Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • dinescurzv

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Salut,

Detin un omega din 2002 cu motor de bmw 2.5. Acum 2 luni am avut urmatoarele probleme:
1. Turbina
2. Bateria
3. Bujiile
Simptome
2. Pornea greu la rece
1. Nu tragea si scoatea mult fum negru
3. Au fost identificate la tester. Le-am reparat schimbat pe toate( baterie noua, bujii noi, turbina reconditionata cu garantie etc)

Dupa ce am plecat de la garajul care sa ocupat de turbina masina scotea foarte mult fum albastru baieti de acolo au zis ca am tobele pline de ulei( fapt pt care am si scos catalizatorul) problema este ca am mers deja peste 2000 de km si dimineata dupa ce ii dau prima cheie si stau 2-3 min la relantiu and plec dupa loc lasa o dara de fum albastra iar cand incepe sa rulez scoate fum in urma mea de nici nu se mai vede, daca ii dau forja cand scoate dispare fumul si nu mai scoate pana nu ii o opresc si o repornesc. Cateodata dupa ce o forjez un pic si numai scoate cand stau oar la semafor scoate din nou, si miroase de parca ar fii ulei ars. Poatr aveti o idee azi am completat cu aproape 1l de ulei dupa cei 2000 de km de la reconditionarea turbinei.

Ms.
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
pai si nu ti-e clar ca turbina ta scapa ulei? Unde crezi ca dispare uleiul? Pana sa se umble la turbina, aveai fum negru, care insemna ca combustibilul nu era bine ars, deoarece tirbina nu functiona in parametri. Fuga la garantie cu ea.
L.E. da, asa cred, ca nu a fost reparata corect. Ulei ars pe tobe, se poate, dar in 2000 km uleiul ala s-ar fi ars complet. Si inainte de a se umbla la turbo consuma ulei? Daca nu, atunci fix de acolo e problema.


Ultima modificare făcută de florinianc la Dum 19 Oct, 2014 9:44 pm
  • dinescurzv

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Crezi ca nu a fost reparata corect?!? Eu i-am sunat si au zis ma asteapta le ei pentru o verificare. Dar cand am plecat ziceau ca o sa scot o perioad lunga, ata timp cat tobele sunt pline de ulei.( la reconditionare am curat intercooler etc pe traseul aspirare evacuare)
  • Andrian Nicu-Milan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Galati
  • Masina: Omega 1997 25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2014

  • Mesaj Privat
tare ma gandesc ca turbosuflanta veche era buna si tocmai ai facut o afacere minus, adica ai inlocuito cu alta si mai rea, cert e un singur lucru uleiul din motor dispare pe evacuare doar din doua motive:
turbina sau set motor
  • dinescurzv

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Salut, tocmai am aflat problema este motor Smile) care ma puteti ajuta sa identific modelul/ tipul de motor. Ca sa pot cauta altul la dezmembrari.

Multumesc!
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
pune VIN-ul masini aici si iti spunem daca putem.
  • dinescurzv

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
W0L0VBP6921014955
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Pentru inceput vreau sa te intreb ceva ce consuma benzina sau motorina ca pe unele site-uri imi apare Z18XE care este benzinar asa pot stii care din ele este (sa nu fac o greseala).

OPEL OMEGA 2.5 DTI Y25DT DIESEL (daca seamana cu aceste este Y25DT)
http://www.youtube.com/watch?v=HZLOkvYfMpE
daca arata asa este Y25DT

in EPC imi arata.
Omega B, 2002 - Y25DT

Tip motor: Y25DT
Serie: motor: 25269941
Stil caroserie: P69
Cod data: 07122001 (Fabricatie 07.12.2001)
Cod GM*Drive: XXLS
Volan LHD (Volan pe stanga)

W0L0VBP6921014955
W0L....0....V....B....P69....2....1....014955
W0L: General Motors
0: Not Special Vehicle
V: Omega
B: Omega
P69: 4 Door Saloon
2: 2002
1: Rüsselsheim
014955: SERIAL NUMBER

Daca nu este complet poate mai adauga colegi ceva.

Aici poate te ajuta Colegi.
Nu imi apare Cod transmisie (ce tip de cutie de viteze are, este foarte important sa se potriveasca cu motorul)
  • mishu2000

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Motorul tau este y25dt.
  • dinescurzv

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Salut, da motor este y25dt, asta aflasem si eu Smile) dar am crezut ca este altul codul. Daca stiti pe cinevA care vinde unul astept oferte pe mp.

Multumesc mult!
  • danilitvin

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Omega 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Masina consuma ulei inainte de interventie ?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cred ca era mai simplu daca faceai un test de compresie. (asa vezi daca Segmenti - garnitura de chiuloasa - valve sunt duse una din ele)
Dar din ce spui tu sus este clar este dus ceva. (desfacut si vazut si o caruta de bani)

Verifica vizual si Garnitura capac culbutori poate prelinge ulei pe motor si ajunge in evacuare. (si de aici fum)

Tutorial despre fum
https://www.clubopel.com/vie...0432&start=40

Sau alt motor si acela cine stie cum il nimeresti.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR