat sus la et8, am mers pina la wc si am auzit sirena masinii. Am coborit, sirena se oprise dar avariile functionau. Am parcat masina in alta parte, urc din nou sus la 8, nu ajung bine ca iar piu piu piu. Cobor, opresc avariile, m-am uitat cu atentie la usa de frica sa nu imi fi incercat cineva sa o deschida cu alta cheie ca sa imi ia detectorul de radar, mai stau 10 min pe linga ea, chipurile s-a linistit.
Asta pina aseara, cind pe la 10 noaptea, masina fiind in garaj, ma cheama maicamea ca nu stie ce are masina. M-am dus la easi am constatat ca pornisera avariile, fara sa mai piuie
Masina o lasasem in garaj cu geamurile putin intredeschise si armata: o apasare pt inchiderea centralizata, si a doua pentru alarma.
Alarma este numai pentru interior si nu porneste la socuri( cred ca poti sa o si remorchezi ca tot nu se declanseaza ).
Sper sa nu deranjez adminii acestui forum, am dat cautare si nu am gasit nimic asemanator.
In speranta ca ma poate ajuta cineva, multumesc anticipat.
Am si eu o problema.
Nu stiu ce se intimpla cu inchiderea centralizata si cu alarma, si anume:
Joi dimineata am iesit de la serviciu, am mers la cineva la Bucuresti, am parcat masina, am urcat sus la et8, am mers pina la wc si am auzit sirena masinii. Am coborit, sirena se oprise dar avariile functionau. Am parcat masina in alta parte, urc din nou sus la 8, nu ajung bine ca iar piu piu piu. Cobor, opresc avariile, m-am uitat cu atentie la usa de frica sa nu imi fi incercat cineva sa o deschida cu alta cheie ca sa imi ia detectorul de radar, mai stau 10 min pe linga ea, chipurile s-a linistit.
Asta pina aseara, cind pe la 10 noaptea, masina fiind in garaj, ma cheama maicamea ca nu stie ce are masina. M-am dus la easi am constatat ca pornisera avariile, fara sa mai piuie
Masina o lasasem in garaj cu geamurile putin intredeschise si armata: o apasare pt inchiderea centralizata, si a doua pentru alarma.
Alarma este numai pentru interior si nu porneste la socuri( cred ca poti sa o si remorchezi ca tot nu se declanseaza ).
Sper sa nu deranjez adminii acestui forum, am dat cautare si nu am gasit nimic asemanator.
In speranta ca ma poate ajuta cineva, multumesc anticipat.
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
ce masina ai?ce tip de alarma?
in general daca pui pe silentios alarma doar avariile functioneaza la sokuri si cand deschizi o usa atuncea se declanseaza alarma.
nu cumva ai un detector de prezenta in masina?in general se monteaza pe aceeasi intrare cu detectorul de sok.daca iti este reglat pe o sensibilitate mai mare ii deajuns o musca,diferenta de temperatura,vant,galagie si iti porneste(daca ai geamurile lasate jos)
in general daca pui pe silentios alarma doar avariile functioneaza la sokuri si cand deschizi o usa atuncea se declanseaza alarma.
nu cumva ai un detector de prezenta in masina?in general se monteaza pe aceeasi intrare cu detectorul de sok.daca iti este reglat pe o sensibilitate mai mare ii deajuns o musca,diferenta de temperatura,vant,galagie si iti porneste(daca ai geamurile lasate jos)
silviuz76
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2006
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
sincer nu stiu unde este montata.incearca sa te uiti in manualul de utilizare.
in general ar trebui sa fie infata la oglinda ori in state.trebuie sa aiba o vedere cat mai detaliata.
sunt masini care au 4 astfel de senzori,in cele 4 colturi ale masini(audi).
daca sunt senzori pe infrarosu atuncea trebuie sa fie montat intrun loc vizibil.daca sunt pe microunde poate fi ascuns dupa plasticuri(cu gaori sau grilaj,gen boxe). cele cu microunde sunt net superioare si nu pot fi "pacalite".
in general ar trebui sa fie infata la oglinda ori in state.trebuie sa aiba o vedere cat mai detaliata.
sunt masini care au 4 astfel de senzori,in cele 4 colturi ale masini(audi).
daca sunt senzori pe infrarosu atuncea trebuie sa fie montat intrun loc vizibil.daca sunt pe microunde poate fi ascuns dupa plasticuri(cu gaori sau grilaj,gen boxe). cele cu microunde sunt net superioare si nu pot fi "pacalite".
silviuz76
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2006
- Mesaj Privat
silviuz76
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2006
- Mesaj Privat
Neata. Vad ca nu imi da nimeni nici o solutie, Iar alarma a devenit insuportabila: azi noapte a pornit din nou pe la ora 2 noaptea ( masina era in garaj). Nu mai stiu ce sa ii fac. Am cautat luni cu cineva pe la sigurante, erau in ordine, pe la contacte, am gasit unul mai slab l-am strins si tot degeaba.
Cineva mi-a mai spus ca s-ar putea sa fie din cauza bateriei ( esta originala a masinii si are 6 ani ).
Chiar nu a mai avut nimeni o problema ca a mea?
Cineva mi-a mai spus ca s-ar putea sa fie din cauza bateriei ( esta originala a masinii si are 6 ani ).
Chiar nu a mai avut nimeni o problema ca a mea?
doru2304
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 1.4 Twinport, Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2007
- Mesaj Privat
Dacã vrei sã fii sigur cã nu este de la baterie verificã tensiunea acesteia dupã un astfel de eveniment.
Dacã este peste 11V atunci bateria nu are nici o vinã!
Pentru "izolarea" defectului ai putea sã încerci sã dezactivezi senzorii de miºcare din habitaclu (scrie în manual cum se face acest lucru) ºi sã vezi dacã se mai repetã evenimentul.
Mai existã ºi un senzor de înclinare din ce am mai citit pe forum dar nu ºtiu sã-þi spun mai multe.
Dacã este peste 11V atunci bateria nu are nici o vinã!
Pentru "izolarea" defectului ai putea sã încerci sã dezactivezi senzorii de miºcare din habitaclu (scrie în manual cum se face acest lucru) ºi sã vezi dacã se mai repetã evenimentul.
Mai existã ºi un senzor de înclinare din ce am mai citit pe forum dar nu ºtiu sã-þi spun mai multe.
- musicall
- **
- 289 mesaje
- din 02 Sep 2006
- Astra 2006 4 Uºi 1.7 DTL (80 cp)
- Braila
musicall
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2006 4 Uºi 1.7 DTL (80 cp)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2006
- Mesaj Privat
Rest_Less
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
cristi30
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2006
- Mesaj Privat
Si la cele cu alarma din fabrica e la fel, numai ca la a doua apasare, pe langa faptul ca usile se blocheaza si nu mai pot fi deschise nici din interior se cupleaza si alarma. Si a mea a facut astfel de figuri de vreo 2 ori, cand abia o luasem, 2 seri la rand o lua de nebuna fara sa fie nici naiba pe langa ea, dar a incetat si n-am mai avut probleme. Cel mai bine du-te la un service, ca nu o fi rupere la bani sa-ti zica ce are barem.Vezi cand cuplezi alarma cum iti palpaie ledul de la avarii, sta 10 secunde aprins si pe urma palpaie constant sau palapie repede constant 10 secunde si pe urma palpaie mai rar constant.
A, si referitor la senzori, 2 sunt in plafoniera, dar ceilalti 2 unde ii ai?
A, si referitor la senzori, 2 sunt in plafoniera, dar ceilalti 2 unde ii ai?
silviuz76
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2006
- Mesaj Privat
Intradevar, masina are senzor de inclinare. Stiu asta pentru ca am desfacut capacul de la modulul de inchidere centralizata, care arata impecabil.
Mi-a dat cineva de la serviciu o sugestie: sa cumpar un contact, sau intrerupator, de usa (cum i s-o mai spune sau cum s-o intitula el) si sa il pun pe rand la fiecare usa sa vad la care face figuri. Iar tipul mi-a dat urmatoarea explicatie: in timp se stranfe mizerie: praf, picaturi de apa pe contactii respectivi si acestia se oxideaza. Am cautat astazi prin Bucuresti, pe la vreo 8 magazine de piese, si mi-au spus ca nu au. Am incercat si la Urziceni(pt ca de acolo sunt), si mi-au zis ca se aduc la comanda de afara, ca sint originale. M-a sunat tipa de la magazin ca pt ce parte imi trebuie, ca sint diferite, bla bla bla. I-am zis sa imi aduca pentru orice parte vrea ea, pt ca sint identice, numai ala de la usa soferului difera putin.
Dupa ce am terminat discutia cu gagica, mi-a venit o idee: de ce nu as curata eu contactele spalandu-le cu ALCOOL TEHNIC? Zis si facut , m-am apucat de treaba, le-am spalat pe cele de la usi, pe cel de la portbagaj, si zic eu GATA. Mai stand eu putin, i-am bagat niste combustibil in rezervor, si uitandu-ma atent am vazut ca si la clapeta de la rezervor are in asemenea contact. L-am desfacut si pe ala, l-am curatat si ACUM ASTEPT REZULTATELE. SA VAD DACA II MAI VINE DAMBLAUA
P.S. Sper ca nu v-am plictisit cu povestea asta lunga, le multumesc celor care au venit cu cate o idee, si am sa postez din nou peste cateva zile sa va spun rezultatele.
Mi-a dat cineva de la serviciu o sugestie: sa cumpar un contact, sau intrerupator, de usa (cum i s-o mai spune sau cum s-o intitula el) si sa il pun pe rand la fiecare usa sa vad la care face figuri. Iar tipul mi-a dat urmatoarea explicatie: in timp se stranfe mizerie: praf, picaturi de apa pe contactii respectivi si acestia se oxideaza. Am cautat astazi prin Bucuresti, pe la vreo 8 magazine de piese, si mi-au spus ca nu au. Am incercat si la Urziceni(pt ca de acolo sunt), si mi-au zis ca se aduc la comanda de afara, ca sint originale. M-a sunat tipa de la magazin ca pt ce parte imi trebuie, ca sint diferite, bla bla bla. I-am zis sa imi aduca pentru orice parte vrea ea, pt ca sint identice, numai ala de la usa soferului difera putin.
Dupa ce am terminat discutia cu gagica, mi-a venit o idee: de ce nu as curata eu contactele spalandu-le cu ALCOOL TEHNIC? Zis si facut , m-am apucat de treaba, le-am spalat pe cele de la usi, pe cel de la portbagaj, si zic eu GATA. Mai stand eu putin, i-am bagat niste combustibil in rezervor, si uitandu-ma atent am vazut ca si la clapeta de la rezervor are in asemenea contact. L-am desfacut si pe ala, l-am curatat si ACUM ASTEPT REZULTATELE. SA VAD DACA II MAI VINE DAMBLAUA
P.S. Sper ca nu v-am plictisit cu povestea asta lunga, le multumesc celor care au venit cu cate o idee, si am sa postez din nou peste cateva zile sa va spun rezultatele.
silviuz76
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2006
- Mesaj Privat
Am inchiderea centralizata din fabrica fara alarma... pe cheie se poate apasa de 2 ori la inchidere... prima data pentru a inchide usile in tandem cu avariile iar a 2-a oara tot pe inchis dar mai scurt la avarii? Ce-a de-a doua apasare pentru ce este? Ajuta cu ceva? Sa o mai folosesc?
La a doua apasare se activeaza alarma de HABITACLU, sau alarma de interior, care functioneaza cu ajutorul senzorilor pe unde radio si/sau pe microunde
La a doua apasare se activeaza alarma de HABITACLU, sau alarma de interior, care functioneaza cu ajutorul senzorilor pe unde radio si/sau pe microunde
- Mihay
- **
- 194 mesaje
- din 23 Mar 2007
- Astra 2002 Z18XE
- Bucuresti
Mihay
- Mesaje scrise: 194
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2007
- Mesaj Privat
La a doua apasare se blocheaza usile, neputand sa le mai deschizi sub nici o forma.
Nu mai poti intra/iesi din masina decat pe geam, de afara spargandu-l
Referitor la contactele de la usi, eu cred ca functioneaza tocmai invers, adica daca alarma ar porni doar la deschiderea usii, iar contactul unei usi este defect, poti deschide acea usa, fara ca alarma sa declanseze.
Bafta!
Nu mai poti intra/iesi din masina decat pe geam, de afara spargandu-l
Referitor la contactele de la usi, eu cred ca functioneaza tocmai invers, adica daca alarma ar porni doar la deschiderea usii, iar contactul unei usi este defect, poti deschide acea usa, fara ca alarma sa declanseze.
Bafta!
silviuz76
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2006
- Mesaj Privat
[quote="Mihay"]
Referitor la contactele de la usi, eu cred ca functioneaza tocmai invers, adica daca alarma ar porni doar la deschiderea usii, iar contactul unei usi este defect, poti deschide acea usa, fara ca alarma sa declanseze.
Se pare ca nu ai inteles problema, Mihay.
Alarma nu porneste la deschiderea usilor, ci atunci cand o armez de 2 ori,porneste din senin, singura. Adica activez alarma de habitaclu, masina neavand alarma de perimetru(sau de exterior) si atunci ea porneste singura, fie dupa 1-2 min, fie peste 3-4 ore.
Referitor la contactele de la usi, eu cred ca functioneaza tocmai invers, adica daca alarma ar porni doar la deschiderea usii, iar contactul unei usi este defect, poti deschide acea usa, fara ca alarma sa declanseze.
Se pare ca nu ai inteles problema, Mihay.
Alarma nu porneste la deschiderea usilor, ci atunci cand o armez de 2 ori,porneste din senin, singura. Adica activez alarma de habitaclu, masina neavand alarma de perimetru(sau de exterior) si atunci ea porneste singura, fie dupa 1-2 min, fie peste 3-4 ore.
silviuz76
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salutare.
Se pare ca nici cu contactele curatate cu alcool tehnic nu functioneaza. Intre timp mi-au venit cele 2 contacte, le-am montat pe partea stanga si din nou aceeasi problema. O sa le montez si pe partea dreapta sa vad rezultatele.
Poate totusi sa imi recomande un service pe parte de electrica, dar care sa aiba si tester?
Am incercat la cei de pe Fundeni, DiBas, si mi-au spus ca este cu programare si nici nu prea am incredere in ei.
Multumesc mult pt orice informatie.
Se pare ca nici cu contactele curatate cu alcool tehnic nu functioneaza. Intre timp mi-au venit cele 2 contacte, le-am montat pe partea stanga si din nou aceeasi problema. O sa le montez si pe partea dreapta sa vad rezultatele.
Poate totusi sa imi recomande un service pe parte de electrica, dar care sa aiba si tester?
Am incercat la cei de pe Fundeni, DiBas, si mi-au spus ca este cu programare si nici nu prea am incredere in ei.
Multumesc mult pt orice informatie.
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
cata400
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2007
- Mesaj Privat
sal.
Sa stii ca si eu am scris despre acest subiect.
La mine o lua razna, se inchidea cand vroia si se deschidea la fel.
Alarma imi pleca atunci cand vroia, iar cand o deschideam se cupla automat.
Am fost la service si am aflat de unde este problema.( La Opel). Calculatorul are un scurt in el. Eu am inchiderea si alarma originale . Exista doua tipuri de calc. (module)- unul numai pentru inchidere, iar altul pentru inchidere si alarma (este cam 10 mil). Este pozitionat in partea dreapta la picioare langa stalp.
Sper sa iti fie de ajutor acesta inform.
bafta.
Sa stii ca si eu am scris despre acest subiect.
La mine o lua razna, se inchidea cand vroia si se deschidea la fel.
Alarma imi pleca atunci cand vroia, iar cand o deschideam se cupla automat.
Am fost la service si am aflat de unde este problema.( La Opel). Calculatorul are un scurt in el. Eu am inchiderea si alarma originale . Exista doua tipuri de calc. (module)- unul numai pentru inchidere, iar altul pentru inchidere si alarma (este cam 10 mil). Este pozitionat in partea dreapta la picioare langa stalp.
Sper sa iti fie de ajutor acesta inform.
bafta.
dorianskf- Mesaje scrise: 2
- Locatie: giurgiu
- Masina: Astra 2002 Astra G - 2.0 DTI - Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
aceasi problema am si eu ..la inchiderea centralizata ..sunt zile care pur si simplu apas telecomanda si se inchid automat usile si altadat stau in jur de 20 30 sec dupa ce ma dau jos din masina si abia dupa interevalul asta de timp se inchid usile dece ? mai bine spus seara exact cat dureaza lumina sa se stinga atunci si usile se inchid
- gogo_y17dt
- **
- 490 mesaje
- din 27 Jan 2007
- Vectra 2004 z19dt
- Falticeni sau Iasi
gogo_y17dt
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Falticeni sau Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2007
- Mesaj Privat
salut. in legatura cu punerea acelui buton de incuiere a portierelor ca la vw. vezi ca un partea stanga sub ornamentul de plastic de acolo unde deschizi capota ai sa gasesti o tona de fire . cu un fir pus la masa si o lama de cutter verifici care din firele alea e de la inchidere. Trebuie sa ai 2 ptr ca la opel e cu punere la masa. Singura problema e ca trebuie sa gasesti acel buton care are 3 pozitii. inchis deschis si neutru. vezi numai sa nu gasesti firul care activeaza si zavorarea ptr ca atunci daca masina ta are geamuri electrice si functia confort daca tii mai mult timp apasat pe buton iti va ridica toate geamurile.